View Full Version : God onsdag morgen
God morgen alle syvsovere !
Sitter nå nydusjet og fin i TG loungen i BKK etter en fortreffelig natt ombord på TG961 fra Stockholm og venter på neste fly til Phuket hvor jeg skal tilbringe resten av uken på en E-travel konferanse. Skal holde to foredrag der, slik at jeg forhåpentligvis kan dele med meg litt sunt bondevett :p
Fløy med en nyere utgave av TG 747-400, hvor det var færre seter helt foran enn den jeg fløy for noen uker siden fra CPH. Her var det skikkelig "Flatbed" med personlig videoskjerm m.m. Mye bedre opplevelse og jammen deilig å kunne ligge helt flatt og utstrakt. Eneste jeg kan utsette på denne turen er at det fortsatt ikke er mulig å få strøm til Laptop.. DET er for dårlig synes nå jeg da.
God tirsdag aften fra ATL! Her er det kaldt og moerkt, men en liten brun en gjoer det hele lysere. Bensinprisen er sakte paa vei nedover .. saa et par stasjoner idag med priser 'helt ned' i 2.51 per gallon ... Langt ned til der den var da jeg flyttet hit dog - da var prisen under dollaren..
Onsdagen byr paa en liten tur til Hartsfield i embeds medfoer - kanskje blir det noen bilder ogsaa?
...dette er foerste post i fra en Ledd buss med WLAN, maatte jo bare proeve og det virker meget bra....naa gjenstaar en kort loepetur ned bakken til fergen i regnet...7 minutter til avgang....god onsdag
God morgen fra "bilbelbeltet"... Snart er det Fokker 50 til Stavanger - neppe flatbed på den selv om jeg har sete laaangt foran.... Ned hit i går ristet det fra OSL til vi traff rullebanen på Kjevik med et smell...
Ha en bedre onsdag...
G'onsdag fra FBU! Det ble bussen til jobb i dag - ettersom bilen med sommerdekkene sto pent i garasjen på FBU. Satser på at det er trygt å kjøre den hjem i ettermiddag. Pingla skikkelig ut i går, men etter å ha sett alle bilene i grøfta og de som sto nederst i bakken der jeg bor vet jeg at jeg gjorde det rette. Ikke ble det løpetur heller - har ikke piggsko. Holdt på å falle på ryggen på vei til postkassen for å hente Aftenavisen (som var sen pga snøen?), så å legge ut på joggetur fristet ikke...
TigerBlack
26-10-2005, 08:04
God morgen fra litt lengre ut på FBU :)
Har blitt tog til jobb ett par dager nå, trafikk kaos på veiene kan jeg egentlig spare meg for. Men i allefall
Bensinprisen på under 10 kr igjen, Så 9.91 på Statoil på Skøyen. Det gjør ikke meg noe. For hver krone bensinprisen faller sparer jeg en 50 lapp på full tank, og bensin bruker jeg nok av iløpet av ett år alikevel.
Ellers flott soloppgang og bare 15 dager igjen til jeg skal på ferie :D
G`morgen fra OSL.
Jeg la om til piggdekk allerede da jeg kom hjem på søndag, angrer ikke på det! Men nå blir det mildvær til helga sies det....
Mårn mårn fra Tromsø
Air Wind Radiation
temperature: - 3.6 °C from: 301 ° solar: 0 W/m²
pressure: 1004 hPa speed: 1.3 m/s gamma: 16 CPM
humidity: 76 % RH gusts: 1.6 m/s
og det var været fraTromsø.
Skyfritt, så snart titter solen inn.
Ha en flott dag
:musikk
Bizflyer
26-10-2005, 10:08
God morgen fra Kiel!
Her er det lettskyet pent vær. En del bølger i går kveld, men det fikk vi stabilisert ved hjelp av medisinering av bedøvelse fra baren! :biggrin
Forhåpentligvis blir det mindre vind og bølger på tilbakeveien. Nå skal vi på land for å få litt frisk luft! Blir sikkert ikke så dumt!!
BF
Verkar vara god morgon haelsningar fraan hela vaerlden idag. Daa kan jag inte vara saemre och komma med en fraan loungen paa NCE terminal 1.
Det var riktigt kallt naer jag steg upp idag och baettre laer det inte bli dit NB758 skall ta mig om en timme. En foertraefflig dag tilloenskas er alla.
FBU 4EVER
27-10-2005, 09:05
Originally posted by EB
.... Ned hit i går ristet det fra OSL til vi traff rullebanen på Kjevik med et smell...
Ha en bedre onsdag...
"Griseflygning" I presume?
:thumbup