PDA

View Full Version : Fire personer til Lanzarote i oktober - noen tips?

Martin
03-08-2011, 14:08
Fikk forespørsel fra en kollega om jeg kunne finne billige flybilletter for fire personer (to voksne/to barn) til Lanzarote, avreise 21/10, retur 28/10.

Har så langt funnet ut at det er DY og TuiFly som flyr direkte (please, correct me if i'm wrong), men DY flyr på "feil" dag, mens Tui flyr på riktig dag, men har ingen ledige plasser på utreisen den 21/10.

Av andre rutefly, har jeg funnet en kombo med KLM/Air Europa via AMS og MAD, men det var tydeligvis ikke så aktuelt heller.

Er det noen som evt. har noen andre lure ideer, så kom gjerne med dem :).

jameson82
03-08-2011, 14:18
Sas flyr også men på lørdager(charter for apollo).
Kanskje Air Berlin er en mulighet?

Martin
03-08-2011, 14:47
Takker for tipset. Var ikke klar over SAS. Lørdag til lørdag må da være enda mer praktisk enn fredag til fredag?

Air Berlin ser også ut til å kunne frakte deg mellom OSL og ACE kun på lørdager, og bare en vei :drunk:

jameson82
03-08-2011, 15:15
Ellers har man en mulighet med FR. RYG-STN-ACE men får ikke gjennomgående billetter.

eggs
03-08-2011, 15:28
Ser en del Aer Lingus der nede. Kanskje verdt en titt.

DHC8-103
04-08-2011, 20:41
Fløy selv OSL-LGW-ACE med DY og EasyJet samt tilbake ACE-MAD-CDG-OSL med EasyJet og AF. Kanskje litt tungvint løsning hvis man er mange og har små, men fungerte bra for meg. (er dog noen år siden.) Tror i allefall EasyJet har ett brukbart tilbud til en del dest fra ACE (og ja, jeg ble faktisk utrolig imponert over selskapet.)

Twin Otter
04-08-2011, 21:47
Jeg har og to gode erfaringer med Easyjet i sommer. Riktignok var det ikke til Lanzarote. Men jeg vil nok også si at en DY/EZY-kombo med bytte på LGW er en god kandidat. Bare beregne god tid til transfer!

Jeg fløy med EZY til LGW og hadde transfer til LHR (fordi SK var billigere en DY), det var nok en smule tungvidt. Men det gikk da. Men jeg anbefaler å beregne veldig god tid i så tilfelle!