PDA

View Full Version : God søndag


Someone
07-08-2011, 09:04
God morgen fra Oslo. Litt sol i morgentimene, men Yr har lovet regn utover dagen. Får vel ta en omgang med støvsugeren og rydde i kåken før frøkna kommer hjem.....gjelder å opptjene bonuspoeng der også. Og apropos bonuspoeng så blir det også en tur innom Joker før litt småhandling. Ellers få planer så blir vel litt trip report skriving and angry birds spilling. Ha en fin dag:)

mikro
07-08-2011, 09:18
God morgen fra Kristiansand. Her høljer det ned nå på morgenen, og det vil fortsette utover dagen. Så det blir vel ingen bading i dag.

God dag :)

learjet
07-08-2011, 10:16
God morgen fra Losby Gods.

Her har man akkurat spist kommet seg opp og spist frokost etter en fortreffelig bryllupsfeiring for venner i går.

Nå er det å sjekke ut før man litt senere må ta turen på jobb.

Ønsker alle en flott søndag.

S

FBU 4EVER
07-08-2011, 10:23
Så ble det en sovemorgen igjen. Intet på tapetet, men snart brunsj. Ettermiddagen blir tilbragt med gode venner på Oslo Mikrobryggeri ++.
Ha en fin dag.

TigerBlack
07-08-2011, 10:27
God morgen fra ett stille fornebu, tidligvakt på jobb idag og absolutt lite å gjøre. vurderte en tur til vollen med ny-kameraet etter jobb intill jeg så værvarslet.. Får se når jeg kjører hjemover, hvis profetene får rett tror jeg at jeg dropper det.. Greit at 7D'en har noe vær-forsegling ,men alikevel..

pgaa
07-08-2011, 10:37
God formiddag fra LN-DYS og en WiFi som fungerer meget bra. På vei hjem fra noen solfylte dager i Vilnius.. Ha en fin dag videre :)

kekker
07-08-2011, 10:45
God morgen fra Rica Seilet i Molde. Gårdagens og nattas bryllupsfeiring sto til forventningene, på tur hjem ble vi møtt av DY9191 som kom seilende inn fra Rhodos i tretida...
Måtte sjekke litt hva dette var, men forumet kunne fortelle meg at dette var helt normalt!

Nå skal jeg pakke kofferten og bevege meg sørover til sunnmørsalpene hvor ny arbeidsuke starter i morgen..

Ha en fortreffelig dag godt folk! :-D

Hickok
07-08-2011, 11:26
God formiddag fra Bergen. Ingenting på tapetet før i ettermiddag, når turen går til Stadion, der det er tid for hevn over vårens sure tap i Drammen. Ikke akkurat sommervær i dag, men det lever vi godt med. Retur til Østlandet i morgen tidlig med DY601.

sirpjalle
07-08-2011, 11:30
God morgen fra Stavanger.

Ikke akkuratt sommervær i Stavanger heller, men det er søndag og det er en daffedag, så man skal ikke klage akkurat.

Ingenting spesielt på tapetet her heller. Tipper det blir indretjeneste og diverse som må gjøres i dag.

Fortsatt fin søndag formumister! :)

Hpkris
07-08-2011, 13:03
Go våt morgen fra Sarpsborg.
Bøtter ned og minner mere om høst ute nå.

Siden det er søndag og full serierunde i fotball så blir det den vanlige fotball sammenkomsten hos en kompis. Krysser fingrene for et mirakel på Åråsen i dag :)

Ha en flott dag folkens :)

Bizflyer
07-08-2011, 13:26
God midt på dagen fra Krsand!
Som det ble sagt tidligere her, så høljet regnet ned på morgenquisten, men nu har det stoppet og sannelig ser jeg ikke både sol og blå himmel samtidig her nu.
Sliter fortsatt med vond hæl, så det blir nok å holde seg mest mulig i ro. Ganske deilig det også. Og i morgen er det jobb igjen! Akk ja! Er det rart at jeg drikker?

BF:cool2

SeatBelt
07-08-2011, 13:36
God dag fra Stavanger. Flott vær i går, regn i dag. Flyr hjem etterpå, og arbeidsuke venter hjemme i hovedstaden.

Mye godt rogalandsøl, forresten.

LCH
07-08-2011, 14:40
God dag fra et regnfyllt Oslo, heldigvis lover yr.no bra vær neste uke.

LN-MOW
07-08-2011, 15:11
G'morgen fra et grått Alpharetta. Dagen skal nok mest gå med utpakking etter ferieturen til Seattle, men det skal vel bli tid til City-United også ...

Tungt å forlate Seattle, men gleder meg allerede til neste tur. Delta leverte som foventet - dvs drikke-pretzels/peanøtter/Bischoff-kjøpemat - men alle fire flighter gikk noenlunde på rute og wifi er fint tidsfordriv. Playbook'en er glimrende i trange seter.

ENGM 911
07-08-2011, 16:06
Min indonesiske frue vil bli indisk, ihvertfall på kjøkkenet. Lukter ihvertfall godt så får man håpe det smaker likeså. Her er det innevær, ser ingen grunn til å gå ut nå. Håpet på en bedre sommer har jeg hatt i siden begynnelsen av juni men det raser mot høst og minner om refleksbruk kommer faretruende fort. Ha en fortsatt god søndag.

Ståle
07-08-2011, 16:14
Våknet for ikke så lenge siden etter å ha kjørt til Danmark over dagen igår, kom tilbake med siste Superspeed`n til Larvik. Kjøleskapet er fylt opp med billig øl som holder en god stund nå.

Ha en fin dag i pissværet folkens!

Martin
07-08-2011, 16:22
G'søndag fra Maura.

Her går dagen med til å gjøre minst mulig, annet enn å forberede seg mentalt på den siste 5-dagersuka før årets siste ferieperiode. T-12 til man skal fly British Airways igjen :spin:fly

Gos søndags ettermiddag/kveld ønskes :)

Tommy777
07-08-2011, 21:13
God Lunch fra St. Regis San Francisco. Her har man rukket romservicefrokost, en flott loepetur i kulda (57F). Ingen trafikk fra Sacramento hit i gaar, naa blir det aa tasse litt rundt i byen foer man tar en sen lunch paa Cafe De La Presse. Hjem med UA i F rett foer 1900