PDA

View Full Version : Glad mandag morgen...


EB
24-10-2005, 05:41
God morgen. Det er minus 5 grader ute men sneen som falt i går her nede er borte... Ha en bedre start på uken...

PS! Hvilken logo passer vel ikke bedre enn oneworld sin på en dag som denne...:)

Savipix
24-10-2005, 06:46
It was a dark and stormy night and only EB and Savipix were awake :cheers:

Sista examen om 2.5 timme. Sedan blir det 14 dagars ferie som skall NJUTAS av. Först blir det ett par dagar här nere och på onsdag sätter jag mig på ett stort Europeiskt flygbolag med röda flygplan för färden hem till Sigtuna.


Njut av dagen.

CK
24-10-2005, 08:18
glad mandag! Litt trøtt etter å ha vært i seng klokken 01:00 og opp igjen 05:10, og litt sliten i kroppen etter en heldagsspottertur til ZRH i går - ca 1 GB bilder er overført fra kamera til kontor-PC, men dessverre ingen fotoprogrammer tilgjengelig slik at jeg kan få nedskalert til 800 pixler og lagt ut som teser til Scanair.no på ZRH! Vel verdt en tur, selv om været var ELENDIG (noen som husker Manchester-turen vår???) og en del av bildene lider under dét.... Ikke lett å få sylskarpe bilder når det er vått og mørkt... HMPH!! Men, noen av de 400 må ha blitt bra. Klarte å bruke noen penger i BuchAir-kiosken på taket der også, bl.a. på denne (som de nesten hadde gjemt ved kassen)
http://www.aerojets.com/images/acsas067.jpg en SAS 767-300 i nye farger og en Ted A320 (siden de ikke hadde noen jetBlue igjen)

Exiz
24-10-2005, 11:19
OG DA HAR JEG ENDELIG FÅTT LAPPEN! :p
Hadde oppkjøring isted, og fikk en veldig hyggelig svensk sensor som var interessert i foto akkurat som meg, så timen gikk veldig fort og ble brukt til å diskutere foto. Svært hyggelig opplevelse med tanke på hvor negative mange er til sensorene...

Eneste minus nå er at vi ikke har bil da, så blir vel ikke så mye kjøring med det første men... :(

LCH
24-10-2005, 11:49
Grattis Exiz, husker godt hvordan det føltes å ta lappen, virkelig en av de dagene man husker lenge...;)

Husker forresten at det var veldig rart første gang jeg kjørte helt alene uten noen i høyresetet!:D

Bizflyer
24-10-2005, 13:41
Strålende dag her i sør! I natt var det frost! Innbiller meg at det var første gang i høst. Men skal ikke si det sikkert!

Kampen i går kunne vært bedre, men til lørdag må Vålerenga vinne med minst 2 mål mer enn start for å ta gullet! Det klarer de ALDRI!!!!:nor (Hvorfor har man ikke en IK Start logo tilgjengelig her, CK??)

Ellers observerte jeg at KL kom med en F50 i dag. Vanligvis kommer de med en F70. Er det nedgang i bookinger på ruten? Hadde håpet på at KL heller hadde øket med en morgen og kveldsrute i stedet for bare en avgang midt på dagen. Det passer jo vanvittig dårlig til det meste!

Ha en fin dag!

BF

LN-MOW
24-10-2005, 13:47
Brrr..... kom nettopp inn etter aa ha fulgt Lillegutten til skolebussen ... maaleren sier 4 grader, men det kjennes som -20. Denne vinden maa ha blitt sendt 'overnight' fra Sibir!

Velvel - fikk iallefall bekreftet at varmeanlegget i huset virker .. foerste natten det slo seg paa. Og jeg sitter her med en dampende kopp Starbucks ved siden av meg.... Life is good!

Farmer
24-10-2005, 15:31
God ettermiddag. I dag kom snøen for fullt, og det ble Taxi til jobben i dag. Fant det ikke tjenlig å kjøre nedover de bratte bakkene med sommerdekk.
Nå er det bare kort kort tid til jeg setter meg på flyet sørøstover. God timing med tanke på all snø som kom .. og som denne gangen nok blir liggende til i mai :D