robert_06_
17-10-2011, 11:36
Hej,
Det jag skall göra är att besöka West Palm Beach, Los Angeles, Minnesota och kanske Millwaukee.
Jag skall vara i West Palm Beach 27-30/10, det är mina enda fasta datum.
Sen funderar jag på om jag skall börja uppe i Minnesota (och kanske Millwaukee), ner till West Palm Beach, vidare till Los Angeles och hem därifrån.
Utresa 23 eller 24 oktober GOT-MSP
26 eller 27 MSP-PBI
30 eller 31 PBI-LAX
3 eller 4 november hem igen
Vad tror ni?
Går det att hitta någon bra/intressant sträckning för detta.
Y gäller för denna resa alternativt någon sträckning i C inrikes i USA om det är bra priser.
Jag är i stort sett bara intresserad av att resa AA/OW om det inte finns något grymt erbjudande/routing som gör att jag kan uppnå status från grundnivå på något annat bolag. Är idag PLAT hos AA.
Det jag skall göra är att besöka West Palm Beach, Los Angeles, Minnesota och kanske Millwaukee.
Jag skall vara i West Palm Beach 27-30/10, det är mina enda fasta datum.
Sen funderar jag på om jag skall börja uppe i Minnesota (och kanske Millwaukee), ner till West Palm Beach, vidare till Los Angeles och hem därifrån.
Utresa 23 eller 24 oktober GOT-MSP
26 eller 27 MSP-PBI
30 eller 31 PBI-LAX
3 eller 4 november hem igen
Vad tror ni?
Går det att hitta någon bra/intressant sträckning för detta.
Y gäller för denna resa alternativt någon sträckning i C inrikes i USA om det är bra priser.
Jag är i stort sett bara intresserad av att resa AA/OW om det inte finns något grymt erbjudande/routing som gör att jag kan uppnå status från grundnivå på något annat bolag. Är idag PLAT hos AA.