PDA

View Full Version : God fredag


Someone
24-06-2011, 09:04
God morgen fra Oslo, her begynte dagen med et solid skybrudd.....synes jeg så Noah og hans Ark seile forbi nå nylig. Ullevålsveien var jo omgjort til en frådene elv, og man så omtrent ingenting, men glad jeg hadde bil.

Et lite kjøreoppdrag i kveld, før det blir hjemmelaget pizza og sofaen.

TFIF

:drink

jcnorway
24-06-2011, 09:56
God fredag.

En alvorstung dag i dag med begravelse av konas mormor som gikk bort altfor tidlig pga kreft.

Senere ikveld blir det retur mot Oslo hvor natten tilbringes på Park Inn OSL før morgendagens tur over dammen.

Ha en fin fredag alle sammen.

LN-FHU
24-06-2011, 10:24
God regnfull formiddag fra Nidaros

Her jobber man inne heldigvis, noen starter ferien idag, dvs .enda mere jobb fra mandag. I helga skal det feires bryllup ( nei ikke mitt), og undertegnede har tenkt å ta ordentlig for seg av drikkevarene....det er en stund siden ei real kule nå ;)

Ha en strålende dag forumister :) :) :)

AirbusTrond
24-06-2011, 10:33
God fredag fra Akersgata. God at man har tak over hodet i dag. Har nettopp gitt gode referanser til et annet forummedlem og håper det gir resultater. Selv er jeg fornøyd etter å ha fått tilbud om fast stilling. Så det går bra for noen av oss oppsagte/konkursrammede. Ellers blir det en rolig kveld, fortsatt litt sliten etter Ukraina. God fredag til alle!

learjet
24-06-2011, 10:42
God formiddag

Her har alle sluser åpnet seg og turen til barnehagen ble en våt affære. Ønsker fruen lykke til på gruseveien opp dit i ettermiddag. En viss fare for at veien raser ut hvis regnet fortsetter....

Nå er det indretjeneste som er på planen før turen settes mot OSL og en kveldsvakt.

Ønsker alle en god midtsommer aften.

S

Savipix
24-06-2011, 11:15
God fredag från Sverige,

Midsommar i Sverige = fri dag. Ahhh vilken njutning :)

sirpjalle
24-06-2011, 11:16
God morgen fra Stavanger!

Har ferie, og ingen konkrete planer for dagen, så i dag blir det en bra dag... Sløvings! :p

Ha en fin dag forumister! :)

Discus
24-06-2011, 13:42
God formiddag - her bøtter det ned utenfor, dog noe mindre enn i morges. Hjemmekontor i dag for å få skrevet unna en stabel med reiseregninger samt gjort en del systemoppryddinger o.l. før helgen kommer. Pt. ingen(!) reiseplaner neste uke så da gjelder det å huske på at man ikke skal reise til OSL når man vimer rundt i halvsøvne på morgenkvisten neste uke.

Ha en fin dag.

Bizflyer
24-06-2011, 13:44
Her i østen er det alt kveld!

Kraftig regn i hele dag, så da har man brukt tiden på å få rettet på noen hudskavanker på en laserklinikk. Blir det samme i morgen. Tør ikke tenke på hvor mye lignende hadde kostet meg på hjemmebane!

Ellers var det jo gledelig å se at Start har trukket Alta i cupen! Men som kjent: Cup er cup!!

God helg! Nå er det middag og drinkers her!

BF:cool2

TOS
24-06-2011, 14:33
Ellers var det jo gledelig å se at Start har trukket Alta i cupen! Men som kjent: Cup er cup!!


Vel, TIL har slått Start, og Alta har slått TIL, ergo bør Start slite...:D

Polaris
24-06-2011, 14:44
Drøyt 4timer igjen til helg, juhu! Har hatt en særdeles produktiv dag innen tolkning OG lesing av Barentshav-evalueringer. Rett etter lunsjen fikk jeg også nyte Ola Borten Moes petroleumsmelding, for en mann! Borten Moe er min helt assåååå <3<3<3

.... ehhh ja. Første uke med sommerjobb gjør en litt tussete! :colgate:

TOS_EBG
24-06-2011, 14:57
Her i østen er det alt kveld!

Kraftig regn i hele dag, så da har man brukt tiden på å få rettet på noen hudskavanker på en laserklinikk. Blir det samme i morgen. Tør ikke tenke på hvor mye lignende hadde kostet meg på hjemmebane!

Ellers var det jo gledelig å se at Start har trukket Alta i cupen! Men som kjent: Cup er cup!!

God helg! Nå er det middag og drinkers her!

BF:cool2

Ikke helt heldig med timingen på ferien?
Dette er helt unormalt (http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7687325)

Ellers fikk man seg en lowpass over Rystrømmen med SK 4406 i formiddag i nydelig solskinn. Etter 3 lange og varme dager i Frascati utenfor med fokus på Global Maritime Awareness er det godt å kjøle seg litt ned hjemme i TOS, selv om vi sliter med et underdimensjonert kjøleanlegg her i 3 etg. på KSAT.

Nuh er det snart helg!

LN-MOW
24-06-2011, 17:40
G'morgen fra Alpharetta, hvor solen skinner lystig. Ikke fullt så lystig ellers da mesteparten av natta ble tilbragt på ramma. Begynner å stabilisere seg nå, men jeg tror dette blir en lang dag ....

ENGM 911
24-06-2011, 17:49
God ettermiddag. Da har jeg snudd døgnet og dere kan være sjeleglad for ikke å være i nærheten av meg de første minuttene etter oppvåkningen. Det er rene torturen, sann mine ord. Går seg kjapt til etter en dusj og litt frokost og bøtter med kaffe :lol:

Ellers er det regntunge byger som bare venter på å slippe alt i hue mitt når jeg tar en tur ut etterpå. Ha en knakanes fin dag. Håper rammebetingelsene til Mister MOW bedrer seg :cool: