View Full Version : Noen her som jobber med SAS-biletter ?
Vil endre min bilett
Kan noen ta kontakt via PM som kan hjelpe ?
SAS-billetter kan vel endres ved å kontakte SAS?
SAS-billetter kan vel endres ved å kontakte SAS?
Billetten endres generelt sett der man har kjøpt den. Er det kjøpt hos reisebyrå så kontakt dem, er den kjøpt hos Widerøe som kontakt dem osv. osv. Er den kjøpt på sas.no så kontakt SAS v/Eva eller telefon el.l.
Spørsmålet er som følger
Har tur 1505 SVG-CPH-FRA, og 1705 FRA-CPH-SVG
Er det mulig å bare bruke returen ?
Kona vil absolutt ha meg nedover tidligere
Reiste til Dusseldorf med klm på lørdag, men hadde bokket svg-fra og fra-svg med sas. Brukte ikke svg-fra biletten, så lurer eg på om eg fortsatt ligger inne idag tirsdag med fra-cph-svg med avgang fra kl1740 eller 1840
Reiste til Dusseldorf med klm på lørdag, men hadde bokket svg-fra og fra-svg med sas. Brukte ikke svg-fra biletten, så lurer eg på om eg fortsatt ligger inne idag tirsdag med fra-cph-svg med avgang fra kl1740 eller 1840
Får du ikke svar fra andre så er vel det greieste å sjekke inn på nettet? Det vil hvertfall gi en indikasjon på om du ligger inne i systemet.
FestiVal
17-05-2011, 09:44
Det er en viss fare for at bill. blir cnl når du ikke sjekker inn på utreise. Viss man tar kontakt før utreise, kan man sette inn litt info om at kun retur osv. skal benyttes... Synd jeg ikke skal på jobb idag ellers kunne jeg ha sjekket for deg..
Mchansern
17-05-2011, 12:05
Billetten blir vel automatisk kansellert dersom du ikke bruker utreise? Slik er det i hvertfall på LH og KL som jeg vet om.
Billetten blir vel automatisk kansellert dersom du ikke bruker utreise? Slik er det i hvertfall på LH og KL som jeg vet om.
Det er ikke nødvendigvis sådan med SAS. Til forskel fra LH og KL sælger SAS one-way-billetter, men tag kontakt med SAS og spørg hvilke regler der gælder for denne billettype - det er nok den hurtigste måde at få svar på.
...men tag kontakt med SAS og spørg hvilke regler der gælder for denne billettype - det er nok den hurtigste måde at få svar på.
Da skal man i så fall ha en god prosjon med tålmodighet, og "hurtigst måde" er det nok få som vil definere dette som (vel, alt er relativt, men å henge rundt på telefonen til SAS er en nokså fåfengt affære)....;)
Får du ikke svar fra andre så er vel det greieste å sjekke inn på nettet? Det vil hvertfall gi en indikasjon på om du ligger inne i systemet.
Hei du ryddegutt, Tenk om nett ikke var tilgjengelig ?
Tenk om min mobil bare var en liten smart telefon ?
Kanskje det var derfor jeg sourte ?
Men nå gikk alt fint på returen.
En stoooor takk til SAS
Hei du ryddegutt, Tenk om nett ikke var tilgjengelig ?
Kanskje det var derfor jeg sourte ?
Men nå gikk alt fint på returen.
En stoooor takk til SAS
Du verden så spydig du kan virke...:rolleyes:
Du er jo på nett og legger inn melding på forumet, og da skal det vel i teorien være fullt mulig å sjekke inn på nett også? Hva med å heller utvise en viss takknemlighet for at folk tar seg bryet med å svare deg...?
Du fikk lagt inn innlegg på forumet, så du er på nett på en eller annen måte. Jeg har også en gammel god traver av en "lite smart telefon", men mobilversjonen til SAS m.sas.no funker som en drøm(!!) å sjekke inn med. Slik du formulerte innlegget ditt så virket det som du ville løse ting her i stedet for å benytte de som har solgt deg billetten fordi det var en enklere løsning.