PDA

View Full Version : Flying Jokers

CK
22-11-2005, 08:58
fattern til en av kollegene mine lengst til høyre

http://www.vimenn.com/?article_id=11731

LN-SSL
22-11-2005, 09:19
– Det var da det var godt med en øl! skyter Per Brath (70) inn, og dermed er ljugingen i gang for fullt.

Ha-ha...., kunne tenkt meg å vært "flue på veggen" når den gjengen der samles ja...:D

FBU 4EVER
22-11-2005, 10:18
Artig! Hadde sönnen til Brath som elev för jeg begynte i Norving.I Norving leide vi inn Knut "fjellbonden" Fjell ved en lang rekke anledninger til å fly for oss i ferieperioder.I SAS flöy jeg som styrmann både for Brath og Karlsen.Spockeli traff jeg i forbindelse med et hospitantkurs i Busy Bee og han bor i nabobygda her ute i Röyken.
Eckholdt? Endte han opp i Braaaathens tro?:hi2

FBU 4EVER
22-11-2005, 10:20
Originally posted by FBU 4EVER

Artig! Hadde sönnen til Brath som elev för jeg begynte i Norving.I Norving leide vi inn Knut "fjellbonden" Fjell ved en lang rekke anledninger til å fly for oss i ferieperioder.I SAS flöy jeg som styrmann både for Brath og Karlsen.Spockeli traff jeg i forbindelse med et hospitantkurs i Busy Bee og han bor i nabobygda her ute i Röyken.
Eckholdt? Endte han opp i Braaaathens tro?:hi2

Ja,også er Karlsen gift med en dame som gikk i samme klasse som meg på skolen i Tokyo da faren min var stasjonert der tidlig på 60-tallet.Du verden for en liten verden! :cheers:

Skulle egentlig legge til noe med edit-knappen,men så traff jeg vist quote istedenfor.