PDA

View Full Version : Gudd Fredag fra Forus!


sirpjalle
23-09-2011, 06:49
Da var det et faktum, det mange av oss har ventet på siden mandag..... Det er fredag! ^_^

I dag er det å brette opp ermene og ta siste innspurt før det er helg.

Det forventes middagsgjester i dag, så turen hjem vil gå via Stavanger sentrum og Slakter Idsøe og en tur innom "glassmagasinet" for noen flasker god vin.

Ha en forteffelig fredag forumister! :)

Thomas
23-09-2011, 07:11
God morgen fra Gardermoen hvor man åpenbart ikke har kontroll på hvilke reg. som flyr hvilke slynger, ref. en annen tråd :p
CAVOK, og slik ser det ut til å vare ut dagen, det skal jobbes hele helgen t.o.m. Mandag så her er det bare å spe på med kaffe!

ENGM 911
23-09-2011, 07:21
God morgen. Marerittet har blitt til virkelighet: DET TOMT FOR KAFFE HJEMME. Prøvde med noe te-skvip men det gikk rett i vasken. Finnes måte på hva man skal tylle i seg av frøkendrikker. Da er det bare å hive sekken på ryggen og komme seg ut. Ha en flott fredag.

Someone
23-09-2011, 07:23
Her klarer jeg meg som vanlig uten kaffe....smaker fortsatt pyton! Jobben venter, men fredag er nå engang fredag. Etter jobb blir det å sette kursen nedover E18 til Breviksområdet, hvor vi er invitert på hytte tur. God helg og TFIF

dc-8-63
23-09-2011, 07:30
God morgen fra Palermo - hvor det er godt å være menneske. Solen skinner, Guido har fått trykket opp i Espresso maskinen og etter ukjent antall espressoer og en frokost på takterrassen er vi klar for Ballaro. Ryanair var desidert best i går - etter litt over 3 timer satt vi i Guiseppes Multipla i 140km/t inn til Palermo hvor vinen er utmerket og dagens fisk var fersk og tilbredt som en oppdagelsesferd for magen. Ha en flott dag


---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=38.130228,13.351592

Twin Otter
23-09-2011, 07:31
Haula haula fra Forus. Det er fredag og det skal bli godt med helg. Siste dagvakt på en stund. Neste uke begynner en ny periode med kveld og nattejobbing. Men først er det altså helg og den har jeg tenkt å tilbringe på hytta. Satser på noe fint vær. Men gjør ikke noe om det regner heller. Skal stort sett ligge på sofaen å sløve uansett!

Ha en god fredag og en riktig god helg alle sammen!

LN-FHU
23-09-2011, 07:56
Yessir Yessir Yessir

Endelig fredag i barteland også :) Dagen bringer masse jobb, og deretter lønningspils ;) Blir uansett rolig da det er bursdag i morra til svigerinna -skikkelig 80-tallsparty :D :D :D

Ha en strålende dag folkens :lol: :lol:

FlyHi
23-09-2011, 08:02
Godmorgen fra Malmö, hvor turen om nogle timer går mod CPH, hvor HG-TGF venter og skal flyve mig til BKK idag. Forhåbenligt har den søde dame fra Thai, der ringede igår, ret i at der bliver plads til mig på Biz :)

Dagen går i givet fald med god mad og drikke ombord og forhåbenligt lidt søvn. Fruen ankommer BKK imorgen med SK. Bliver godt med weekenden i Asien med massage og god mad :)

Rigtig god dag og weekend til alle...

flappflapp
23-09-2011, 08:14
God morgen fra 24-bussen i Tigerstaden, i et aldeles strålende høstvær! Bilen ble pakket ferdig i morges, så når min kone har sovet ut etter nattevakt bærer det til fjells og feiring av 80-årsdag for min svigertante.

God fredag og god helg til alle!

Halvorsn
23-09-2011, 08:29
Endelig fredag, og bare mer å gjøre. Storyboard til novellekortfilm må være klart til kl 11:30, noe vi vil slite med siden vi har blanke ark for øyeblikket. Videre utover dagen blir det premiere på Kong Curling med gode venner og masse jobbing i helgen med vanlig jobb på lørdag, for så workshop for audition til revy på søndagen.

PerJen
23-09-2011, 08:33
God Morgen fra Bodø!

Alt for tidlig på an når jeg ikke skal noe som helst i dag, blir vel til at man ser gjennom Finn og andre medier etter ny jobb i dag, samtidig som man prøver å finne ut av hvem som forsøker å hacke meg. Japansk IP som koblet til maskinen i natt, men ble blokkert av brannmur :)


9 grader i Bodø i dag, litt vel kaldt for min del men pyttsann, bor jo i Bodø så!


Ha en fin fredag!

kekker
23-09-2011, 09:03
God formiddag fra Kløfta som er badet i en fantastisk høstsol, og her inne sitter jeg.
Fredag drar opp, så nå er det bare å gi gass siste timene av uka..

Helga blir forholdsvis rolig, må ut å fange ny vaskemaskin og så skal bror springe Oslo Maraton, så da skal jeg stå å fôre han med bananer og muntre tilrop..
Gale mannen..

God helg til dere alle, når den tid kommer!

SudCaravelle
23-09-2011, 09:45
Guten morgen..

Ståle
23-09-2011, 09:49
SudCaravelle ødela denne morgenen for å være helt ærlig, akkurat nå skulle jeg gitt mye for å være i ditt sted! =)

God morgen, det er fredag og om litt er det møte før jeg kan ta helg. Lurer litt på hva de neste dagene skal brukes til men mye relaxing blir det garantert!

Fnate
23-09-2011, 09:52
Guten morgen..

Oj oj. Keine sorgen ser det ut som også?

En lugn morgen her i Lillestrøm. I dag skal привет byttes ut med cześć.

Ha en fin-fin dag alle sammen.

Polaris
23-09-2011, 10:11
Jammen Fnate, da er du ikke kul lenger :( Ingen liker tsjekkisk.

Det vanvittige høstværet ute... og jeg sitter på universitetet? Frykt ikke, jeg skal snart dra hjem, via byen for å forhåpentligvis kjøpe ferske Lyngenreker, og opp på fjellet (igjen) :colgate: I kveld gryr det til båltur med marshmallows og nordlysnytelse, så man blir vel mye utendørs resten av dagen. Og godt er det, etter gårdagen! :)

Ha en like høststrålende dag!

A-380
23-09-2011, 10:13
God ettermiddag fra Shanghai. LH lotteriet gikk meget bra, så det ble ny F igår/natt.
Har gått litt langs elven og hatt en tur opp i pearl tower. Nå venter litt søvn, før det blir ut på livet ikveld.

Facebook er jo sperret i Kina, så dermed må skrytebildene fra flyturen vente noen dager før de havner på nett

ClassOne
23-09-2011, 10:19
God formiddag fra Haugesund, her sitter man med hjemmekontor, kaffe og ser ut over en stille fjord, men ellers er det grått. Helgen går med til fotballturnering med avkommet og legging av parkett i kjelleren.

Ha en utsøkt helg folkens :)

Bizflyer
23-09-2011, 10:27
Guten Heute fra Krsand!

Ble en fin TV kveld i går med sesongpremiere på både Dag og Torsdag kveld fra Nydalen. Fikk meg flere gode lattere der, gitt!

Nå er det blitt fredag (for de av dere som enda ikke har oppdaget det), og for meg betyr det dobbel jobbing, så jeg gleder meg til lørdag alt. Da skal jeg få meg litt :drink

Ellers er det oppholdsvær i dag. Iallefall foreløpig. Ikke værst bare det...

God helg!

Shabbaru Shabbarei....

BF:cool2

FlyHi
23-09-2011, 12:37
Nu seated i 1B på TG951 i eftermiddag. Det skal nok blive en fin tur ;) Første gang på Thai biz for mit vedkommende, så glæder mig til at se hvad de har at byde på...

Kan lige nå 1,5 time i loungen i CPH inden afgang. Ikke nogen helt dårlig start på weekenden ;)

God weekend til alle...

Ståle
23-09-2011, 13:49
Kan nå trekke tilbake håpet om en rolig helg, rett etter jobb venter øl+StenaSaga! =D

learjet
23-09-2011, 16:55
God ettermiddag fra søndre Nittedal.

Her var man opp før de normale våkner og har fått avgårde litt fly på formiddagen.
Nå er junior hentet i barnehagen og snuppa ble med noen venner hjem.

Blir skikkelig småbarnsfamilie middag med venner nå snart slik at ungene kan leke litt.

Ønsker alle en god helg

S

LN-MOW
23-09-2011, 17:19
'morgen, ja .. Her er tredagersuka snart ferdig og det lurer en lønningspils i kjøleskapet. Men det er noen timer igjen, så gjør mitt beste for å holde motet oppe. :p

Helgen skal brukes til litt småarbeid rundt huset - det er vel på tide å få opp bildene .. også må jeg kjøre litt traktor.

Discus
24-09-2011, 00:24
God ettermiddag fra Bay Area. Har tilbakelagt rundt 1000 miles i ekstrem CAVOK og hot'n'high-tilstander. Her er det "bare" vanlig sommer, og ATISen rapporterer om 23C nede i silisiumsdalen og det er vel omtrent det samme her i solhellinga.

Blir et par netter her før AA+BA får bringe mitt legeme sydover, vestover og nordover.

LN-MOW
24-09-2011, 00:48
Vestover? Hawaii eller Alaska? :p

G'aften fra Cumming! Her har vi akkurat inntatt en bedre steik, stekte poteter, asparges og en Bells Amber Ale. *burp*