PDA

View Full Version : God mandagsmorgen.


Hickok
18-07-2011, 06:09
God morgen fra BGO. Sitter her og venter på at albinoen LN-KKI skal frakte meg til Oslo. En relativt kort dag i dag før kursen settes sørover mot Østfold og kveldens fotballkamp. Blir spennende å se om formen er konservert over ferien.

Ser ellers ut til å bli en fin dag her på Solkysten i dag også. Håper det blir samme været østpå. Ha en fin dag!

sirpjalle
18-07-2011, 07:06
God morgen fra Forus!

Da var man tilbake på jobb etter ca 3+ ukers ferie.

En del mail som skal leses igjennom og en del ting som skal fortsettes.

Ha en strålende mandag forumister! :)

nime
18-07-2011, 07:10
God mandags morgen...!

Tåkete, kaldt, guffent, vått - er det høst, eller norsk sommer på sitt beste? Jeg sitter med tykk genser på! Jeg vil til varmere strøk :cry:

Hermann SF
18-07-2011, 09:15
Morning fra Drammen!

Har en god del ting som må gjøres før jeg setter snuta opp mot Dovrefjell og noen rolige dager der om noen få timer. Også blir det spennende å komme seg opp av senga og se på været, jeg tror ikke det er noe særlig vits å ha høye forventninger.. :(

Hpkris
18-07-2011, 09:26
God morgen fra våte Sarpsborg.

Håper været blir bedre så man kan få gjort noe ute i dag.

Ha en flott dag folkens :)

Hickok
18-07-2011, 09:31
God morgen fra våte Sarpsborg.

Håper været blir bedre så man kan få gjort noe ute i dag.

Ha en flott dag folkens :)

Det håper jeg også, siden man skal på utflukt til din naboby i kveld. Men, på den andre side, så bør jo regnvær være noe som er fordel Brann.

Seacougar
18-07-2011, 09:33
God morgen fra Bergen.

Her skinner solen såvidt jeg kan se, og det ser ut til at det blir en helt okey dag!
Nå gjenstår det bare å se om været er bra nok for jobb :)

Ha en flott dag forumfolk! :)

JonF
18-07-2011, 09:44
Det håper jeg også, siden man skal på utflukt til din naboby i kveld. Men, på den andre side, så bør jo regnvær være noe som er fordel Brann.

Nå skal det sies at FFK ofte presterer bedre i øs pøs regnvær. Så det er absolutt ingen ulempe for FFK om det regner ;)

God morgen fra Oslo. På plass på jobb til mye arbeid da det er ferieavvikling og man tar over arbeidsoppgavene til opptil flere.

I ettermiddag blir det å komme seg til Fredrikstad for FFK-Brann. Har en følelse for uavgjort da Brann er et god lag for tiden...

Ha en fin dag :)

Hpkris
18-07-2011, 09:51
Det håper jeg også, siden man skal på utflukt til din naboby i kveld. Men, på den andre side, så bør jo regnvær være noe som er fordel Brann.

Skal visst bli bedre, håper dere lykkes å ta 3 poeng med dere hjem. :colgate:

learjet
18-07-2011, 09:58
God formiddag fra Nittedal

Her var man tidlig i gang, da junior ikke ser noe poeng med å sove lenger enn 0615.

Så nå har man avtalt en AC service på ene bilen. Så da blir det en tur ut etterpå.
Ellers står det lite på planen.
Skal en tur på hytta til svigers ved Tyrifjorden i løpet av uka, så en får ta en titt på værmeldingen og finne dagene hvor det meldes minst regn :)

Ellers ønsker en alle en trivelig dag

S

Bizflyer
18-07-2011, 11:06
God formiddag fra Costa del Regn!
Heldigvis er man på jobb, for mer begredelig værmelding skal man lete lenge etter! Regn hver dag hele uka. Temperaturen er på ubehagelige 15 grader!

Så her er det ikke annet å gjøre enn å jobbe dagen ut, for deretter å gå hjem å sutre over været! Er det rart man drikker???

BF:cool2

zico77
18-07-2011, 11:10
God morgon frå sommarøya Stord!

Vel, i teorien... her er ikkje akkurat hetebølge og vannmangel :rolleyes:

Kaffi og frokost er unnagjort, så no sjekkes internettet for litt informasjon. Dagen byr ikkje på den lange agendaen. Handlerunde, joggetur etc.

Ha ein fin dag alle saman! :)

Fnate
18-07-2011, 12:33
God morgen godtfolk.

Tilbake fra Ukraina og en masse andre turer de to første ukene av sommerferien. I dag er første dag av siste ferieuke i denne omgang. Planen for dagen er null og niks. Desverre ikke engang TdF, som har pause idag de også.

Nå sitter jeg og lurer på hva jeg skal finne på denne siste uka av ferien. Får ta en diskusjon med elefanten.

LN-FHU
18-07-2011, 13:14
God ettermiddag fra Trondheim

Tilbake på jobb etter litt ferie. Nå gjenstår det å finne ut hva man skal gjøre med siste 14 dager av ferien ;)

Ha en strålende dag folkens ;) ;) ;)

Martin
18-07-2011, 13:24
G'mandag fra FedEx. Fint vær å jobbe inne i *Nynner på Creedence's "Who'll stop the rain*

Ellers hadde jeg mareritt i natt: Fløy BA fra OSL til et-eller-annet-sted i USA, og da jeg kom fram hadde jeg sovet så godt på flyet, at jeg ikke husket noe av det som hadde skjedd fra jeg sjekket inn på OSL, til jeg sjekket inn på hotellet der borte, og jeg ble nesten nervøs for hva jeg skulle skrive i TR'en :drunk:.

Da var det godt å våkne, å konstatere at det ennå er T-32 til jeg skal fly BA fra OSL til et-eller-annet-sted i USA ;).

God mandag ønskes :)

ENGM 911
18-07-2011, 13:40
God ettermiddag fra Oslo. Må nesten bestille los til OSL hvert øyeblikk. Kveldsvakt så fri i morgen. Ha en fortsatt god høst :8:

Someone
18-07-2011, 16:41
God morgen fra Flagstaff. Her blir det å pakke ferdig, levere leiebilen, før US skal ta oss via PHX til San Diego. Ha en fin dag

Someone
18-07-2011, 18:54
Heldigvis free wifi her på Flagstaff Pulliam (uten noe tullete kodekort ala Avinor), for med 6 daglige Dash-8-200 avganger er det begrenset med hva som skjer, men er en er omtrent som en kortbaneflyplass med 1 kafe og noe leiebilkontorer :p

Greit med EBG foresten.....sjekket inn 110lb idag, og da har man fortsatt flere dager med shopping

BSSW
18-07-2011, 19:43
God kveld fra Gossa

Her begynte dagen med litt regn, men før vi skulle ut å jobbe så ble det skyfritt og varmt. Ikke akkurat det været som kjennetegner Gossa (og området rundt) best... :p
Det ble forholdsvis varmt å jobbe...
"Heldigvis" skal det begynne å dryppe litt imorgen, og da blir det nok bedre :p

Det skjer visst ett eller annet i den nærmeste byen. Og hvis vi skulle få tid det så blir det kanskje en tur inn for å se på livet.

Ha en fortsatt fin dag forumister :)

Tommy777
18-07-2011, 19:54
God lunch fra Chicago. Ser at folket sutrer noe voldsomt over hvor kaldt det er. Vel, her er det badstu verre en Singapore og Hotlanta. Kan sende over ca. 15 varmegrader og fortsatt kose meg.

Papirene fra Audi VAG finans kom over paa morran, de er signert og returnert, bilen er klar til overlevering 2. august!

Blir Dallas og Atlanta denne uken, paa veien i morgen og halve onsdag, ellers setter man snuten mot Texas igjen paa fredag for ett besoek hos Dr. Johnsen med litt sim, Cessnahopping etterfulgt av store mengder med BBQ, Shiner og GT! Skal bli bra.


God morgen fra Flagstaff. Her blir det å pakke ferdig, levere leiebilen, før US skal ta oss via PHX til San Diego. Ha en fin dag

Joess. Grand Canyon og Super 8 Flagstaff. Life is good :P

Discus
18-07-2011, 20:06
God ettermiddag. I helgen fikk man testet litt av hvert, bl.a. Lufthansa F100, dvs. operated by Contact Air som var som å fly LH, dvs. man fikk det man forventet inkludert Warsteiner på flaske :drink.

I tillegg ble det LH operated by SK operated by CI (dvs. en CRJ200) hvor gatepersonalet og crewet etter min mening ikke gjorde jobben sin ved boarding når man måtte ta ut 5 "fullsize" håndbagasjekofferter og en 50 liters stuffed ryggsekk :8: fra kabinen for å ekspedere dem som "leave at aircraft" etter at boarding var ferdig. Ellers var CRJen litt slitt og vinduene må man som vanlig bøye seg for å se ut av. Servering a-la SAS, nei vent litt, det var gratis vann og juice i økonomi og ikke noe bob.

Ellers - ha en fin aften!

Henshaw
18-07-2011, 23:02
God kveld fra Sandefjord.

Endelig tilbake etter to uker på farten, og erfaring tilsier at jo nærmere hjemmet man ferierer, jo bedre er det å komme hjem. Siden man nå har feriert i Norge så er det naturlig og hente seg en iskald Castle i kjøleskapet.
Skal også bli deilig med et par dager hjemme før man melder seg til tjeneste på Madla neste mandag.

Fortsatt god kveld til folket.