PDA

View Full Version : God tirdag fra Solens Rike


Someone
18-10-2011, 00:44
God morgen fra Tokyo. Opp tidlig, som ikke er helt behagelig når man plages av jet lag. Uansett, om ikke lenge skal vi ta noen raske tog for å komme oss til Hiroshima. Ha en fin dag

kekker
18-10-2011, 00:45
God natt!! :-D
Ha en fin tur til Hiroshima!

Eirik
18-10-2011, 01:52
God morgen fra Tokyo. Opp tidlig, som ikke er helt behagelig når man plages av jet lag. Uansett, om ikke lenge skal vi ta noen raske tog for å komme oss til Hiroshima. Ha en fin dag

God morgen/natt, alt ettersom.
Skulle dere bli lei av tog så flyr Japan Airlines MD-90 tilbake til Haneda hele ettermiddagen :)

Twin Otter
18-10-2011, 02:33
God natt fra Stavanger. Akkurat gjort meg foreløpig ferdig med rapportering fra helgens utlfukt. Fint å få det gjort. Ellers var jeg ute på Sola en tur for å hente en venninne som kom fra Trondheim. Vanvittig vær ute. Blåser opp mot storm og regner noe helt utfyselig. Så jeg var heldig med været i helga.

Godt med fri. Nå skal det soves!

SQ 777
18-10-2011, 06:53
God morgen fra Mall of Asia Manila . Har noen øl mens fruentimmerene shopper . Senere ny tann hos tannlegen.:colgate:

sirpjalle
18-10-2011, 08:07
God morgen fra Forus!

Da var man kommets seg på jobb, ikke frisk i det hele tatt. Forbanna arbeidsmoral kaller jeg det :drunk:

Vel, nå er man her, så man får gjøre det beste ut av det rett og slett og få tatt en telefon til legen og gå seg en time.

Du får kose deg SQ 777. Slik mannepass på kjøpesentre er helt geniale. Bare synd de ikke har de i Norge!

God morgen fra Mall of Asia Manila . Har noen øl mens fruentimmerene shopper . .:colgate:

Ha en fin en forumister! :)

kekker
18-10-2011, 08:16
God morgen fra Gjelleråsen, det høres ut som det er skikkelig høstvær ute.. Har mest lyst til å gå i hi..
Men det er bra å peller seg opp og ut, så får vi se hva dagen på Kløfta bringer!

Kjenner at gårdagens økt på Elixia var frisk nok!

Ha en god høstdag folkens!

Hypern
18-10-2011, 10:22
God morgen fra Tokyo. Opp tidlig, som ikke er helt behagelig når man plages av jet lag. Uansett, om ikke lenge skal vi ta noen raske tog for å komme oss til Hiroshima. Ha en fin dag

Håper dere har JR Rail Pass om dere skal reise mye med tog. Shinkansen er så dyrt at det nesten lønner seg selv med bare en tur...

Ellers god morgen fra hovedstaden. Jeg håper å få ferdig denne hjemmesia med dotnet og C# nå i morgentimene i dag. Jeg skal love på tro og ære at jeg aldri skal jobbe med Visual Studio 2010. Sier det nå, basta og alt det der. :p

learjet
18-10-2011, 10:28
God morgen fra Søndre Nittedal.

Barna levert i barnehage og SFO. Frokost på bordet og avisen er skummet.
Nå blir det litt indretjeneste. Blir også å finne frem litt dokumentasjon til banken så man kan refinansiere huslånet etter 50% verdiøkning på noen år. Helt klart at markedet har oppdaget Nittedal og ikke anser dette som fullstendig bondelandet lenger :)

God tirsdag

S

PerJen
18-10-2011, 10:48
God Morgen fra Bodø, det er tydelig at vinteren er i anmarsj, begynner å bli kjølig ute, og det er rimelig mørkt også hehe.

Da har man omsider meldt seg inn i SAS Eurobonus, ikke at jeg flyr så mye at det gjør noe men pytt sann.

Så er det klart for kjøretime nr 11 for Klasse B i dag, blir bra det.


Ha en fin Tirsdag folkens!

Ståle
18-10-2011, 13:03
God formiddag fra Ängelholm hvor man venter på å innta den siste lunsjen etter tre dager på seminar. Om litt tar Øresundtåg meg til Kastrup hvor sete 30F på SK1460 skal frakte meg hjem. Ha en fin dag!

ENGM 911
18-10-2011, 13:53
God ettermiddag fra Oslo. Sedvanlig har noen liter kaffe blitt konsumert, ja såpass mye at jeg har blitt koffeinforgiftet. Svett i hendene og noen turer for å lette på trykket. Da er det greit å komme til dobbel Moccamaster på OSL i ettermiddag. To kveldsvakter så vips, langfri.

Ha en fortsatt fin dag.

Martin
18-10-2011, 14:05
God tirsdag herfra. På plass til en litt sykeredusert bemanning på jobb. Har egentlig aldri skjønt vitsen med å være syk. Det blir så mye mer å gjøre på de som er igjen.

Nuvel, en overlever vel. Merket forresten et tegn på at jeg kanskje har tatt litt skade av flyinterressen - fortollet en sending til landet Qatar, og måtte holde tunge VELDIG rett i munnen for å taste rett landkode (QA og ikke QR) :p

God tirsdag ønskes :)

Hypern
18-10-2011, 14:11
God tirsdag herfra. På plass til en litt sykeredusert bemanning på jobb. Har egentlig aldri skjønt vitsen med å være syk. Det blir så mye mer å gjøre på de som er igjen.



Jeg ville nå ikke ha gått på jobb med omgangssyke og slike ting. Er noen ulumskheter som er ute og går nå. Sykefravær er dog noe jeg ikke sliter med. På 3 år på VGS hadde jeg 0 dager og 3 timer fravær var det som sto på vitnemålet. Men var en del borte pga tillitsvalgtarbeid så det tilsvarer iallefall 10 dager pr år. Men det er lovlig fravær.

fluxie
18-10-2011, 14:51
Sitter på jobb og avslutter litt ting og tang. I ettermiddag skal LX ta oss til SKG via ZRH. Middagen inntas i kantina på OSL. Ha en flott dag folkens!

AirbusTrond
18-10-2011, 15:21
God ettermiddag fra Gamle Oslo. Tilbake i heimen etter fem døgn på sykehus. Nå er det bare en uke med piller, så er man tilbake for å bygge landet. Er helt oppegåene, bare litt sliten - så det passer til bruke til til å planlegge feriene. Så blir det å sette over en fårikålgryte, slik at man er sikret lettvint middag et par dager framover. Så lider ingen stor nød. God tirsdag, alle saman !

Martin
18-10-2011, 15:24
Jeg ville nå ikke ha gått på jobb med omgangssyke og slike ting. Er noen ulumskheter som er ute og går nå. Sykefravær er dog noe jeg ikke sliter med. På 3 år på VGS hadde jeg 0 dager og 3 timer fravær var det som sto på vitnemålet. Men var en del borte pga tillitsvalgtarbeid så det tilsvarer iallefall 10 dager pr år. Men det er lovlig fravær.

Sier ikke at folk skal gå syke på jobb - lurer bare på hvorfor de blir det ^_^.

(Lett for meg å si, med en eneste sykefraværsdag etter over 6 år i FedEx).

TOS_EBG
18-10-2011, 16:26
Sitter på jobb og avslutter litt ting og tang. I ettermiddag skal LX ta oss til SKG via ZRH. Middagen inntas i kantina på OSL. Ha en flott dag folkens!


Fra LH på fjesboka:
Due to a general strike in GR from today 11 p.m., until Oct 20, 11 p.m. local time, flight operations to/from GR will be disrupted. LH is forced to cancel or delay flights into and out of Greece scheduled during this period. Pax are requested to check the status of their flight prior to departure http://f.lh.com/cGGs

Trøbbel?

LN-MOW
18-10-2011, 16:51
Ankomst 01:45 så den går nok greit ...

G'morgen fra Cumming! Straks arbeidsstart - men først må jeg ned og sveive igang en kaffekopp ...

Hpkris
18-10-2011, 17:13
Go ettermiddag fra Side.
Sola skinner og endelig liv i kroppen etter en lang dag i går. Ble 1,5 time ekstra på Istanbul pga stor trafikk.

Ha en fin dag :)

TOS_EBG
19-10-2011, 00:41
Ankomst 01:45 så den går nok greit ...


Fra en annen tråd:

ATC striker i Hellas. Striken starter klokken 23 lokal tid i kveld, og varer 48 timer. Alle fly kansellert. Undertegnede får derfor ikke reist til SKG for å møte gode venner i kveld. Streikefaen! Kjører landet i grøfta på 1. klasse, turismen er vel den eneste sikre inntektskilden Hellas har, men tydeligvis vil de ikke ha den heller.

F***

Thomas