View Full Version : Kastrup fra innsiden i terminalen
noge bilder eg tok da eg reiste til Litauen 10 juni og 19 juni.
Air Europa fløy til Madrid.. det va en Orbest A330 også til Madrid..
Air greenland brukte lang tid på å fly.. den måtte stoppe under taxing... såg ut som en problem i kabinen.. da en trapp ble rullet bort til flyet.. kanskje en full dansker.. vet ikke eg. Det var flere flyselskaper som eg ikke tok bilder av.. eg gadd ikke for de e jo dagligdagse syn der.. det er feks Air canada og Delta.. Qatar airways.. .. United.
I lavpristerminalen er bra sted å se fly i bevegelse.. også i A piren hvis man liker å se flyene dra .. eller ankommer..
Robin882
24-06-2011, 18:44
Flott! :)
Hvilken reg er det på den Thaien? Mulig jeg har modell av den :)
Fysikeren
24-06-2011, 19:28
Dejlige billeder; især kan jeg godt lide Air Greenland, pæn rød farve :)
Det var flere flyselskaper som eg ikke tok bilder av.. eg gadd ikke for de e jo dagligdagse syn der.. det er feks Air canada og Delta.. Qatar airways.. .. United.
Nu ved jeg ikke hvor du er fra, men Air Canada, Delta og Qatar er vel ikke meget mere dagligdags her i CPH end Air Greenland, som du tog en del billeder af ;)
Lars
disse flyr til københavn faktisk!!!!
Air Canada flyr fast rute til Toronto, Delta til Atlanta og JFK, og Qatar til Doha.
jeg er fra Stavanger.
Thai sin reg nr er HS-TGF
disse flyr til københavn faktisk!!!!
Air Canada flyr fast rute til Toronto, Delta til Atlanta og JFK, og Qatar til Doha.
jeg er fra Stavanger.
Thai sin reg nr er HS-TGF
Hva er egentlig poenget ditt? Air Greenland har jo fast rute til Grønland. Du har jo tatt mange bilder av SAS. Hvorfor syns du det er bedre å ta bilde av de enn Air Canada, Delta og Qatar? :drunk:
de flyene kom senere.. og da va eg sliten av ventinga til mitt neste flytur.... da ble eg litt giddalaus til å ta flere bilder.. pluss eg ville ha plass til de feriebildene eg har tatt i Litauen.