PDA

View Full Version : Noen som har glemt noe ? medlemskveld.


TKDahl
25-05-2011, 21:25
Ble litt skuffet i kveld:( møtte opp ved flysamlinga litt før kl 1800 men der var det ingen bare en stengt dør. Tydligvis har noen glemt å gjøre oppdatering på hjemmesiden til NSFF, for er står det at det skulle være medlemskveld i kveld.
Var jo rundt OSL og fotograferte litt først men grunnen til turen var jo møtet, litt kjedelig å kjøre nesten 10mil en vei for ingen ting.

TK

Klippet fra NSFF sider :

"NSFF og Venneforeningen inviterer til spottemøte ved forsvarets flysamling på Gardermoen siste Onsdag i hver måned framover. Vi begynner KL1800 og holder på til vi går hjem. Disse møtene vil bli åpen for alle og her er det ingen påmelding. .................................................. .......................
.....................

Kaffe og brus/mineralvann er å få kjøpt.

Onsdag 27. April KL 1800
Onsdag 25. Mai KL 1800 "

Airbus 330
25-05-2011, 21:43
Bare å legge seg flat her, vi har glemt å oppdattere sidene våres etter at vi fikk beskjed om at flysamlingen ble "stengt" for våre medlemsmøter da de driver med vedlikehold.

Derfor det ikke ble sendt ut noen mail om møte denne mnd, men dessverre ble det glemt å fjerne den fra våre sider.

NSFF beklager dette, men vi kommer sterkere tilbake senere :)

TKDahl
25-05-2011, 22:13
Det går bra, jeg prøver igjen jeg :)

TK

jameson82
22-06-2011, 13:51
Hei. Blir det noen medlemskveld 29/6? :)

Airbus 330
22-06-2011, 23:02
Hei. Blir det noen medlemskveld 29/6? :)

Hei.

Ingen medlemskveld denne kvelden pga ferien, men vi kommer tilbake igjen med disse kveldene i august ser det ut til.

Og en grilldag skal det også bli, slik vi hadde ifjor :)

TobyAllan
30-06-2011, 20:51
Ble litt skuffet i kveld:( møtte opp ved flysamlinga litt før kl 1800 men der var det ingen bare en stengt dør. Tydligvis har noen glemt å gjøre oppdatering på hjemmesiden til NSFF, for er står det at det skulle være medlemskveld i kveld.
Var jo rundt OSL og fotograferte litt først men grunnen til turen var jo møtet, litt kjedelig å kjøre nesten 10mil en vei for ingen ting.

TK



uha 20 mil i en traktor er langt :colgate::colgate::colgate::colgate:, men da fikk du jo luftet ford'n, skal vel holdes igang sånne :rolleyes::rolleyes:

Torben

jameson82
23-08-2011, 23:13
Hei.

Ingen medlemskveld denne kvelden pga ferien, men vi kommer tilbake igjen med disse kveldene i august ser det ut til.

Og en grilldag skal det også bli, slik vi hadde ifjor :)

Jeg er klar, er dere? :)

putzmeister
24-08-2011, 21:05
Medlemskveldene kommer i gang i September. Dette må passe inn i museets tigjengelighet. Vi ble desverre tvunget til å avlyse tidlig i vår/sen vinter pga feil med brannvarsling systemet ved flysamlingen. Det er selvsagt svært strenge krav til brannsikkerhet i slike museer så da måtte vi bare melde pass. Nå er dette fikset og jeg må skaffe rede på når vi kan benytte lokalene. Om det blir siste Onsdag eller vi må finne en annen ukedag vil jeg komme tilbake til. Agenda er ikke fastsatt enda, men det kommer vi tilbake til i god tid. Dette er som kjent et sammarbeid med venneforeningen, så deres medlemmer har selvsagt også adgang. Tidligere har vi hadt gjennomgang av Herculesen Tor og DC-3 samt fotokveld med folk fra Foto og video tilstedet. Videre har vi hadt kurs med Hans Olav om fotoredigering og de forskjellige programmer som finnes for en rimelig penge. Vi hadde også en fantastisk "tur" til div flymuseum i UK ved Kurt Gorm Larsen. Vi kommer til å gå gjennom Twin Otteren og senere andre flytyper som museet huser. Om det er noen som har forslag til agenda er det bare å sende PM. Vi vil prøve å ha et bruktmarked med fly og foto i fokus, fotoutstyr, modeller filmer bilder osv. i løpet av høsten/vintern