PDA

View Full Version : God fredag morgen Fra Hong Kong


LN-FHU
03-06-2011, 03:52
Her har det blitt frokosttid, og jeg er klar for dagens utflukt,som idag går til øya, og The Peak bl.a. Blir vel en pils med et forummedlem i ettermiddag, før kursen settes mot Bangkok, hvor Emirates står for transporten ;)

Ønsker alle sammen en strålende fredag :) :) :)

jefi99
03-06-2011, 04:48
Her har det blitt frokosttid, og jeg er klar for dagens utflukt,som idag går til øya, og The Peak bl.a. Blir vel en pils med et forummedlem i ettermiddag, før kursen settes mot Bangkok, hvor Emirates står for transporten ;)

Ønsker alle sammen en strålende fredag :) :) :)

Ny klokke endnu? :D

Twin Otter
03-06-2011, 07:33
Morn morn fra Forus. Nå er det snart helg. Ska bli godt. Håper været i helga blir bra. Ryktene sier at det kan bli en tur i Kongeparken på lørdag hvis været er bra.

Thomas
03-06-2011, 07:43
Gardermoen, Gardermoen, Gardermoen - hele helgen!

Ha en god dag.

T.A.K
03-06-2011, 07:59
God morgen og god helg! Natten er benyttet til å booke DY billetter til murcia i august. Resten av dagen skal brukes på nada!! Kanskje finne noen gode odds på portugal-norge i morgen. Har en feeling av at jeg kommer til å tape noen kroner på den kampen :( Men litt risk må man jo ta

sirpjalle
03-06-2011, 08:34
God morgen fra Forus!

Da var det fredag. Forsov meg i dag gitt :drunk: Hater når dette skjer.

Nok å ta tak i dag og på jobb, å dagen viø gå kjappt unna.

Blir nok å pakke snippsekken og bilen og komme seg ut på hytta i ettermiddag og nyte finværet som de har meldt.

Vel, ha en fin dag forumister! :)

LN-FHU
03-06-2011, 08:53
Ny klokke endnu? :D

He he...nei. Økonomien fikk seg en knekk før jeg dro, så det blir dessverre ikke... :(

Men kanskje senere....;)

Polaris
03-06-2011, 08:58
"There's a coldness in the air - but I don't care"

G'mornings fra LYR. I dag starter man ekstra tidlig, da foreleser skal ned med 14.45-flyet. Jippi ;) Diagenetiske prosesser er visstnok dagens lektyre - før vi skal sette foreleser på flyet, og våre egne neser mot Longyearbyen kraftverk og se til at energien i byen blir laget på rett måte.

Ha en fin dag, hiver meg på sykkelen nedover nå! :)

Someone
03-06-2011, 09:42
God morgen fra Oslo. Ikke spesielt folksomt på kontoret denne inneklemte dagen. Noen rapporter må ferdigstilles før jeg kan ta helg, men satser på en kort dag. Park, grilling og pilsing står på kveldens program

Bizflyer
03-06-2011, 09:59
God morgen fra Krsand!
Da jeg dro på jobb kl 0800 var det 18,5 grader ute som økte til 20 før jeg var fremme på jobb. Deilig å bare gå i t-skjorte gitt!
Satser på en kort arbeidsdag da en kamerat har fristet med båttur i ettermiddag, og det har jeg litt vanskelig med å si nei til.

Også er det planer om noen glass i aften for å feire at nå er det bare 14 dager til ferie!!

God helg!

BF:cool2

kekker
03-06-2011, 11:04
God morgen godt folk!


Da var det fredag. Forsov meg i dag gitt :drunk: Hater når dette skjer.



Da er vi to som forsov oss i dag, våknet til liv halv 8 og rakk å få i meg litt yoghurt før jeg måtte løpe. På plass på kontoret fem over 8, så det var ikke så alt for ille.
Men det å starte dagen på mer eller mindre tom mage og fylle på med kaffe er en skikkelig elendig ide.

Fredag på Nærbø og her på jæren er det sommer i lufta, noe som jærbuene vet å verdsette etter lange tider med regn. Jeg som er endel hakk brunere enn vanlig, etter to uker i det store landet syden skjønner ikke helt hva de klager på, men de om det!

En god dag til dere alle, særlig dere som benytter denne fredagen til ei litt ekstra lang helg!

AirbusTrond
03-06-2011, 12:36
Fridag. Vaskedama tar leiligheten. Jeg en øl eller tre i parken. Have s nice day!!

OJB
03-06-2011, 12:44
God formiddag fra Forus,
Inn fra Norskehavet i går kveld og rett på kontoret idag for siste økt denne uka.
Fin tur ned fra BNN i går ettermiddag med luftens Rolls Royce, LN-BAB, til BGO via TRD.
Deretter ned til SVG med DY459 LN-NOP. Fin maskin , men fyttirakker'n så møkkete i kabinen.
Det skal bli godt med helg før neste uke barker i vei med ukas jobbreiser til ABZ og OSL.
Ha en god dag og fin helg alle.

Martin
03-06-2011, 13:24
G'mand....fredag fra Maura.

Klar for en inneklemt arbeidsdag. Kjennes litt ut som mandag, så jeg blir nok positivt overrasket over at det er fredag når jeg skal hjem i kveld. Etter det, blir det et par ukers velfortjent feire. T-6 til rumpa plasserer i et sete på en franskbygd buss. På tide å øve litt på replikkene kanskje? "I'll have the champagne, please" ;)

God fredag ønskes :)

LNv22
03-06-2011, 13:50
God formiddag fra Oslo!

På kontoret og ferdig med lunch.

Nå er det straks duket for en tur til tannlegen - en av livets høydepunkter...?

Ønsker alle en fin fredag!

LN-FHU
03-06-2011, 15:01
God kveld fra HKIA :)

Trygt plassert i loungen til Emirates, som skuffer stort, hva innhold og utseende viser. Hadde virkelig sett for meg noe bedre enn dette. Men det er vel bare meg som er bortskjemt etter LH of LX's første-lounger.....

Anyways...fått med meg Scanairs øst/sørligste treff, da Discus m/kompis dukket opp i ettermiddag. Da ble det en øl, og kanskje et treff til på søndag-da undertegnede kommer tilbake fra Bangkok. Men nå skal Emirates First testes på A380, og forventningene er på topp etter div.rapporter.

Ha en strålende ettermiddag/kveld,hvorenn i verden dere måtte befinne dere :) :)

LN-MOW
03-06-2011, 16:03
G'morgen y'all! 'Kun' 24 grader foreløpig, men vi skal nok snart opp i de vanlige 36-37 ...

Skal på teater etter jobb og se Spamalot, som er på turne. Har sett den før, men det skader ikke. Utrolig morsom oppsetning av The Holy Grail. Glær mæ!

Ellers så blir det siste forberedelser på morgendagens avreise. Blir klakk-klakk-klakk hele veien til Mosjøen, så vi får håpe alt er på rute og at jeg ikke får noen overraskelser underveis. Det er igjen LH som skal få gleden av å transportere meg.

LN-FHU
03-06-2011, 16:29
En herlig trippel fra HKIA..... Enjoy :D :

http://i778.photobucket.com/albums/yy66/ln-fhu/03062011188.jpg

Desk pilot
03-06-2011, 17:05
God ettermiddag fra Mosjøen. Inneklemt arbeidsdag betyr lite folk på jobb og arbeidsro. :)

Etter å ha stått på venteliste noen dager klarte jeg å karre til meg det siste setet på WFs morgenavgang til TRD på mandag. Jeg ønsker meg definitivt Dash'er med flere seter! Dermed er det klart for å reise til verdens største land: Utlandet. :colgate:

Polaris
03-06-2011, 17:15
En herlig trippel fra HKIA..... Enjoy :D :
*klipp*

"This is not a staged photo at all" ..... :p :p

Noen finner glede av førsteklasse på emirates, andre fant i dag en ekstrem indre glede av å være her på øya jeg liker :) Plutselig stemte alt, syklende oppover dalen, og jeg innså at jeg kommer til å savne Longyearbyen enda mer når jeg snart må ned til .... hverdagen (!) igjen. Å studere er så mye enklere og lettere her oppe, for alt jeg gjør hver dag er utrolig spennende. Vel vel, 40 lettleste sider venter på meg, så må jeg gjøre noe forefallende arbeid med mailer, meldinger og PM's her og der. Ha en god dag! ;)

LCH78
03-06-2011, 17:54
God Ættmiddag fra Bådåddjo. Sitter her å venter på flyet mitt til Oslo, skulle egentlig ha reist direkte ned til Oslo fra Tromsø da. Men fulle fly satte en stopper for de planene gitt :)

Concorde
03-06-2011, 18:58
Skal på teater etter jobb og se Spamalot, som er på turne. Har sett den før, men det skader ikke. Utrolig morsom oppsetning av The Holy Grail. Glær mæ!

Sykt bra forestilling!!

TOS
03-06-2011, 19:18
, og våre egne neser mot Longyearbyen kraftverk og se til at energien i byen blir laget på rett måte.


...i Norges eneste kullkraftverk...;)

Henshaw
03-06-2011, 19:22
God ettermiddag fra Sandefjord, hvor det har vært knallsommer idag. Jeg stemmer for at vi innfører sånt vær hele året, da det hadde gjort meg absolutt ingenting.

learjet
03-06-2011, 23:19
God kveld fra Tromsø.

Dagen startet tidlig i knallværet hjemme, før Norwegian tok oss på fremdragende vis nordover.
Junior hadde sin første flytur, og han satt å lo høyt under takeoff og landing. Det var stor stas. Men vi har konkludert med at halvannen times flyturer er maks pt med den lille entrepenøren. Han liker å tusle litt rundt, noe som ikke alltid passer seg. Og i alle fall ikke i en stappfull 737.

Nå har roen senket seg, man har oppdatert seg litt på nett (og fått det gnidd inn at været hjemme er noget bedre enn her...) før man tar kvelden.

Forøvrig ble den en hyggelig overraskelse når jeg hentet ut leiebilen i dag. Litt større en planlagt og jeg har fått testet folkevogn konsernets 7 trinns DSG kasse. Meget positivt overrasket over Skodaen.

S