PDA

View Full Version : Endelig fredag


ENGM 911
20-05-2011, 06:31
Nå kan fly være fly og jeg skal ha helgefri. Om ikke lenge er avløseren på plass så jeg får kommet meg hjem. Blir vel noen brune og en aldri så liten hikkas i kveld. Ha en fin dag.

zico77
20-05-2011, 07:15
God morgon frå Trondheim!

Endelig helg, og attpåtil lønningsdrikke i kveld, så då blir det nokre brune i kveld :)

No er det avstad på jobb. Ha ein fin dag alle saman!

FBU 4EVER
20-05-2011, 07:43
God morgen fra Nærsnes. Endel indretjeneste før avreise til byen og en samtale. Etterpå innkjøp av 60-års presang, så sushi sammen med JetBlue på AkerBrygge.
Ha en fin dag!

pgaa
20-05-2011, 07:52
God morgen fra t-banelinje 5..
Straks fremme på jobb, og klar for dagens oppgaver der.. Ellers ikke så mye som skal denne fredagen..

Ha en flott dag alle sammen...

Someone
20-05-2011, 08:35
God morgen fra Oslo. På plass på jobb og de mailene som hastet er allerede sendt avgårde og morgenen vanlige kopp med te er drukket. Satser på en semi-rolig dag på kontoret før litt mer av flyttelasset fra Får Seasons skal hentes. Igår ble sengen solgt og hentet......utrolig hva som dukket opp under den:8: Får vel også pakke litt ikveld da turen går til Barcelona imorgen :colgate: God helg

sirpjalle
20-05-2011, 08:39
God morgen fra Forus!

Da var man på plass etter på ha kjørt en av snuppene på sykehuset, og en annen i barnehagen.

Tror jeg har pådratt meg en forkjølelse, så dette blir nok ikke den mest effektive dagen min denne uken.

Men på den postitive siden. Kaffen er står på pulten, og forum skal skumleses før dagen tar til.

Ha en fin dag forumister! :)

Bizflyer
20-05-2011, 09:24
Her er man også på plass på kontoret for ukens siste dag.
Synes liksom ikke man har hatt full uttelling i mai i år. De tidligere årene har jo mai bestått stort sett av 4 dagers uker. Men med sen påske blir jo himmelspretten og 2. pinsevenndag i juni. Men det nærmer seg sommerferie om ikke annet! T-28 idag AND counting!!

I kveld blir det mer jobbing forresten. Ser frem til en fredelig lørdag i alle fall! Kanskje noe godt i glasset også kan innvilges da? Godt det er bare meg selv jeg må spørre om det. Pleier å være ganske så positive svar fra den kanten! Det er nok derfor jeg drikker!

BF:cool2

Thomas
20-05-2011, 09:39
På plass på jobb og de mailene som hastet er allerede sendt avgårde og morgenen vanlige kopp med te er drukket

Te?!
Her går det i kaffe, svart kaffe - det trengs når man starter på jobb 05:15 hele helgen! Det telles ned til ferie, 17 dager til feriestart og 20 dager til avreise.
Lettskyet og omkring +11 grader utendørs, trafikken ser også ut til å gå rute! :cool:

The Ticketor
20-05-2011, 09:46
Her starter vi dagen med hodepine og 3 ESTA-søknader. Fortsatt mange som ikke har fått med seg hva det er.

learjet
20-05-2011, 10:38
God formiddag fra kjelleren under rulletrappa gate 36.

Her er det også tidlig vakt, og både kaffe og te er inntatt. Fra hhv AB og BA. Flykaffe smaker alltid like ille, men den tyske kabinsjefen kunne blandingsforholdene for å få den sterkt nok i alle fall.

Hjemme alene med barna i helgen, siden fruen har dratt på jentetur til Bergen. Så det blir vel rolig er jeg redd for.

Ønsker alle en trivelig helg.

S

Discus
20-05-2011, 10:52
God formiddag fra kontoret på Lysaker - fikk dratt meg ut av dyna i dag, selv om jeg gjerne skulle hatt litt mer søvn. Får rydde unna litt småplukk før det blir helg. Både hjemme og bortejobbing på planen neste helg.

AirbusTrond
20-05-2011, 11:34
God morgen fra Akersgata! Lunsj med utsikt mot Stortinget er allerde inntatt. En ganske rolig og behagelig fredag. Dermed kan man planlegge litt ferie og bytte noen vakter, slik at man kan få booket noen billetter. En tur til Møre må man, og det frister og prøve Hovden for første gang. Ellers blir det nok Svartehavet også i år, og der ser det gunstigst ut med billetter til Bucuresti, tur/retur.

kekker
20-05-2011, 13:22
God dag fra Alanya..

Her er det noen og tjue varme og en liten bris som gjør det rent behagelig å sitte på terrassen og gjøre unna litt kontorarbeid.

Snart helg og litt skikkelig ferie.

En god dag til dere alle!

LN-MOW
20-05-2011, 13:27
G'morgen fra det dype soer. Blir helg her ogsaa, dog noen tilmer etter flesteparten av dere. Ingen store planer utenom generell avslapping. Blir muligens et par brune i kveld, og kanskje ogsaa litt myrvann av et merke jeg hverken klarer aa stave eller uttale .. :p

LN-BLO
20-05-2011, 13:37
God formiddag fra Bergen. Her er en sen egg og bacon frokost, ja vi kan kalle det brunch, akkurat ferdigspist. Helgen står for tur og det blåser friskt, temperaturen er heller ikke noe å skryte av. Hjemmedag med arbeid og kaffe, masse kaffe...

Ha en fin dag forumister!

LN-FHU
20-05-2011, 16:06
Gooood ettermiddag fra Trondheim ;)

Her er det litt ekstra jobbing, før turen går hjem til grill og pils :drink

Ha en fortreffelig fredag godtfolk :D :D :D