PDA

View Full Version : Kjøp Epson skriver, få flytur


nime
01-11-2011, 15:36
Bare for ordens skyld, jeg jobber ikke i Epson eller firmaer som selger dette, jeg fant tilbudet i en folder på disken i en Elkjøp-butikk.

Dette er jo et klassisk eksempel på medgift, som tidligere ikke var tillatt. For meg er det helt greit at slike tilbud eksisterer, selv om jeg ikke skal kjøpe meg ny skriver. Men for noen som likevel har tenkt å kjøpe en ny, så kan man vel like gjerne ta med seg den flyturen på kjøpet?

https://fly2europewithepson.eu/printers/norway

NB!
En "Flybillettpris" er basiskostnaden ved et flyselskaps billettpris som Epson vil betale for en deltaker ved heving av dette kampanjetilbudet. Alle andre kostnader assosiert med flyvningen må bæres av deltakeren og er ekskludert fra Flybillettprisen. Slike andre kostnader kan inkludere men er ikke begrenset til (i) enhver bagasjeavgift eller andre belastninger gjort i forbindelse med flyvningen eller i tillegg til billettens grunnpris, (ii) alle skatter, passasjeravgifter, bensinavgifter, serviceavgifter og flyplasskatter, (iii) alle forsikringsavgifter, (iv) alle tilleggsutgifter ved kortbetaling, (v) avgifter ved seteoppgradering, mat eller drikke, (vi) alle utgifter ved hotell, billeie, flyplassoverganger, taxier, parkeringsplasser eller andre tjenester. Alle ytterligere tjenester benyttet må betales av deltakeren.

Discus
01-11-2011, 18:01
Denne "gratisturen" kan i prinsippet koste like mye som en vanlig billigbillett da en del av selskapene på lista har skyhøye fueltillegg som må betales av den reisende. (Enkelte billigbilletter har lavere avgifter så det spørs hva som gjelder her). Egentlig ganske på kanten i og med at flyselskapene er forpliktet til å oppgi bruttopris til forbruker, og enda en grunn til at man burde definere "billettpris til forbruker" som en pris inkl. alle tvangs-avgifter.

Man kan ikke reise hvorsomhelst:

Følgende destinasjoner er tilgjengelige (avhengig av avgangsflyplassen): Amsterdam, Barcelona, Berlin, Helsinki, London, Milano, Paris, Riga, Roma, Wien og Warszawa.

I tillegg tar det minst 14 dager fra man legger inn ønske til man får svar på om det er ledig pga postgangen :drunk:

Martin
01-11-2011, 18:05
Men man kan fly med Swissair, da.. :rolleyes:

FlightDeck
05-11-2011, 20:57
Veldig bra tilbud - da får man jo printer til å skrive ut boardingkortene :lol: