View Full Version : flickr-problem
noen som kan forklare meg hva jeg gjør galt? Har da aldri hatt problemer med dette før, har jo kjøpt meg utstyr igjen og vil gjerne dele litt bilder fra siste tiden :-) Får ikke fram bilder i allefall, prøver med preview post her inne, men det kommer da ikke fram noen bilder.. Noe nytt med flickr siden sist jeg lastet opp her inne? :8:
viking1965
18-05-2011, 21:36
Vet ikke hvordan det var før,men slik gjør i hvert fall jeg:
Velg <pil ned> helt til høyre for mail/facebook/Twitter ikonene over bildet du ønsker å legge ut og velg deretter "Grab the HTML/BBcode"
Merk av for ønsket størrelse og kryss av for BBcode.Kopier innholdet i tekstboksen og lim deretter inn på forumet.
Siden tekstboksen inneholder relativt mye tekst,pleier jeg å fjerne alt etter og inkludert "by" osv.
http://farm5.static.flickr.com/4102/4740056577_351541872f_b.jpg (http://www.flickr.com/photos/asgeirw/4740056577/) IMG_2481 copy (http://www.flickr.com/photos/asgeirw/4740056577/)
Sånn kanskje :-) Det var voldsomt med tekst ja, trengte ikke så mye før i tia. Men men, da blir det endel bilder fra meg etterhvert, nyinnkjøpt utstyr som har fått gått noen eksponeringer alt :-) Takk for hjelpen!
Asgeir
viking1965
18-05-2011, 22:48
Ser bra ut,ja. Liten overgang for meg også da Photobucket er/var litt enklere å bruke mht det å lime inn bilder.
Ser forresten at du har "[img]" over/under bildet. Du kan trygt lime inn innholdet direkte uten å bruke "insert image" (hvis det er det du har gjort..):)
putzmeister
18-05-2011, 22:52
Skal bli morsomt å se hvordan utstyret har virket den siste tiden:D
ENGM 911
18-05-2011, 23:04
Skal bli morsomt å se hvordan utstyret har virket den siste tiden:D
Ser ut som han har mannekamera, så dette lover godt.
hehe, ja vi får se.. har jo falt milevis bak dere kara, knallbilder 110% det dere leverer.. og har litt sånn halv-veis redigerings-muligheter på laptopn her, men får se. redigerer ferdig i mårra, nå skal det soves, opp igjen klokka 5 så.. Gute nacht.
Ser ut som han har mannekamera, så dette lover godt.
Hvis du har sett på hva som ble brukt på bildet i eksempelbildet her, så blir du skuffet ;) Var midlertidig ikke frisk, men er på rett vei igjen nå med riktig merke ;);) hehe
ENGM 911
18-05-2011, 23:09
Har du virkelig gått bort fra denne?
This photo was taken on June 25, 2010 using a Canon EOS 7D.
den gikk jeg bort ifra ja, trives best med konkurenten gitt. Så den og alt tilbehør ble solgt ;-)
viking1965
19-05-2011, 17:49
Sjelden eller aldri har en tråd vært mer fristende å besvare,men siden visse forumister har et nærmest religiøst forhold til eget utstyr og dets fortreffelighet,avstår jeg å kommentere ytterligere:colgate::colgate::colgate:
hehe intet sagt her heller, og til dere som lar dere friste, nei, dette er ikke en diskujonstråd om hva som er best. Nå er alt ferdigredigert, dog, alt er vel ikke det siden jeg har ca 3 billioner bilder uredigert. Men iallefall nok bilder til å hive meg på bildepostingstrenden igjen :-) skal straks laste opp, så blir det vel postet her i løpet av kvelden.