PDA

View Full Version : God søndag fra Drøbak!


Ståle
25-09-2011, 11:43
Nå har man akkuratt våknet til et nydelig høstvær, angrer nesten på at jeg ikke tok en dobbeltur med Stena Saga denne gangen for å kunne nyte utepils innover fjorden.... Får heller bli en liten fototur med jernbanerelaterte motiv som mål før mammas herlige ertesuppe venter i kveld.

Ha en fin dag folkens! =)

Polaris
25-09-2011, 12:04
Med Deadmau5 på øret prøver jeg å jenke meg ut av senga...leste pensum til 04:30 i natt, med strålende resultat. Husker alt jeg leste. Den teknikken er verdt gull altså :colgate:

I dag skal man lese, lese, lese og lese mer til eksamen på Tirsdag. Aner ikke og bryr meg ikke om været etter to gode fjellturer på to dager. I dag er hviledag, hadde jeg ikke hatt eksamen skulle jeg satt meg ned med Bioshock 2.

Nei, ha en finfin søndag! Kanskje litt mer spennende enn min? :p

Hickok
25-09-2011, 12:13
God søndag fra Bergen. Det blir tur nordover på meg allerede i kveld, og denne går med WF614 og WF856. Det blir nok en fin tur, spesielt hvis jeg får sitte i mitt valgte sete (bakerste benk), men sjansen er vel stor for at balansen sender meg frem til motorene i dag også.

Blir en spennende uke, som avsluttes med tur til Oktoberfest i Munchen, så fint å ha noe å se frem til.

Someone
25-09-2011, 13:06
God morgen. Begynte dagen med å ta inn garn og tegne som vi satte ut igår. 12 krabber, 4 torsk og en flyndre var langt mer enn forventet.....og innebærer at menyen idag er spikret. Retur til Oslo i kveld.

Bizflyer
25-09-2011, 15:00
Ikke noe god dag her idag! Men skadene er vel selvforskyldt!
Nettopp fått i meg en god pyttipanneeggogbacon brunch. Den sadd så ei kula!

Ellers skal jeg bare nyte sofalivet resten av dagen. I morgen går turen til Sandefjord.

Men hvor blir egentlig disse helgene av???

BF:cool2

LN-MOW
25-09-2011, 15:02
GGGGGG'morgen! Sitter i fred og ro på terassen foran huset og nyter morgenstillheten med en kopp kaffe. Hanen galer hos naboen og bikkjene rusler rundt og ser etter ekornaktivitet. Good doggie fun!

Ikke så mye som skjer i dag tror jeg .... først blir det uansett frokost.

imm
25-09-2011, 15:20
God dag fra Sandefjord. Har nettop kommet inn fra en liten spasertur i det fine været. Ellers tilbringer jeg mye av dagen i sofaen. Driver å tar lappen på MC, og i en brå sving bremset jeg, noe som resulterte i fall, og har trolig brudd i ribbein.
Bedre ble det ikke av at jeg måtte ta imot en overstadig beruset polakk i et fall ned flytrappa forleden dag.
Nei, sofaen er den rette plassen akkurat nå.

kekker
25-09-2011, 16:12
God ettermiddag fra Akershus festning!!
Har fulgt lillebror igjennom Oslo Maraton, han sprang på 3:43, noe som i min verden er ganske så imponerende..
Skal få han hjem nå og få i 'n no mat!!

Så er det en ny uke og nye muligheter snart!! :-D

Ha en fortreffelig søndag godt folk!

Hypern
25-09-2011, 16:18
God ettermiddag fra Oslo. Har hatt en kombinert sykkel og gåtur i marka i dag og det er tydelig at jakta er i gang. Så flere jegere antageligvis på vei hjem, er vel noen regler som sier de må gi seg før et visst tidspunkt for å ta hensyn til turgåere her i Oslo, men det vet jeg ikke da jeg ikke driver med jakt. Jeg synes det er spesielt at de faktisk får lov til å kjøre på skogsbilveiene i marka for det sto mange biler parkert og jeg så jegere pakke vekk i bilene.

Fnate
25-09-2011, 16:40
God søndag fra Lillestrøm. En meget lugn dag uten store selvforskyldte skader. Straksom blir det en sykkeltur opp til Strømmen for å hente elefanten på asylet, noe som kan være tungt nok med 3-girs "cruiser'n" min etter et par uker på tur.

For å sitere en fra FT: "extensive travel broadens more than the mind".

Ha en fin dag alle sammen.

dc-8-63
25-09-2011, 17:54
God ettermiddag fra Catania - hvor vi har søkt ly i en lokal Espresso (absolutt uten X) bar - godt trykk på Cimbalien og den typiske utrolige mørke Cremaen på Siciliansk Caffee har klare hint av krydder. Snart ut på fiske middag - ha en flott søndag


---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=37.504722,15.084444

Discus
25-09-2011, 18:16
God morgen fra SFO - her er det snart på tide å pakke seg ut, få seg litt mat og komme seg til flyplassen, hvor det senere blir å sette nesa vestover, mens man flyr østover.

AirbusTrond
25-09-2011, 19:18
God ettermiddag fra Gamle Oslo. Da var Oslo maraton gjennomført, som vanlig - uten min deltakelse ! :lol:

Ankom fra CPH i går etter en fin firmatur med med minimal vektlegging av det faglige. Men ellers helt uten skandaler, så det blir greit å gå på jobben igjen i morgen tidlig. :)

Ha en fin-fin søndag videre!

FlyHi
25-09-2011, 21:25
Her i BKK er det blevet sengetid efterhånden. Fin dag med massage, shopping, god mad og lidt Singha. Imorgen går det hjem med SK972.