View Full Version : Miles & More: få 2000 poeng ved innmelding
sirpjalle
09-05-2011, 11:01
Til de som måtte finne dette intressant:
Fikk en mail i postkassen i dag.
https://newsletter.lufthansa.com/servlet/website/PersonalizedForm?soEuv_u.263z_UU_d3UV_f7f_.26u_xy_ wkLOpLPE.26f7be_7.2e.2ey.26zzElpkiqHssLFtlgDJht
Meld deg inn nå, og få 2000 poeng ekstra etter hå ha fullført din neste flight
Hm, hm... Har plutselig bonusprogrammene begynt å konkurrere
med statusmatch etc.... Mye rart nå, også fra FB som sikkert merker frafall. Bare taxes-olje hos FB flår deg ....
Når kommer EuroBonus med statusmatch ? Alle som nå har fått FB gull kan da matche tilbake til EB ??
Rømmer folk til Junaiten-program, mon tro... Foreløpig ikke mikropoeng der borte......
Har greid nesten 300.000 poeng på OnePass på to år selv... Må si meg meget fornøyd...:colgate:
Fikk samme mailen og regner med jeg blir nytt miles and more medlem fra i kveld av.
ehm, dersom jeg allerede har bestilt turen, og lagt inn EB nummeret mitt. vil jeg kunne endre dette å få 2000 ekstra poeng ?
et annet spørsmål, dersom jeg bestiller en reise til min mor, eller hvem som helst egentlig, vil jeg kunne legge inn mitt FQTV nummer å få poengene? eller er det personlig?
Får satse på at det er det som står på weben som gjelder:
*Registration by 22 May 2011. The 2,000 mile bonus is valid on flights until 31 December 2011.
...og ikke det i mailen:
*Registration by 15 April 2011. The 2,000 mile bonus is valid on flights until 31 December 2011.
(min utheving)
et annet spørsmål, dersom jeg bestiller en reise til min mor, eller hvem som helst egentlig, vil jeg kunne legge inn mitt FQTV nummer å få poengene? eller er det personlig?
Det er personlig. Navn på kort og billett må være likt for å få mil.
VirreVapp
10-05-2011, 10:44
Noen som har en oppdatert link her? Får ikke den til å virke lengre...
robertaas
10-05-2011, 18:15
Mener jeg leste at man måtte fly med Lufthansa innen slutten av juni for å få poengene, men klarer ikke finne hvor jeg leste det.
Hmm.. var visst ut desember. Tro hvilket tilbud jeg blandet sammen med.
Hmm.. var visst ut desember. Tro hvilket tilbud jeg blandet sammen med.
Statusmatch-sakene
Gjelder tilbudet fortsatt? Sto ingenting om dette hos LH på nettet.