PDA

View Full Version : Fra EBS til EBG - når skjer selve overgangen?

Fly med oss
01-06-2011, 20:38
Jeg mangler noen få poeng på å bli oppgradert fra EBS til EBG. Hvis nå TG gjør jobben sin så blir jeg EBG-medlem etter utreise til årets sommerferie. Da er det store spørsmålet om mitt EBS-kort i realiteten vil gi meg EBG-fordeler før jeg har fått et skinnende EBG-kort i posten? Altså, kan de ved Fast Track, lounge etc. lese min status ved å dra kortet? :8:

André Nalin
01-06-2011, 20:51
Jeg mangler noen få poeng på å bli oppgradert fra EBS til EBG. Hvis nå TG gjør jobben sin så blir jeg EBG-medlem etter utreise til årets sommerferie. Da er det store spørsmålet om mitt EBS-kort i realiteten vil gi meg EBG-fordeler før jeg har fått et skinnende EBG-kort i posten? Altså, kan de ved Fast Track, lounge etc. lese min status ved å dra kortet? :8:

Når kontoen din oppdateres kan du be om en bekreftelse på epost, eller printe ut en kontoutskrift som viser status, som du så har med deg inntil du får EBG-kortet.. Boardingkortet ditt burde også reflektere EBG-statusen din i de fleste tilfeller, og også når de sjekker nummeret ditt i systemet. Det burde gå greit, med mindre du treffer på feil person i lounge-inngangen.

Fly med oss
01-06-2011, 21:21
Når kontoen din oppdateres kan du be om en bekreftelse på epost, eller printe ut en kontoutskrift som viser status, som du så har med deg inntil du får EBG-kortet..

Takk, høres jo i grunn greit ut. Så er det bare å håpe at jeg slipper å etterregistrere poengene for å få EBG-status! ^_^