PDA

View Full Version : Boston vs Chicago vs Dallas

AN0510
24-08-2011, 13:13
Hei!
Tenkte jeg skulle benytte meg av BA sitt salg, ser de har gode priser i club til statene.
Valget vil falle på enten Boston, Chicago eller Dallas da dette er byer jeg lenge har hatt lyst å besøke.
Hvilken av disse byene vil dere anbefale for en langweekend og hvorfor?

Øivind
24-08-2011, 13:50
Boston er en av mine favorittbyer i amerika. Passe stor for en weekend er den også.
Boston er en av de eldste byene i USA så den har mer historie enn de fleste andre amerikanske byer.

Discus
24-08-2011, 13:51
Når skal du reise? Er du ung og nattklubbløve eller skal du over med gåstolen og se på abstrakt kunst?

AN0510
24-08-2011, 14:05
Når skal du reise? Er du ung og nattklubbløve eller skal du over med gåstolen og se på abstrakt kunst?

Blir vel i november en gang.
Er midt i tredveåra, er nok ingen nattklubbløve, mer glad i litt roligere puber, vinbarer etc.
Er også musikkinteressert, alt fra klassisk til jazz. Liker også å gå på museum og er glad i god mat og vin.

Chriscross
26-08-2011, 08:20
Fordelen med Boston i forhold til Chicago er at det er færre tidssoner dit. Ville også tenkt på været når på tidspunktet jeg ville reise. Chicago er vel større enn Boston. Begge byer har bra shopping, Chi kanskje hakket vassere.

LN-BLO
28-08-2011, 18:02
Ingen erfaring med hverken Chicago eller Boston, men var i Dallas for tre uker siden og ser ikke det helt store denne byen har å by på. Skal også legges til at dette er den lengste flyturen blant de tre byene du nevner, og i likhet med Chicago ligger den en tidssone mer enn Boston bak Norge.

Skal overlate til mer lokalkjente å gi deg gode råd vedr. Chicago og Boston, men Dallas har for mange "downsides" med tanke på en så kort tur som du nevner at jeg bare hadde strøket den fra lista om jeg var i dine sko.