View Full Version : Ei prinsesse er fødd...
I dag , klokka 1007 kom verdas nydlegaste vesle prinsesse til verda påVolda sjukehus. Ho er 4310 gram, og er aldeles bedårande:spin:
ALt e bra med mor, barn og far. Far kosar seg med 21- år gamal Wiskhy, og storkosar seg. Dette er noko eg unnar ALLE å oppleve.:)
Den vesle prinsessa skal heite Aurora Sofi, og er rett og slett ein engel!!
raider66
29-10-2005, 23:36
Gratulerer så mye, wf145:spin: Velkommen i klubben!! Det er ikke noe som er større enn det å bli pappa (eller mamma). Gled deg til mange utrolig morsomme stunder og ta godt vare på tiden akkurat nå. Før du vet ordet av det så er barna store og på tur ut av huset for godt. Håper whiskey'en smaker. Skåler for deg!!:cheers:
GRATTIS!!! :nor :nor :nor :nor :nor :nor :nor :nor
Gratulerer!!! Og et annet råd, bortsett fra raider66's; ta mange bilder/video i årene som kommer.....:nor
Bizflyer
30-10-2005, 00:00
Gratulerer og velkommen i klubben.
Det er nok bare desverre det nest peneste barnet i år du er blitt far til. Men jeg skal være grei, og la deg få tittelen Årets søteste jentebaby. Så kan jeg fortsatt beholde tittelen Årets søteste baby og årets søteste guttebaby. Ok?:up:
bf
Gratulerer!
Sjøl har vi ved hjelp av besteforeldre vår første alenehelg siden juli i fjor... og hva ser vi fram til? Jo, søndag ettermiddag...
Kyrre
Gratulerer så mye med ny sjef i huset :D
Siden småttiser ikke blir levert med brukermanual kan jeg jo anbefale
denne (http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10001&storeId=10001&produ ctId=11627&langId=-1&parent_category_rn=10152)
sail4fun
30-10-2005, 09:07
Gratulerer !!!:nor
Gratulasjoner sendes til vest fra nord :)
Gratulerer! Man opplever ikke slike undere hver dag. Kan bare slutte meg til SSLs råd. Vi har tatt utallige bilder, men merker allerede (sønnen vår er drøye tre år) at vi burde filmet mer. Alt går så fort.
Kos deg med familien i de kommende to ukene!
Airbus 330
30-10-2005, 22:10
Gratulerer så mye herfra også.:hi2
Nyt tiden for den går utrolig fort, som snakker av erfaring da det er 8 uker siden min lille Prinsesse kom tilverden.:spin:
Airbus 330.:)
Gratulerer så mye. Kjekt at noen får det til. (Her skjer ingenting :( )
GRATULERER!!! Dette er stort, og siden min datter ble født omtreent på denne tiden i fjor, kan jeg la deg få ha tittelen Årets Vakreste Baby! Kos dere masse sammen, og TVING mor til å gi deg mere enn de fire "pappaukene". Du får aldri nok tid sammen med Prinsessen. Slenger meg på oppfordringen om å ta masse bilder - har du ikke allerede digitalkamera er det bare å hive seg i bilen og kjøpe et med en gang! (blant mange fordeler med digitalkamera ligger det info i filen når bildet er tatt!, men husk SIKKERHETSKOPIER). Selv begynner jeg å lure på om jeg har tatt FOR mange bilder - da de tok bilder i barnehagen nylig, var alle barne opptatt med sitt - bortsett fra min datter som snudde seg mot kamera, smilte og vinket....
TigerBlack
31-10-2005, 09:01
Grattis med familieforøkelsen :D
:nor
Gratulerer fra Tromsø ogsø, sent men godt :nor :nor :nor :nor :nor
Litt sent ute jeg da... MEN, GRATULERER så mye til deg og familien Tobben!:up:
Gratulerer så mye med den nyfødte. Støtter CK sitt gode råd. Hvis det er muligheter for det, så prøv å ta ut mere enn de obligatoriske pappaukene. Det vil du ikke angre på. Jeg var hjemme nesten et helt år med mine to små, og det er jeg virkelig glad for. Vi var i meget gunstig situasjon ved at mor var student, slik at far kunne tar ut mesteparten av permisjonen. I tillegg hadde vi 7 ekstrauker siden det var tvillinger samt to uker velferdspermisjon med lønn fra arbeidsgiver, slik at totalten ble nesten et år.
Gratulerer! Dette var moro å høre! :cheers:
Gratulerer kjempemasse!
Det er en slitsom men utrolig givende tid dere går i møte.
Anbefaler at du bruker så mye tid sammen med barnet som mulig, det er vel investert tid.
Sønnen min er allerede 7 år (hvor ble tiden av?), og jeg gleder meg til hver dag jeg tilbringer sammen med ham.
Å bli far er det største man opplever.:up:
Rørende å se hvordan den yngre generasjon pappaer deltar i evenementet.
For en "mannsalder" siden var det tradisjon at pappene bivånet nye familiemedlemmer utenfor en glassrute på fødestua. Og overlot resten til mammene.
"Bare VAR sånn". Godt den tiden er over. :cheers: