View Full Version : New York direkte 3999 kr.
FlightDeck
26-09-2011, 19:21
SAS legger i morgen ut billetter til 3999 kr. t/r direkte fra Oslo til New York. Dette er den laveste prisen som har vært tilgjengelig på ruten når vi ser bort fra introduksjonsprisene. Billettene kan bestilles fra 27. september til 3. oktober med reiseperiode fra 1. november 2011 til 1. mars 2012.
http://www.sas.no/no/reise/new-york/fly/
(Riktig pris er først tilgjengelig f.o.m. 27. september)
Er det med innenlands connection?
Er det med innenlands connection?
Klikk på linken å les før du spør......:rolleyes:
Klikk på linken å les før du spør......:rolleyes:
Det var da det første jeg gjorde før jeg spurte, tror du jeg er helt idiot eller?? :rolleyes:
Det var da det første jeg gjorde før jeg spurte, tror du jeg er helt idiot eller?? :rolleyes:
I så fall ser du jo hvilke priser som gjelder fra de forskjellige plasser i landet. Dette er det første du kommer inn på fra linken.
Nei, fordi han sier at det koster 3999,- fra Oslo, men prisene er ikke oppdatert der enda. derfor spør jeg Flightdeck: Gjelder 3999,- fra feks Bergen og Bodø også?
I så fall ser du jo hvilke priser som gjelder fra de forskjellige plasser i landet. Dette er det første du kommer inn på fra linken.
Linken viser også en pris på over 5000 fra OSL, så ingen av de prisene der er vel riktige i forhold til salgsprisen som skal være i salg fra i morgen?
Dag Viking
26-09-2011, 20:25
Ut fra prisene som er oppgitt kan man kanskje anta at det er 3999,- fra OSL, og de prisene i linken for de andre destinasjonene.
André Nalin
27-09-2011, 03:00
3993 er prisen! Og den er nå live.. Prisene i kalenderen virker helt tilfeldige, men når du har valgt begge datoene får du opp en noe mer fornuftig pris :)