PDA

View Full Version : Noen som har erfaringer med dhr.com?


robertaas
23-08-2011, 04:41
Noen som har erfaringer med dhr.com (Discount Hotel reservation) som ser ut til å ligge endel under andre i pris?

jjessen
23-08-2011, 12:11
Hei,

Har brukt de (og deres søsterselskap Otel.com) et antal ganger og det har fungert uten problemer for meg.

Grunnen til at de noen ganger er billigere er kanskje at deres morselskap er turoperatør som booker store allotments med rom hos hotellene (sikkert for bussturister) til faste priser. Noen ganger har det på voucher stått: "Part of Miki Travel allotment".

Brukte de senest for et par uker siden på Park Inn Hammarby Sjöstad som på hjemmesiden til Radisson var utsolgt, men jeg fikk rom for rundt 700 kroner via Otel.

robertaas
23-08-2011, 22:43
Takk, fikk PM fra noen som hadde hatt store problemer så jeg er litt betenkt på et tilbud som virket for godt til å være sant....

jjessen
25-08-2011, 21:20
Takk, fikk PM fra noen som hadde hatt store problemer så jeg er litt betenkt på et tilbud som virket for godt til å være sant....

Synd at andre har dårlige erfaringer og ikke vil dele de. Jeg har brukt de 6-7 ganger de siste 2 årene og har hotell booket i Krakow via dem nå på lørdag. Så jeg får satse på at det fortsetter å gå bra.