PDA

View Full Version : Endret flyavgang uten å gi beskjed

sirpjalle
11-08-2011, 07:13
Godt vi har Wideroe.no

http://reise.aftenbladet.no/reise/article4192472.ece

Opprinnelige bestilte tur var avreise fra Oslo Lufthavn Gardermoen med Lufthansa klokken 12.55 og ankomst klokken 15.10 i Frankfurt. Videre skulle de dra fra Frankfurt til Phuket med Condor klokken 17.10.
Mellomlandingen var med andre ord opprinnelig to timer, noe som var en god margin for å rekke flyreise nummer to.

Sorry gutter og jenter, dersom dette er postet før. Fant iallefall ikke noe på akkurat denne saken.

SQ 777
11-08-2011, 08:21
Tviler litt her.. Som jeg har gitt uttrykk for tidligere har jeg null tiltro til
deres tlf/mail system, MEN de er flinke med endringsmailer som renner inn ved minste tidsendring via Virtually There ( Sabre ).

Du MÅ lese mailene ,åpne linkene. Der står det tydelig som f. eks min flight SFO-MUC 1. januar 2012 var kansellert.

Da må du selv ta en action og begynne ringe/maile. ... Supersaver/seat24/GotoGate forteller deg ikke at det har gått gærnt...

Deres disclaimer fra min mail :

"VIKTIG BESKJED FRA SUPERSAVER/SEAT24. FLYSELSKAPET HAR ENDRET
DINE FLYTIDER/FLIGHTNUMMER. SUPERSAVER 81559598 SEAT24 81559859.
GIR DU IKKE TILBAKEMELDING INNEN 7DAGER ER DE NYE TIDENE BINDENDE":8:

Hpkris
11-08-2011, 08:40
Skal ikke dra noen konklusjoner i den ene eller andre rettningen, men har vært ganske mye i det siste om de nettreisebyråene. Felles er at det er vanskelig å komme i kontakt med dem, og har vel kommet frem at de har sendt noen mailer med en link i tillegg.

Desverre så er nok ikke nettreisebyråer noe for alle folk tydeligvis.
Selvfølgelig må man være obs på at ting kan endres.

Godt det finnes andre alternativ ja :)