PDA

View Full Version : God lørdag fra Stavanger


sirpjalle
13-08-2011, 10:17
God lørdag godtfolk!

Da er det å få i seg en kaffekopp og to og komme seg ut retning IKEA og kjøpe en liten ledning til steketoppen som jeg kjøpte i går.

Så blir det vel en kjapp tur til byen og få tak i en dress slik at man er klar til i morgen.

Ha en fin dag forumister! :)

Someone
13-08-2011, 10:26
God morgen fra Tjøme. Konstaterer sol og stille, selv om man fint kan få et par grader til. Lydene fra svigermors kjøkken tyder på frokosten er på vei. En løpetur og en polferd står på programmet før vi tar turen over til Nøtterøy i kveld for en grillfest :cheers:

LN-AØR
13-08-2011, 10:42
God formiddag fra Bergen. I dag står lite på programmet – kun litt rydding i leiligheten, trening og så ut en tur i kveld.

Ha en flott dag alle sammen!

mikro
13-08-2011, 12:05
God formiddag fra Kristiansund. I dag blir det bryllup til kusina mi, men det blir en rolig kveld for min del siden jeg er utnevnt til "designated driver".

Ha en god lørdag :)

Henshaw
13-08-2011, 13:08
God formiddag fra Sandefjord.

Godt å være hjemme hvor man kan rote litt igjen, dog litt kjedelig at alle kjentfolk tilbringer dagen med å jobbe.

Ståle
13-08-2011, 13:45
Sitter her med frokosten på balkongen, helt OK vær men skylaget er litt for tett til at en forfriskende dukkert i fjorden er vurderbart i dag. Senere ikveld kjøres et godstog over Østre linje, og da blir det en liten tur ut etter det..

Ha en fin lørdag.

Bizflyer
13-08-2011, 15:37
Idag fikk jeg heldigvis sove lenge etter å ha jobbet til sent på natt. Været er ganske fint, så nå bærer det ut en tur for litt innkjøp og rekreasjon.
I kveld skal jeg hilse på noen glass og flasker, hvilket skal bli deilig.
Plutselig er det mandag igjen, så man må jo utnytte helga når man har den!

Fortsatt god hælj!

BF:cool2

joamykle
13-08-2011, 16:29
God morgen fra Ft Pierce! Siste rest av pakking nå, før turen går til Miami der LH skal få fly meg hjem til Oslo via Frankfurt i hhv A380 og A321 i C.

Ha en god lørdag!