View Full Version : OSL UA/CO 777 paa OSL 6. sept
OSLansatt
06-09-2011, 05:11
Synes jeg saa et UA/CO maskin staaende paa OSL naa? Er det riktig?
Affirm....................nok tegn
Sånn er det å bli syk, 777 på gate 49 er ikke dagligdags.
Ser ut som UA981 som var på vei fra KWI til IAD, N785UA.
Bizflyer
06-09-2011, 09:47
Sånn er det å bli syk, 777 på gate 49 er ikke dagligdags.
Trodde man så TG sin 777 omtrent daglig på OSL??
BF:cool2
Trodde man så TG sin 777 omtrent daglig på OSL??
Jo, men den står ikke på gate 49 ;)
TG står vel stort sett på 50..
Bizflyer
06-09-2011, 10:21
Oi så stor forskjell...... :rolleyes:
Forskjellen er at denne maskinen da syns for allmennhenten siden den stod på 49, din nisse! :colgate:
Forskjellen er at denne maskinen da syns for allmennhenten siden den stod på 49, din nisse! :colgate:
Når man går av hengslene fordi det står en 777 på gate 49 så spørs det hvem som er nissen! ;)
ENGM RAMP
06-09-2011, 19:55
Hmm what ? 777 ? Vet noen hvilket individ ? Jeg tenker på om det var en -ER eller ei ?
Twin Otter
06-09-2011, 19:59
Hmm what ? 777 ? Vet noen hvilket individ ? Jeg tenker på om det var en -ER eller ei ?
Se post 4. Det var en -222ER.
Les tråden, da ;)
Ser ut som UA981 som var på vei fra KWI til IAD, N785UA.
ENGM RAMP
06-09-2011, 20:09
ha ha, slik kan det gå....
Note to self, synstest bestilles ASAP ;) thnx guys
Noen som tilfeldigvis vet hvorfor den dumpet nedom her?
Twin Otter
06-09-2011, 20:34
Noen som tilfeldigvis vet hvorfor den dumpet nedom her?
Kanskje du skal leste tråden en gang til du også Martin? Var det ikke sykdom da?
Spørsmålet er vel om det var syk passasjer eller sykt fly? Med tech på maskinen hadde den vel muligens blitt stående en stund.
Noen som fikk tatt bilder?
Kanskje du skal leste tråden en gang til du også Martin? Var det ikke sykdom da?
Spørsmålet er vel om det var syk passasjer eller sykt fly? Med tech på maskinen hadde den vel muligens blitt stående en stund.
Ser kun et innlegg som jeg tolket som at Thomas var syk (og dermed ikke var på jobb, og gikk glipp av den. Ser nå midlertid på Facebook at han har vært på jobb i dag, så da misforstod jeg)
Twin Otter
06-09-2011, 20:44
Ser kun et innlegg som jeg tolket som at Thomas var syk (og dermed ikke var på jobb, og gikk glipp av den. Ser nå midlertid på Facebook at han har vært på jobb i dag, så da misforstod jeg)
Ah, tok den. Vi får se om noen kan gi oss svaret på hvorfor den dumpet ned på OSL.
ENGM 911
06-09-2011, 22:37
Ah, tok den. Vi får se om noen kan gi oss svaret på hvorfor den dumpet ned på OSL.
For at Putzmeister skal få mer på brikken????? :lol:
Det var syk passasjer ombord - og ja jeg fikk bilder - men kun via div. OSL kamera og kvaliteten er ikke den beste. Landet tross alt klokken 0400.
Jojo, men klokka var nærmere 7 da den takset ut og forbi vinduet dit igjen da ;-)
Jeg var så trøtt igår at jeg merket ikke at den taxet forbi engang :)
Er sikkert for å laste av noen CIA agenter for å overvåke de norske partiene før valget. :p
putzmeister
07-09-2011, 20:01
For at Putzmeister skal få mer på brikken????? :lol:
VENT t æ når dæ!!!:colgate:
ENGM 911
07-09-2011, 21:07
VENT t æ når dæ!!!:colgate:
Nå som O´Store har fått nytt kjøkken har jeg omsider fått innvilget permisjon, får håpe på litt lykke fremover. Husk ta med deg ID-kortet (hvis det ikke er for tungt for deg da).
Kan detta ha varit den första P&W drivna B777 som besökt OSL?
Oi så stor forskjell...... :rolleyes:
Når man går av hengslene fordi det står en 777 på gate 49 så spørs det hvem som er nissen!
Herlig tråd. Like!