View Full Version : God tirsdag morgen.
FBU 4EVER
25-10-2005, 05:31
Tidlig oppe og først ut med morgensalutten til en forandring!gårsdagen gikk med til å "rydde inn sommeren" og "plassere ut vinteren",dvs. finne frem snøryddingsutstyret.Nå kan vinteren bare komme!
Det blir noen dager i østerled fra idag.En slynge eller to til,så er det ferie! :)
Dag Viking
25-10-2005, 05:33
God morgen.
Får vel klage litt på været jeg også. Wilma passerte det siste døgnet og i ettermiddag måtte jeg faktisk ta på meg jakke. Temperaturen var skremmende 17 grader, vi må tilbake til mars for å finne noe lignende. Heldigvis forsvinner kaldfronten snart, og vi er tilbake på normale 28 om noen dager.
Bizflyer
25-10-2005, 06:20
Jøss! Tenk å være før EB for en gangs skyld? Har han forsovet seg kanskje? Han som skal til Kristiansand i dag og greier! Hmmmm...
Vel! Her både regner og blåser det noe alldeles forferdelig i dag. Turen går med fly til Oslo i dag for så å over i båt til Germanernes rike. De melder om 5 - 6 meter bølger i Skagerak i ettermiddag/ kveld, så det kan jo bli en selsom opplevelse! Jaja! :baeh
Fortsatt god dag...
BF
Der var jeg på nett.. Kom ikke inn på Scanair.no fra hjemme-pc`n da jeg prøvde klokken 05:30... Nå er første møtet unnagjort - to til før avreise til KRS på formiddagen. Prøvde å få inn et møte til med kollega av BF - men det gikk ikke - så da blir ikke ettermiddagen så lang som jeg egentlig hadde tenkt. Glad jeg ikke er på sjøen...
Ha en bedre tirsdag!
Originally posted by Bizflyer
De melder om 5 - 6 meter bølger i Skagerak i ettermiddag/ kveld, så det kan jo bli en selsom opplevelse! Jaja! :baeh
Hva, takler ikke Fantasy noen bølger?:p
God morgen fra Bislet, nå blir det først en dobbel mocha, og deretter kollokvie.
glad tirsdag fra FBU - her snør det! tiddelibom, piggdekkene kommer på på torsdag, men jeg regner med at E18 er snøfri til jeg skal hjem...:up:
Ikke Fantasy i dag...det er Kronprins Harald - men han er jo en gammel seiler...;)
FBU 4EVER
25-10-2005, 09:12
Og nå legger snøen seg på Nærsnes også!
Bizflyer
25-10-2005, 10:25
Originally posted by EB
Ikke Fantasy i dag...det er Kronprins Harald - men han er jo en gammel seiler...;)
Han kollegaen var på samme fly til Oslo som meg! Neste gang du er i Krs kan du jo invitere både ham og meg på lunsj! :devot:
Yepp! KH i dag! Den skal vel seile i 2 år til før den får avløsning av Color Magic. Men det er en stolt skute! Så det blir nok en fin tur! Har planlagt vinhandel på Citti Markt i morgen. Kjøpte en utmerket Eiswein der sist til kun 10 Euro flasken! Røverkjøp!!!
BF
God dag fra Tromsø
Her skinner solen og det er 2-3-4 blå grader. Rart å se snø igjen ;)
Vintern skulle vært sånn , med litt påfyll av snø ca.hver 14 dag :)
Håper alle får en flott dag :up:
Edit ; skriveleif
God formiddag fra Drammen!
Her har det snødd siden klokka 7 i dag morges, og det ser slett ikke ut som om det gir seg... Det er noen her på bruket som må belage seg på taxi hjem igjen. :sarc
Volvoen er derimot skodd for vinteren (og i motsetning til livstidsdiktator's Volvo på piggfritt) og det er bare å snirkle seg igjennom trafikkaoset som kommer tilbake i ettermiddag. Det er helt utrolig hvordan vinteren kan komme overraskende på mange år etter år. Bank i bordet, har ennå til gode å bli overrasket over snøen! :musikk
Originally posted by CK
glad tirsdag fra FBU - her snør det! tiddelibom, piggdekkene kommer på på torsdag, men jeg regner med at E18 er snøfri til jeg skal hjem...:up:
no such luck! ser ut til at V40n blir stående i garasjen på jobben i natt, og jeg - sammen med noen tusen andre - heller tar toget hjem. I morgen ettermiddag er det varslet varmegrader, så da bør det være trygt...
Originally posted by CK
no such luck! ser ut til at V40n blir stående i garasjen på jobben i natt, og jeg - sammen med noen tusen andre - heller tar toget hjem. I morgen ettermiddag er det varslet varmegrader, så da bør det være trygt...
Hadde vare resten av dere med sommerdekk vært like fornuftige. Her sluttet det akkurat å snø nå, og jeg regner med at maaaange med sommerdekk (husk at med denne trafikkmengden, så er en 7-8 stykker mer enn nok til å lage kaos...!) vil "prøve seg". Håper UP har kontroll og luker ut idiotene.
Drammen var ikke forberedt... (http://www.dt.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20051025/NYHET/51025002/1001) :sarc :naughty: :baeh :nor
Jeg vet ikke hva slags temperaturer det var i Drammen i morges, men i mitt område vest for Oslo gjorde underkjøling det kinkig for mange. Det var så svineglatt at jeg såvidt klarte å gå til bussen. Det er sikkert noen luringer som kjører på sommerdekk og/eller nedslitte dekk, men sånn er det bestandig.
Snö?! C'est quoi ca?
Monaco bjöd idag på strålande solsken och 22 grader. Steg upp klockan 11:30 och har tillbringat större delen av tiden på deverse kaféer runt om i landet. Det är härligt med ferie.
Nu skall lägenheten städas och saker skall packas inför hemresan i morgon.
:nor
Pøh.. Kommer nok snø til Monaco i år også skal du se :)
Her derimot... :smokin
Fick 5 cm i Februari och det sker i snitt vart 4:e år... we shall see.
Og her i ATL er det som en norsk septemberdag .. genser er naa paakrevet morgen og kveld men hu dama som vandret gjennom nabolaget med tjukk frakk og rosa oerebeskyttere overdrev nok litt....
Sitter her og varmer opp til Herreavdelingen - hva blir dagens Beatles-laat?