LN-MOW
18-11-2005, 15:08
Dvs at det ikke er mulig aa faa levering foer i 2011 for nye kunder.
http://seattletimes.nwsource.com/html/businesstechnology/2002630600_boeing18.html
Men en liten note tiltrakk min oppmerksomhet:
Flanked by representatives of Delta Air Lines and First Choice Airways, an early 787 customer, Bentrott (Marty Bentrott, 787 vice president for sales and marketing) acknowledged reports that Boeing is considering upping its planned production rates for the 787, including a possible second assembly line at its Everett factory, to avoid losing customers anxious for early deliveries.
Har lenge mistenkt at DL er ute etter 787. Selvfoelgelig er de ikke istand til aa bestille naa, men det er mulig at de har 'skjulte bestillinger' (Primaris...) eller at Boeing vil annonsere produksjonsoekning sammen med en stor DL-ordre sa fort DL er ute av Ch. 11. DL's 767'er trekker paa aarene og begynner aa bli modne for utskifting...
http://seattletimes.nwsource.com/html/businesstechnology/2002630600_boeing18.html
Men en liten note tiltrakk min oppmerksomhet:
Flanked by representatives of Delta Air Lines and First Choice Airways, an early 787 customer, Bentrott (Marty Bentrott, 787 vice president for sales and marketing) acknowledged reports that Boeing is considering upping its planned production rates for the 787, including a possible second assembly line at its Everett factory, to avoid losing customers anxious for early deliveries.
Har lenge mistenkt at DL er ute etter 787. Selvfoelgelig er de ikke istand til aa bestille naa, men det er mulig at de har 'skjulte bestillinger' (Primaris...) eller at Boeing vil annonsere produksjonsoekning sammen med en stor DL-ordre sa fort DL er ute av Ch. 11. DL's 767'er trekker paa aarene og begynner aa bli modne for utskifting...