PDA

View Full Version : God TORSDAG morgen


LN-FHU
26-05-2011, 10:16
Siden det er noen som sliter med onsdagsfølelse enda, ordner jeg en
morgentråd for torsdag likesågodt..... ;)

Gråvær og duskeregn i Trondheim på morgenen, forhåpentligvis blir det lettere utover dagen. Litt smårusk i maskineriet på jobb, men det går seg til.

Ha en strålende dag alle sammen :D :D :D

T-5

Someone
26-05-2011, 10:19
God morgen fra Oslo. På full fart med den siste av ukens to arbeidsdager. Målet er å få tømt leiligheten i kveld, og eneste utfordrene element er sofaen, men tror jeg har kontrol der. Itillegg må jeg pakke før morgendagens tur til TLL, hvilket krever litt kløkt skal jeg komme meg under 10kg da aktivitetene som er planlagt der i helgen krever noen skift :cheers: Ha en fin dag

LN-AND
26-05-2011, 10:33
God morgen fra OSL.
Sitter med en kaffekopp og venter på boarding på SK4787 til KEF.
Tok meg en langhelg for å bli med fruen til Reykjavik. Hun skal jobbe, så det blir nok sightseeing på egenhånd.
Kom gjerne med tips :)

Ha en fin dag.

Desk pilot
26-05-2011, 11:10
God formiddag. Her i nord kan vi melde om regnbyger med gløtt av sol innimellom. Flott arbeidsvær med andre ord :) Alt er stille og rolig på jobben, noe som er et godt tegn. Ha en fin dag alle flypratere!

LN-MOW
26-05-2011, 13:52
G'morgen, ja .... siste skoledag for guttungen - og selvfoelgelig disker han opp med halsbetennelse eller no slkt. Jaja ... what to do .... Neste skoledag blir i august, og da paa High School!

19 grader og pent .. skal etter hvert faa litt dunder og skrall .. det er vel en avstikker av jaevelskapen som har plaget folket paa praerien de siste dagene .. faar haape det ikke blir altfor ille.

Discus
26-05-2011, 14:50
God formiddag fra byen i vest. Satt på med DYM over fjellet i morges. Interiøret var over forventning, og mine kolleger var overbevist om at flyet var mye større enn de andre flyene til Norwegian. Skuffende at det ikke var nett til tross for pukkel på ryggen.

Været er ikke all verden her borte så nå blir det TUK-TUK hjem. Så lang ser hele dagen til å bli på rutetid.

Fortsatt god dag.

dc-8-63
26-05-2011, 14:59
God formiddag fra den andre byen i vest...Løkkeveien med utsikt til 2 Cruise Ships - MSC Orchestra og AidaLuna.....i disse utflaggingstider er det artig å se at det Italienske MSC Orchestra er registrert i Panama mens det Tyske AidaLuna er Italiensk Registrert - får utflaggede Norwegian Piloter navneskillt med landet de er flagget til: Bjørn Kjos - Estland ? Her blir det DYDY hjem i morgen...så etter en kort natt videre med melkeruta hjem til Bainbrigde via Paris - fortsatt en god dag

AirbusTrond
26-05-2011, 15:34
God dag fra næringslivet, avdeling sofa i Gamlebyen. Gårsdagens andre hovedferie ble booket i går, på Wideroe.no, og Austrian og Bulgaria Air får pengene mine denne gangen...

Etter å ha søkt litt rundt på forumet, fant jeg en av Flightdecks utmerkede rapporter, som viste at man kan få gode kaker i sentrum av Wien på returen. Så da ble det til at jeg endret billetten til noen timer i Wien søndag ettermiddag på returen.

Have a nice day!

Martin
26-05-2011, 15:55
G'torsdag fra OSL. Ikke mye annet å si enn at det snart er helg, og ca. 14 dager til jeg sitter ombord i en franskbygd buss med britiske "skilter".

God torsdag ønskes :)

zico77
26-05-2011, 23:43
Er det torsdag alt? -ja, tida går fort når ein har det travelt. Puh! Snart helg, så då skal eg prøva å legga hælane høgt ;) Har vore mange overtidstimer denne veka, er nettopp komen heim, og det blir vel ikkje lenge før eg finner vegen i seng.

God natt godtfolk! :)