PDA

View Full Version : Det er søndag...


BSSW
03-07-2011, 10:19
... og her har man kommet seg på jobb :drunk:

Ikke noe regn, og en 12-13 grader ute (vil jeg gjette). Så da er det ikke SÅ galt å "måtte" jobbe :p
Det er alltid greit med litt ekstra penger ;)

Ha en fin søndag forumister :)

LN-KRF
03-07-2011, 10:29
God morgen fra Riga, her er det overskyet, men en temperatur på ca 23 grader, kontra de 38 det var i går. Her har vi allerede inntatt en bedre frokost, og dagen har vært i gang her fra klokken 0800 norsk tid..:)

Nå skal vi ned å ta spa om knappe 30 minutter, så en tur på sentralmarkedet i Riga, før vi setter kursen mot Mezàparks, før vi deretter blir henta av VIP Transfer Riga, som skal ta oss ut til RIX og BT181 som skal fly oss til TOS senere i kveld.

Ha en fin dag folkens!

sirpjalle
03-07-2011, 10:45
God morgen fra Stavanger!

Da er man på bena og og fått i seg en kaffekopp, så nå begynner skrotten å våkne.

En liten tur ut på Bunnpris i dag for å få handlet inn litt matvarer, da vi skal ha middagsgjester i dag.

Ha en fin dag forumister! :)

AirbusTrond
03-07-2011, 11:17
God dag fra Gamle Oslo. Tidlig oppe til meg å være på en søndag. Men det gir god tid til litt indretjeneste, god frokst til Søndagsavisa på P2 og generell innehygge. I ettermiddag blri det middag på Arakataka, og så får man vel komme seg hjem til 2. omgang Molde-AaFK på tv.

T.A.K
03-07-2011, 12:14
God natt fra Galloway, New Jersey. Har blitt inntatt noen enheter med alkohol i dag, men nå er det nok. Om noen timer skal amtrak frakte meg og reisefølget til Penn station for et par dagers N.Y opphold. Ha en tipp topp søndag!

FlyboyKarsten
03-07-2011, 12:41
God morgen fra Stavanger. Sitter og ser på beachvolley finalen :) håper at alle andre her inne på forumet vil få en flott Søndag :D

Thomas
03-07-2011, 13:04
Det er Søndag, men det er enda 2 dager igjen av sommerferien '11 !
Dagen begynte med 2 mil på sykkelsetet, kjekt når venstregiringen ikke vil gire ned og man må sykle på de 10 tyngste girene - det kjennes i lårene og det er vel det viktigste.

Ikke mye på planen idag, lagtempo på TVn, middag og deretter serierunde i Tippeligaen.

Hickok
03-07-2011, 13:14
God formiddag fra Bergen. Her blir det sløving foran TV'en frem til det blir tid for å dra på Stadion. Kamp mot Bærums stolthet i dag, og den kan nok bli tøff nok. Satser på 3 strake seire for første gang på mange år (2007?).

77W
03-07-2011, 13:41
God formiddag fra litt utenfor Molde!

Det ser ut til å bli en rolig søndag dette, satser på å gjennomføre ett par safetykurs via AOPA.org. I kveld blir det å se Metallica live på NRK3!

Ha en fortsatt fin søndag forumister!

LN-FHU
03-07-2011, 13:56
Go ettermiddag fra Trondheim.

Kaffe og frokost er fortært, nå blir det litt avslapping mens junior sover ute i vohna.
Fra kl. 18 er det konsert live fra Gøteborg på SVT 1 og 2. Metallica,Slayer,Megadeth og Anthrax :musikk :musikk :musikk

Let's get ready to ROCK !!!!! :drink :drink :drink

LN-RRE
03-07-2011, 14:16
God morgen fra Gjøvik. Toten har regnvær og tungt skydekke. 20 grader, håper på sol og litt bedre i morgen. Er ikke så ille å sitte på jobb, når det regner uansett : ))

ENGM 911
03-07-2011, 17:45
Bare å kaste seg rundt og komme seg på jobb. Der skal jeg bli til i morgen tidlig. Må bare denne vakten rase avgårde og la mandagen komme fort. Noen få dager igjen til langfri. Skal bli greit det også.

Henshaw
03-07-2011, 17:48
God ettermiddag fra Sandefjord. Kursen settes snart mot Oslo hvor man skal overta en seilbåt for en to ukers tid for å frakte den til Kristiansand.
Om jeg trenger pause fra familien så har jeg en Nintendo 64 emulator på nettbrettet med Android 3.1 og en PS3 kontroll kan kobles til enkelt ved hjelp av USB. Kommer til å bli veldig bra. :)

Ståle
03-07-2011, 17:56
God morgen fra kjøkkenbordet, frokosten er i ferd med å inntaes i et meget lavt tempo..hadde fult party her som endte med stengt bar 05.

Orker nok ikke noe mer enn å finne meg noe gøy å se på TPB idag.


Ha en fin ettermiddag.

LN-MOW
03-07-2011, 19:52
Peise varmt her oppe i SC .. sitter i kjelleren hos Svigers og ser fotball. Triste greier foreløpig, men vi får håpe The Comeback Kings reiser seg. Go Stabæk !!!

Etter kampen blir det vel å sette kusrsn sørover mot Atlanta igjen ...

Bizflyer
03-07-2011, 20:21
God litt over midnatt fra BKK. Sitter i loungen og venter på boarding for TG954 til OSL. avg er 0055. Ser at SK flighten i natt er forsinket til 0400. Sikkert festlig for dem det gjelder.

Blir 7 timers venting på OSL i morgen. Dersom noen kjeder seg på jobben og trenger selskap, får de synge ut! ;-))

BF:cool2

RWY 24
03-07-2011, 20:48
God kveld, alle!

Her i Rygge er det nydelig sommervær, delvis skyet og ca. 25°. Utrolig behagelig. Hagen, som hadde grodd igjen (det så fraflyttet ut her), er sjainet opp, is er spist og jeg er behagelig fysisk sliten. Og kjøleskapet mangler øl!!! Skandale. Ellers er det bra. Ha en flott sommerkveld, folkens!

Hickok
03-07-2011, 22:04
Peise varmt her oppe i SC .. sitter i kjelleren hos Svigers og ser fotball. Triste greier foreløpig, men vi får håpe The Comeback Kings reiser seg. Go Stabæk !!!

Etter kampen blir det vel å sette kusrsn sørover mot Atlanta igjen ...

Det ble i overkant spennende på slutten, men det holdt heldigvis. Hørte forresten ikke Lennartson klage på 5 minutter tillegg i tid (Fergie time) i dag...

Concorde
03-07-2011, 22:16
41 grader og rimelig hett her. Vi koser oss som aldri før og lille Caroline er en drøm å ha med på ferie :)

zico77
03-07-2011, 22:33
God aften frå Trondheim!

Då ser det ut for at denne veka avsluttes med regn. Dagen starta med trening, etterfulgt av jobbing, ein aldri så liten middagspause, etterfulgt av nok ein arbeidsperiode. Sånn går no dagan.... Snart starter neste arbeidsveke. Satser på færre timer då, så det er råd å få seg nokre timar med arbeid i heimen også. Enno ei god stund til min ferie, men kan satse på at resten snart tar fri, så det blir roligare på arbeid ;)

Ha ein fin kveld!

Someone
04-07-2011, 05:07
God kveld fra New York. Endel regn idag, men har for det både vært på Ellis Island, Central Park, Guggen og fått vært i noen butikker på 5th, samt en god middag i Greenwich. Imorgen er det 4th of July og vi er invitert på en fest med tilgang til takterrase og god utsikt over fyrverkeriet. :USA