PDA

View Full Version : Hva med bagasje igjennom E-Bookers?


jameson82
30-04-2011, 18:34
Sitter å skal bestille en tur til Barcelona nå igjennom E-Bookers. DY kommer som billigste alternativ men ser ingen steder der jeg kan velge bagasje. Kan jeg bestille det ved innsjekk på Gardermoen? Eller må jeg fullføre igjennom E-Bookers og så ta kontakt med DY og bestille bagasje der?

Oteren
30-04-2011, 18:39
Hei! Du kan kjøpe bagasje ved innsjekk, men det er dobbel pris fra nettet, 120 kroner pr bag. Det skal gå ann og bestille bagasje på nettet også opptil 24 timer før avreise. Trur det kun er å bruke bookingnr sitt på norwegians hjemmesider, men har ikke prøvd dette selv når jeg har bestillt gjennom en annen side

Boeing_fan
30-04-2011, 18:39
Dersom man bestiller bagasje ved innsjekking er det dobbelt gebyr. Om ebookers har inkludert bagasjen vet jeg ikke. Skal du bestille noe annet i tillegg, eller kun fly? Hvis det er sistnevnte, er det vel like greit å bestille det på norwegian.no?

jameson82
30-04-2011, 18:45
Er hotell + fly jeg bestiller. Samme pakke med hotell + fly ble 2 tusen kr dyrere på DY sin web side.

Mjolnir
30-04-2011, 19:33
Hvis du ikke klarer å bestille bagasje på nettet kan du jo bestille per telefon. Tror det er samme gebyr som online.

jameson82
30-04-2011, 19:57
Okey :) Takk for hjelpen .. Ble TAP til Lisboa i stedet. Ble endel billigere og vært i Barcelona 3 ganger før

JoeW
30-04-2011, 20:09
Er ikke normalt 1 bag inkludert dersom DY bookes gjennom reisebyrå?

Flying-news
01-05-2011, 02:11
Er ikke normalt 1 bag inkludert dersom DY bookes gjennom reisebyrå?

Nja... på www.restplass.no får man to stk kolli + setereservasjon inkludert i prisen (med DY vell og merke). Så da kan det vel ikke være noen "normal" på hva som er inludert hos DY når man kjøper gjennom andre nettsteder.. eller? Er uansett greit å vite før man bestiller, men på restplass kommer det iallfall tydelig frem:
PRS: http://i56.tinypic.com/f0ui6a.png

Discus
01-05-2011, 10:59
Er ikke normalt 1 bag inkludert dersom DY bookes gjennom reisebyrå?

Er nok avhengig av reisebyråenes avtaler.

eirikub
16-03-2014, 22:39
Finst det nokon reisebyrå som har inkludert bagasje med Norwegian utan at prisen blir høgare enn prisen utan bagasje på Norwegian.no?

jalig
17-03-2014, 01:34
Jeg vet at mitt firma sin reiseavtale med DY er slik at man betaler den prisen som er på nett og rabatten er at man får med setereservasjon og to stk bagasje.
Dette varierer nok fra selskap til selskap.

Bare synd at dama på reisekontoret vårt nekter plent å sette med på nødutgang ved booking.

TriStar
18-03-2014, 23:46
Finst det nokon reisebyrå som har inkludert bagasje med Norwegian utan at prisen blir høgare enn prisen utan bagasje på Norwegian.no?


Neppe, men VIA Egencia har priser inkl. bagasje og setereservasjon som hvertfall er lavere enn om du bestiller "Pluss-pakke" på norwegian.no.