PDA

View Full Version : Hei hå Lørdag


Polaris
11-06-2011, 04:21
Sitter og nyter livet her oppe, sola stråler rett på min 1x1 meter verandaflekk - hvor jeg leser litt pensum og sipper litt halvlitersøl til 10kr boksen. Le touche! Fuglene synger, elvene renner og det er...vel okei, minus 2 i vinden. Men jeg har dunjakke jeg ;)

Ha en strålande lørda, blir nok en fjelltur i dag. Ettermiddag.

SQ 777
11-06-2011, 04:39
God morgen fra Bourbon street.. For et herlig spetakkel og leven.. Her burde flyprat.no ha hub... God helg, legger meg nå med herlig mix av cajun og blues i hue :drink

Morten
11-06-2011, 05:46
God natt ifra Bodø :) med noen pils innabords:) Flott vær og uten-jakke-vær :)

Martin
11-06-2011, 07:48
God morgen fra WAW. straks ferdig med frokosten, og straks forlater man hotellet og går det lange steinkastet over til terminalen for å sjekke inn i vanlig, statusløs kjipklassekø. Altså, ikke noe galt om det. Er sikkert bare litt bortskjemt.

God lørdag ønskes alle :)

ENGM 911
11-06-2011, 08:18
Så flott å stå opp 0530 og merke at kropp og sjel absolutt kunne tenkt seg noen flere timer i loppekassen. Torturen ble avsluttet med en lang dusj og noen kopper koffein. Nå sitter jeg på jobb og vår kvinnelig kollega skal diske opp med noe himmelsk til middag senere i ettermiddag. Hun begynte faktisk med desserten i går kveld så dette må bare bli bra. Bortskjemte? Ja!

Ha en fortsatt god pinse.

sirpjalle
11-06-2011, 08:28
God morgen FRA (FRA) ;)

Arrrggghhh. Var ikke fornøyd med sengen på Radisson Hotel Frankfurt gitt. Og i tillegg så var hodet mitt innstillt på "jobb", så da var det pling lys våken klokken 0600 :drunk:

Vel, snart på tide med frokost antar jeg....

Ha en fin dag forumister! :)

Discus
11-06-2011, 10:00
God morgen fra en regntung hovedstad.

Observerer at Telenor har fått ting på stell igjen, og at det meste i omgivelsene ellers er rolig. En liten butikktur står på planen om ikke lenge, og kanskje en tur i skogen etter hvert også. Hvem vet?

Ha en fin pinsehelg.

jcnorway
11-06-2011, 10:12
God morgen fra Radisson BLU Resort St. Julian's, Malta.

24 grader og sol fra skyfri himmel møtte oss da vi gikk ut på balkongen nå i morgentimene. Utsikten mot Middelhavet er det heller ingenting å si på ;)

Ha en fin lørdag!

Someone
11-06-2011, 11:14
God morgen fra Tjøme. Heller regnfullt her i morgentimene, men satser på opphold senere. En utflukt til Sandefjord for lunch hos mormor er planlagt. Ha en fin dag

LN-MOW
11-06-2011, 12:20
God morgen fra Vettre! Her sitter man på verandaen og nyter det kjølige været med en kopp kaffe. Dagen blir tilbrakt i familiens vold. Blir reker & hvitvin i kveld - gleder meg. Rekes are good!

Som alle andre hadde jeg Telenor-problemer i går, men da var det godt å ha backup. iPhonen min gled uanstrengt over til Netcom. Registrerer imidlertid at talsmannen til Telenor nå oppfordrer folk til å ha en fasttelefon som backup. Så er dette en innrømmelse av egen feilbarlighet eller var stoppen et kalkulert forretningstrekk? Hmm .. ;)

AirbusTrond
11-06-2011, 14:08
God dag fra Kiev. Hydropark med øl i solen er ikke feil. Grei tur m air baltic i går. Kiev fantastisk så langt. :-) god lørdag rundt om !

Discus
11-06-2011, 16:18
G Registrerer imidlertid at talsmannen til Telenor nå oppfordrer folk til å ha en fasttelefon som backup. Så er dette en innrømmelse av egen feilbarlighet eller var stoppen et kalkulert forretningstrekk? Hmm .. ;)

Men å gå så langt som å oppfordre til tvungen roaming innenlands vil de ikke :rolleyes:

AirbusTrond
11-06-2011, 16:28
Veldig kjipt å ha Telenor problemer i Kiev i går. Glad avtalen m leilighet var avhengig av telefonsamtale v ankomst!

Chriscross
11-06-2011, 16:30
God ettermiddag fra Bergen i SOL! Ikke ofte en opplever bedre vær enn det er "hjemme" i Oslo. En øl-pause før flyttepakkingen fortsetter.

TOS
11-06-2011, 17:11
God ettermiddag fra York, UK! Det begynner å ta på å springe rundt på husvisning hele dagen, spesielt når det er en del nokså deprimerende hus, men heldigvis er det lyspunkter... :-)

Tog til Manchester nå i ettermiddag. Retur for et par visninger i morgen, og retur Tromsø på mandag. Deretter en svipptur til Alta på tirsdag. Riga tidligere i uken var en meget positiv overraskelse. Det blir nok gjensyn med Riga en eller annen gang.

Voldsomt problemer med mobilen min i går og jeg slet lenge med å forstå hva som foregikk, men skjønte etterhvert at Telenor hadde problemer. På reise i utlandet på husjakt uten fungerende telefon er ikke en ønskesituasjon. Nuvel. Alt er back on track nå.

Henshaw
11-06-2011, 20:58
God kveld fra Vierli. Masse timer malearbeid er blitt utført de siste dagene og nå begynner man å se framgang også. Merket ingenting til Telenor problemer igår, tlf, SMS og internett virket alle uten problemer.
Nå venter det biff til middag. Fortjent splr du meg! :)