View Full Version : Bilder fra andre flyplasser etterlyses.
ENGM 911
26-04-2011, 21:22
Heisann folkens.
Syntes det går lang tid mellom hver gang det kommer bilder fra andre flyplasser enn OSL. Har dere lagt inn årene?
Kommer vel noen fra TRD fra meg snart, det har jo vert så bitende kulde på TRD uansett vær, at jeg ikke har orket å knipse noe serlig.
I Tromsø snør det nå og er 3-4 grader, sludder innimellom, og i dag hadde vi oppe i 35-40 knots vind med hagl. Ikke mye å strebe etter å være ute i, mao :) Send opp noe spennende så jeg har påskudd for å ta noe!
ENGM 911
26-04-2011, 23:34
Vi smelter nesten bort i varmen på OSL så det er litt ork å stå ute og solsteken time etter time Polaris. Men godt å høre at folket rundt om i landet ikke har gjemt bort kameraene. Er jo så mye flott der ute jeg har lyst å se.
Vi smelter nesten bort i varmen på OSL så det er litt ork å stå ute og solsteken time etter time Polaris. Men godt å høre at folket rundt om i landet ikke har gjemt bort kameraene. Er jo så mye flott der ute jeg har lyst å se.
Bare hold på varmen til 5 mai, da kommer jeg nedover og lusker i buskene!
ENGM 911
26-04-2011, 23:56
Bare hold på varmen til 5 mai, da kommer jeg nedover og lusker i buskene!
Så artig, velg deg en rullebane og jeg kan love deg at du kun får DY og SK :lol:
Tror jeg skal henge rundt en annen rullebane enn OSL, så slipper vi SK og DY :love
Det finnes da andre plasser enn Norge - her er et eksempel fra noen få uker siden
http://www.plane-spotter.com/Jpegs/Registrations/United_Kingdom/XV255.jpg
ENGM 911
27-04-2011, 00:42
Uhh, minner meg om hvor redd jeg var for Pompel og Pilt i barndomsårene. Denne er fader meg like skremmende i utseendet, og nå er jeg i voksen alder.
Den har fiiiiiiin lyd også! :)
Dårlig med flyplasser her i Halden gitt... Har jo Näsinge, Torsnes og Rakkestad ikke så langt unna da... :lol:
En annen Nimrod som skulle bli en MRA4, men er nå i den store colabokshimmelen
http://www.plane-spotter.com/Jpegs/840/UK/Woodford/XV245_2006-03.jpg
Halvorsn
27-04-2011, 15:50
Har en kjempeserie etter spottertur fra AMS nå i påska Cato. Posten med de bildene er under konstruksjon ettersom jeg må gjøre ferdig T/R-stoff først, for så å faktisk få redigert noen av bildene. jeg har 40,51 GB liggende her, så har litt å se igjennom kan du si. Kommer så fort jeg kan ;)