PDA

View Full Version : God mandag morgen...


EB
05-12-2005, 08:28
Det er vinter og sne utenfor og feber og influensa innendørs. Så da blir det vel forum, aviser og bøker alt godt pakket inn under dyna. Ha en bedre start på uken...

CK
05-12-2005, 10:30
konemor og Prinsessen er friske igjen - og er sendt henholdsvis på kontor og i barnehagen. Tredag var det visstnok TRE barn i barnehagen, så det er ikke bare EB som er syk om dagen. Lav c/f med andre ord!

Trety
05-12-2005, 10:36
Glad, sykdomsfri mandag!

Sambo begynte på jobb igjen etter 8 ukers sykemelding (operasjon i foten), og det betyr i praksis for meg at jeg kjører Citroën på jobben - uten parkeringsvarmer...:)

Eller har helgen vært i det destruktive hjørnet, jeg har tømt deler av boden (EB, "stasjonsvogna" rommet en hel spisestue med 6 stoler! Gjett om eieren var fornøyd da...! :)) og forært litt møblement hit og dit, kastet andre ting og revet ut et fastmontert skap. Jeg satser på at litt av CK's inspirasjon overføres til meg slik at jeg etterhvert kan få startet på oppussingen av det ene rommet. :spin:

Dag Viking
05-12-2005, 10:39
God mandag..

Tydeligvis en dame som ikke var fornøyd med behandlingen hun fikk søndags morgen etter en fuktig bytur med tilhørende natteselskap.

http://www.pilotfriend.com/humour/new%20images/PoorScottKelly.JPG

CK
05-12-2005, 10:52
Originally posted by Trety
Jeg satser på at litt av CK's inspirasjon overføres til meg slik at jeg etterhvert kan få startet på oppussingen av det ene rommet. :spin:

Opppussing er ingenting for meg - men jeg må si jeg er veldig fornøyd med resultatet av flisleggingen på kjøkkenet! Nå gjenstår det bare å kappe litt av listene under kjøkkenskapene slik at de kan settes på plass igjen - dette blir veldig bra!

Farmer
05-12-2005, 11:39
God kveld må jeg skrive. Er i Tokyo nå, og dagens møter er akkurat ferdig. Nå er det opp på hotellet for å dusje før aftenens middag med alle tilhørende herligheter står for døren. Det ryktes om noe Karaokegreier....
I dag har det vært klart og fint høstvær, med ca 10 grader og vind, mens det regnet tungt her i går når jeg ankom.
Skal få oppdatert siste del av tripreport for SK983 senere i kveld.
Sayonara!

Savipix
05-12-2005, 12:18
Originally posted by Farmer


. Det ryktes om noe Karaokegreier....



Varning till alla boende i Tokyo utsänd! :p

Här i Monaco är 3/5 exams undangjorda. Har den värsta i morgon. Vädermässigt är det ganska så kallt, 10 grader här uppe på 8:e våningen.

Nu börjar grannarna att borra i väggen. JOY!

Avd. Syd önskar en fortsatt fin dag

FBU 4EVER
05-12-2005, 12:24
Originally posted by EB


Det er vinter og sne utenfor og feber og influensa innendørs. Så da blir det vel forum, aviser og bøker alt godt pakket inn under dyna. Ha en bedre start på uken...

Du drikker ikke nok vin,EB!

God mandag fra Nærsnes.Begynner med julekortene idag.I kveld blir det orientering om årets nye bøker i Norli's Bokhandel i Drammen kl.1830.Kom gjerne dere som kan.Mulighet for innkjøp av bøker (julepresanger!) er det også.:up:

TG923
05-12-2005, 12:55
Originally posted by EB


Det er vinter og sne utenfor og feber og influensa innendørs. Så da blir det vel forum, aviser og bøker alt godt pakket inn under dyna. Ha en bedre start på uken...

Hmm, lukter aksjon på gang :wow: :thumbup

LN-MOW
05-12-2005, 13:01
Julekort, ja ... takk for paaminnelsen .. maa nok faa ut fingeren .. tar som kjent litt tid med postgangen herfra.

Grytidlig mandag her ... dagen skal bringe http://image.weather.com/web/common/wxicons/31/12.gif ....

Om et par timer er barna paa skolen, kona paa jobben og Svigersene paa vei hjem. Da skal jeg senke meg i boblebadet .... Freeed........ :D

sail4fun
05-12-2005, 21:50
Originally posted by CK


Originally posted by Trety
Jeg satser på at litt av CK's inspirasjon overføres til meg slik at jeg etterhvert kan få startet på oppussingen av det ene rommet. :spin:

Opppussing er ingenting for meg - men jeg må si jeg er veldig fornøyd med resultatet av flisleggingen på kjøkkenet! Nå gjenstår det bare å kappe litt av listene under kjøkkenskapene slik at de kan settes på plass igjen - dette blir veldig bra!

Har du en av de gasspeisene med etterbrenner ? ....

EB
05-12-2005, 21:52
Ikke nok vin, kanskje en aksjon men blir ikke erstattet...og med mobil og hjemme-pc har det nesten blitt en mer effektiv arbeidsdag her enn i åpent landskap på jobben...;)

CK
06-12-2005, 11:35
Originally posted by P.A. VIKING


Originally posted by CK


Originally posted by Trety
Jeg satser på at litt av CK's inspirasjon overføres til meg slik at jeg etterhvert kan få startet på oppussingen av det ene rommet. :spin:

Opppussing er ingenting for meg - men jeg må si jeg er veldig fornøyd med resultatet av flisleggingen på kjøkkenet! Nå gjenstår det bare å kappe litt av listene under kjøkkenskapene slik at de kan settes på plass igjen - dette blir veldig bra!

Har du en av de gasspeisene med etterbrenner ? ....

jeg hører at det har stått noe i "avisen" om gasspeiser som eksploderer, og ja - jeg har en sånn. Den er avslått og er erstattet midlertidig med en oljefylt radiator innkjøpt på Expert.... Passet jo godt med gasspeis-stengning nå som det ble kaldt...:pissed