PDA

View Full Version : God søndag!


Hypern
11-09-2011, 09:09
God søndag fra en grå og regntung hovedstad. I dag starter valget i Oslo. Min stemme er dog allerede avlagt så i dag skal jeg mobilisere det siste ved å dele ut lister for SV utenfor (jada dette er faktisk det vi har lov til) et valglokale fra 14-16. Godt valg folkens og håper at så mange som mulig bruker stemmretten.

Hpkris
11-09-2011, 10:22
Go morgen fra Sarp. Grått og regn er status her også.
Har heldigvis stemt så slipper å tenke på det i helgen.

Godt valg og en god søndag til dere alle :)

Discus
11-09-2011, 10:50
Lat og treg start på dagen. En god frokost med avisen mens regnet sildrer ned på utsiden, ingen grunn til å forhaste seg da. Jeg fortsetter med det jeg gjorde i går, dvs. ingen planer om noe som helst. Ha en tørrere dag!

Henshaw
11-09-2011, 12:21
God morgen fra Madla.
Siste helg i Stavanger så da var man ut å byen med gjengen igår, var god stemning! Også artig å møte en av UB Korporalene på byen og han var ikke minst like bra humør som oss. Ellers blir det maks avslapping idag.

Polaris
11-09-2011, 13:16
dele ut lister for SV utenfor (jada dette er faktisk det vi har lov til) et valglokale fra 14-16.

Lov ja, men nivået på desperatheten kan da fort være like mye til skade som nytte? Jeg hadde iallefall ikke ombestemt meg om noen stod og maset på meg i det jeg skulle stemme :p

Bake, trimme, pugge, stemme, trimme - pugge. Skikkelig innholdsrik dag her ja! Ho ho ho.

Ha en mindre husmoraktig dag, gutta boys :p

eirikma
11-09-2011, 13:18
God morgen fra et solfylt Bodø! Har fått i meg kaffen hos venner, etter en overnatting på en god madrass etter en fantastisk morsom fest! Stort sett reparert, men stod over tilbudet om overtid idag. ;)
Har vært en fabelaktig helg. Lenge siden jeg har hatt det så gøy! Så nå får morgendagen bare komme! Skal ut en tur etter hvert; går ikke an å sitte inne nå i dette knallværet! :D

Ha en knall søndag, alle sammen! :)

LN-MOW
11-09-2011, 13:49
Stille søndag på terassen. Reflekterer over den fæle dagen for ti år siden og håper at vi aldri får oppleve noe lignende igjen. Flagget vaier stolt og jeg ser at naboenes gjør likedan.

Someone
11-09-2011, 14:09
God dag fra Heathrow Express. Blir å teste ut BMI i C på LHR-BGO om ikke lenge. Men blir vel et par reperasjonsdrinker i loungen innen avgang....ulempen med routingen min er at jeg må via BGO og sikkerhetskontrollen der :rolleyes:

ohegge
11-09-2011, 15:15
God aften fra ytre Romsdal. Spist en bedre frokost med omelett og salat, som fruen har laget. Ser på minnemarkeringen på TV. Dette blir en rolig dag hjemme...

Fnate
11-09-2011, 16:36
God morgen fra Indianapolis. Rimelig spesiell dag her borte.

Om noe få timer skal snuten rettes hjemover i følgende rute, IND, ORD, LHR, OSL. Har vært diger messe her i helgen, så det virker som om det er rimelig fullt på flyene.

Discus
11-09-2011, 17:10
...ulempen med routingen min er at jeg må via BGO og sikkerhetskontrollen der :rolleyes:

Du kan jo bare gjøre som man pleier i Bergen - gå inn utgangen :D

Bizflyer
11-09-2011, 20:21
Søndagen har blitt til kveld her i sør. Har vært en skikkelig doven dag, hvor man ikke engang har vært ute av døra. Bare avslapping, tv-titting og internettsurfing. Greit det også. Spesielt når det regner ute. Jobb igjen i morgen! Blir en travel uke, så det er greit å få ladet opp litt.

BF:cool2