View Full Version : Fotokveld for medlemmer i NSFF
Airbus 330
22-04-2011, 22:35
Hei.
Da er det tid for årets første store samling for våre medlemmer.
Den går av stabelen torsdag 5 mai kl 17.45 i butikklokalene til Fotovideo i Torggata i Oslo.
Vi har vært så heldige at vi får ha HELE butikken for oss selv etter stengetid for våre medlemmer i NSFF.
http://www.hangar.no/jannis/fotokveld_2.jpg
Så sett av kvelden allerede nå til ett hyggelig treff hos Fotovideo.
Airbus 330
29-04-2011, 18:09
Løfter denne litt, slik at flere kan melde seg på.
Er skuffende få som har meldt seg på frem til idag, slik at vi KAN risikere å måtte avlyse fotokvelden.
Så er du medlem av NSFF og har lyst til å bli med til Fotovideo etter stengetid og ha HELE butikken for deg selv så MELD DEG PÅ :spin
Håper våre medlemmer virkelig benytter seg av dette tilbudet og stiller opp. :up:
Airbus 330
02-05-2011, 22:54
Til de som har meldt seg på, sjekk mail ang tilbud på rens av kamera da jeg må få tilbake melding på hvem som vil ha dette gjort denne kvelden....
TobyAllan
04-05-2011, 21:39
Løfter denne litt, slik at flere kan melde seg på.
Er skuffende få som har meldt seg på frem til idag, slik at vi KAN risikere å måtte avlyse fotokvelden.
Så er du medlem av NSFF og har lyst til å bli med til Fotovideo etter stengetid og ha HELE butikken for deg selv så MELD DEG PÅ :spin
Håper våre medlemmer virkelig benytter seg av dette tilbudet og stiller opp. :up:
Skulle gjerne ha vært der, men noen må jo jobbe :(
Torben
Sitter desverre på fly....
Jobbe, jobbe, jobbe, :headbang
TK
ENGM 911
05-05-2011, 22:12
Har nettopp kommet hjem fra fotokvelden. Dette satt jeg virkelig pris på. Mye nyttig input om utstyr og RAW-redigering. Absolutt verdt å være medlem når man får være med på slike opplegg inkl. rabattkuponger. Takk til Fotovideo og NSFF som fikk i stand dette.
Airbus 330
05-05-2011, 22:20
Takk for oppmøte til Cato og dere andre som ble med, virkelig bra kveld der vi fikk mange tips om redigering.
Dette var morro og frister til gjentagelse. :)
TobyAllan
10-05-2011, 17:30
Takk for oppmøte til Cato og dere andre som ble med, virkelig bra kveld der vi fikk mange tips om redigering.
Tror du jeg syns det var morro at sitte 14 timer i ett plate studie, når jeg egentlig ville være på fotokveld :headbang:headbang:headbang
Har fått noen ideer, men dem kan vi snakke om neste gang vi møtes :)
Torben
Blir det noen gjentagelse av dette ?
Har vi event. noe rabatter ved fremvisning av medl. kort ?
hurvert :)
Airbus 330
06-07-2011, 23:03
Blir det noen gjentagelse av dette ?
Har vi event. noe rabatter ved fremvisning av medl. kort ?
hurvert :)
Vi har ikke snakket noe om dette ennå, men tror det evnt ikke blir før til vinteren igjen tidligst. Vi var jo tross alt ikke så mange.
Alle som var der denne kvelden, fikk ett gavekort på div varer som gjalt kun i 14 dager. Ellers ikke noe rabatter. De var vannskelige der....
Håper dette skjer mere så jeg får blitt med.
Men har det vært snakk om å evnt ha noen små kurs i redigering + litt photoshop grunnleggendes.?
Pokker at dette måtte være på feil side av landet for meg, hadde blitt for langt å kjøre bare for 1 kveld..
Pokker at dette måtte være på feil side av landet for meg, hadde blitt for langt å kjøre bare for 1 kveld..
Fly så kan du knipse på OSL i samme slengen :)
Skulle gjerne men jeg klarer ikke å fly, har visst fått flyskrekk.. jaja.. finnes alltid tog ;)