View Full Version : Da kom salget hos Norwegian
http://www.norwegian.no/fall
Nå kan du gjøre et kjempekupp! Vi har lagt ut hele 300.000 billetter til 199,- én vei. Her er det mange spennende destinasjoner å velge mellom.
Lavprissalget varer til og med 5. september og gjelder flyreiser fra 1. september til
31. januar.
Samtidig kommer SAS med sitt salg, på samme tid. Tydeligvis ikke mye hemmelighold mellom disse to selskapene :)
"I morgen legger vi ut 1 million billige reiser!
Som EuroBonus-medlem gir vi deg en dags forsprang til å velge de beste billettene!
Bestill senest 29. august og reis mellom 1. oktober 2011 – 31. mars 2012."
Jeg fikk mailen fra SAS først iallefall. :p
Skulle nesten tro at de visste hva den andre gjorde ja.
SAS-Steward
16-08-2011, 12:49
Om det overrasker noen som er interisert i luftfart at det kommer billige flybilletter i slutten av august, er det merkelig.
Dette skjer hvert eneste år, på samme tid, å det skjer på våren. Ingen overraskelse her nei.
Om det overrasker noen som er interisert i luftfart at det kommer billige flybilletter i slutten av august, er det merkelig.
Dette skjer hvert eneste år, på samme tid, å det skjer på våren. Ingen overraskelse her nei.
Jeg synes det var litt spesielt at begge tilbudene kom nøyaktig samtidig. Men kanskje tilfeldig ;)
Syntes Norwegian er littegranne seine med å legge ut bilder for våren '12, men de er vel også rett rundt hjørnet nå?
Hermann SF
16-08-2011, 16:15
Hehe, ja, jeg ventet og håpte på det ville komme rett i hælene på SAS! Nå blir det nok noen ekstra bookinger og turer til 199,- hver vei!
FlightDeck
16-08-2011, 16:33
Jeg synes det var litt spesielt at begge tilbudene kom nøyaktig samtidig. Men kanskje tilfeldig ;)
Neppe tilfeldig - Norwegian har kampanjen klar og legger den ut så fort SAS legger ut sin.
Chriscross
16-08-2011, 16:37
E-post fra KLM i dag også om at de starter om 1,5 dager. BA kom i går.
Farlige greier disse tilbudene, kredittkortet ble belastet hos diverse fly og togselskap i de siste timene..og fortsatt har jeg en USAtur å få booket ferdig. :p
Dessverre ingen billigbilletter i jula. Men det måtte man jo nesten regne med.
E-post fra KLM i dag også om at de starter om 1,5 dager. BA kom i går.
KLM sitt tilbud er ikke til å skryte så særlig av, nå venter vel vi alle på LH sine augusttilbud :)
KLM sitt tilbud er ikke til å skryte så særlig av, nå venter vel vi alle på LH sine augusttilbud :)
Så kom LH's også:
Dream Sale with Lufthansa - with attractive fares around the whole world for travel when it's most needed: this autumn and winter! Sale taking off today with discounted flights- if booked until 08 September. At the same time Austrian and SWISS go on sale - and the three campaigns are combinable!
Dere er nå heldig dere som bor i Oslo.
Skal vi se hva slags spennende ting vi har å tilby fra Tromsø.... 349 kr én vei til Oslo. Mandag til Torsdag, for sikkerhets skyld. Shit ass, her er det bare å gå mann av huse. What a sale!
sirpjalle
18-08-2011, 11:05
Dere er nå heldig dere som bor i Oslo.
Skal vi se hva slags spennende ting vi har å tilby fra Tromsø.... 349 kr én vei til Oslo. Mandag til Torsdag, for sikkerhets skyld. Shit ass, her er det bare å gå mann av huse. What a sale!
Da er det bare en ting å gjøre Polaris. Flytte sørover! ^_^Svogeren min var fornuftig å gjorde det for noen år siden!
Helt OK priser fra tyskerne.