PDA

View Full Version : God lørdag


Someone
29-10-2011, 09:32
Mornings fra Oslo. Sloknet tidlig i går, med det resultat at jeg våknet tidlig i dag. Planer om en tur på Sats om ikke lenge. På venteliste for Body Pump, så får se om vi får plass eller om det blir litt styrketrening på egenhånd. De innledene fasene av Operasjon Flytting fortsetter, så blir en tur for å dumpe en del stæsj som skal lagres hos andre ila dagen........det er ikke alltid like praktisk å overta ny leilighet fire uker etter man må ut av nåværende. Men når vedkommende med det kravet hadde et bud som var 60.000kr høyere enn neste på listen var det en grei deal.

Ut å spise med venner i kveld, og ligger an til tapas på Delicatessen akurat nå

dc-8-63
29-10-2011, 09:59
Stille morgen med New York Times - Indisk Kaffe på presskanne og soloppgang over Bundefjorden, de øvre deler av Malmøya ligger nå "badet" i sol. Om været holder blir det nok lang tur i Østmarka med innlagt vaffelstopp på Rustadsaga. Ellers er det på tide å sette i gang med redningsaksjon for forummedlemmer som har forvillet seg inn Coors Light reklamen - Elefnaten kan reddes, men reisefølget bør nok sendes til McMenamins Edgefield http://www.mcmenamins.com/54-edgefield-home (som opp i gjennom tidene har reddet mange) Nevø Micheal er klar og en bør starte med en pint med Hammerhead (brygget på stedet) før en beveger seg vekk i fra reklame materiale som Coors Light og lignende for godt....slikt styggedom burde forbys på linje med Elektroniske Sigaretter

ENGM 911
29-10-2011, 10:55
God morgen fra OSL. Har skylt ned kaffe i snart tre timer, så man er langt unna alt som kan minne om narkolepsi og den slags. Rolig start på dagen men tåken legger seg som et lokk over plassen. Solen prøver å bryte igjennom med litt hell. Stilige effekter med dette været. Ellers var man på bilmessen i Lillestrøm i går med Vidar, skyhøy harryfaktor hvor kottiser og smultringer var HOT :8: blant enkelte. Åkke som, det eneste som ikke var pimpet opp var denne Volvodamen ;)

http://farm7.static.flickr.com/6226/6289185489_028f70cb97_z.jpg (http://www.flickr.com/photos/catolien/6289185489/)
The Volvo girl (http://www.flickr.com/photos/catolien/6289185489/)

Ståle
29-10-2011, 11:22
God morgen fra Bodø, frokosten ble inntatt på Rema1000 i sentrum etter en lang nattesøvn på Nordlandsbanen, og om kort tid tar WF852 meg videre til Framnes. Skydekket er i ferd med å sprekke opp her så det er et ørlite håp om en fin tur over fjella! :) Planen for dagen idag var å komme meg til Kiruna, men etter avsporingen i forrige natt blir nok resten av helgen tilbringt i Narvik. Ekke dumt det heller!

Ha en fin lørdag!

Commuter
29-10-2011, 11:26
God sløv lørdag morgen!
I går var det en rolig og behagelig kveld, noe som kan utnyttes til det fulle i dag. Allerede fått rensket litt i mailboksen, og skal hvert øyeblikk ut til det kaoset som kalles kjøpesenter.
I kveld blir det litt mer liv, men satser på å ta det så pass rolig slik at morgendagen kan bli litt produktiv.

Ha en flott lørdag alle sammen!

LN-TIB
29-10-2011, 13:47
God formiddag fra Harstad. Her er formen sådær etter å ha feiret HalloVin i går. På tur til Tromsø for å feire runddag til en kompis på Fjellheisen! Ha ei trivelig helg.

Forresten min post nr 1000, så det burde jo feires i seg selv ;)

Fnate
29-10-2011, 13:53
Ellers er det på tide å sette i gang med redningsaksjon for forummedlemmer som har forvillet seg inn Coors Light reklamen - Elefnaten kan reddes, men reisefølget bør nok sendes til McMenamins Edgefield http://www.mcmenamins.com/54-edgefield-home (som opp i gjennom tidene har reddet mange) Nevø Micheal er klar og en bør starte med en pint med Hammerhead (brygget på stedet) før en beveger seg vekk i fra reklame materiale som Coors Light og lignende for godt....slikt styggedom burde forbys på linje med Elektroniske Sigaretter

Portland here I come. Elefanten er litt skeptisk ettersom det ikke stod noe om brus der. Men vi liker begge to å bli reddet, så det ordner seg nok.

God morgen fra Lillestrøm. Her er kaffeen trygt på vei ut av koppen igjen, og det lades opp til å kokkelere egg og bacon. Det knuges på om det skal handles tomatbønner også. Livets tunge valg...

Ha en fjong dag.

LN-MOW
29-10-2011, 14:19
G'morgen, ja .. nedbør passert - enter coldfront. Spørs om vi får mer enn 15 grader idag. Men sol skal det ihvertfall bli. Jobbehelg er det og første kaffekopp er inntatt. Flyverelgen gjemmer seg bak skjermen ettersom det per MSN nettopp ble beskrevet partering av elg. Skremmende for en sart sjel ..

kekker
29-10-2011, 17:35
God ettermiddag fra den Nøgne Ø på Namdalskysten, her er det definitivt høst. Jegerne sitter oppe i fjellsida, mens hjorten har tatt til vett og gått i dvale..

Vi som kan styre oss for gleden av å sitte ute i regnet å vente på at viltet skal passere, sitter innendørs med fyr i to ovner å drikker vin og dytter røyket villaks inn i hodet..

Life is good!

Ha en herlig kveld godt folk!

Bizflyer
29-10-2011, 18:49
God ettermiddag fra Krsand!

Jobbet til 4 i natt, oppe før lunsj, fikk handlet maling, lagt igjen en liten formue på Jysk, bært opp flere hundre kilo 3 etasjer (med hjelp av gode venner), revet ut gammelt kjøkken og fått fylt en tilhenger med søppel. Fått mye ut av dagen altså! Nå venter en dusj, og så blir det en bedre middag hos en venn. Blir vel litt :drink også!!

I morgen blir det riving av gamle fliser og maling som står på tapetet. Altså maling på tapetet i dobbelt forstand! ;)

På venteliste for Body Pump

Er dette det moderne ordet for Tarmskylling, Espen?? I såfall: God fornøyelse!! hehe!

:cheers:

BF:cool2

Someone
29-10-2011, 19:10
Er dette det moderne ordet for Tarmskylling, Espen?? I såfall: God fornøyelse!! hehe!

:cheers:

BF:cool2

he he langt der i fra, selv om det ikke er like behaglig hele tiden. Body Pump: Men står i en stor sal sammen med andre og en sadist spiller musikk mens hun befaler deg til å gjøre forskjellige øvelser med vekter med forskellige tyngder ;)

Polaris
29-10-2011, 19:24
Takke meg til å ha musikk på øret, ei spenna gærn bikkje ved din side, også bæler du avgårde i skogen med en liten sekk på ryggen. Ikke belastende og utrolig givende :) Folk blir bestandig overrasket når de spør hvor jeg trener.... "i skogen". Synlige magemuskler, kondis og stabilitet (trener mye balanse ved å klatre i trær / opp fjellsider) har aldri vært bedre. Kunne gjerne hatt litt bedre armmuskler - men pytt. Derfor man har mannfolk :p

Hickok
29-10-2011, 23:17
God formiddag fra LAS. Da var det tid for retur til gamlelandet, og AC598/858 og BD551 står for døren. Blir nok en fin tur.

learjet
29-10-2011, 23:44
God kveld fra Søndre Nittedal.

Her har det vært tidligvakt i dag. Så kjenner at øyelokkene begynner å bli veldig tunge. Blir ikke lenge til man finner køya.

En fin dag på jobb i dag. Fikk møtt et reisende forummedlem. Hadde dessverre ikke fått med meg at han skulle på tur, så fikk ikke funnet på noe "tøys" men vil tro at turen var bra allikevel.

I morgen er det siste dag med gjengen. Blir litt rart og vemodig. Men ser frem til nye utfordringer på Tirsdag :)

God lørdag

S

Martin
29-10-2011, 23:55
En fin dag på jobb i dag. Fikk møtt et reisende forummedlem. Hadde dessverre ikke fått med meg at han skulle på tur, så fikk ikke funnet på noe "tøys" men vil tro at turen var bra allikevel.

Da tror jeg du også "møtte" noen slektninger av et annet forummedlem (aka meg). Ser du fikk de avgårde på rute. Det er bra :)
Vi får håpe alt går i orden på returen på mandag, tross mangel på oversherriffmester.

G'kveld fra Maura. Skjedd fint lite i dag, bare slapper av og nyter helgen.

JoeW
30-10-2011, 00:04
God aften fra Nederland. Siden man holder på med hjemmeeksamen, har man gjort alt annet enn å skrive eksamen i dag. Fått på plass både hotell og fly til San Francisco for nyttår, nå mangler bare en restaurantbestilling for New Years Eve. AmEx har sendt en lang liste, men om noen mot formodning skulle ha gode tips er det bare å si fra!