PDA

View Full Version : God mandags morgen


Dreyer
18-04-2011, 08:37
God morgen folkens, natt blir til dag. Nå vil jeg hjem. Blir vel en tur til Sverige senere i løpet av dagen. Men nå må det jobbes!

Ha en fin dag da :)

Twin Otter
18-04-2011, 08:44
God morgen fra Forus. Den stille uken er i gang. Krysser fingra for at det blir noen rolige dager på jobb før jeg stikker til fjells med familien på onsdag...

sirpjalle
18-04-2011, 09:39
God morgen fra Forus!

Stille og rolig på jobb, stille og rolig på veiene og. Det merkes at det er påske. Men da har man iallefall muligheten til å få tatt igjen saker og ting, og være effektiv.

Ha en fin dag forumister! :)

Someone
18-04-2011, 09:46
God morgen fra Oslo. Strålende solskinn og er som en av få på kontoret ikke på påskeferie. Kontrakssignering av leilighetssalget skal gjøres idag, ellers lite spennende planer. Ha en fin dag

Ståle
18-04-2011, 09:51
God morgen fra hovedstaden, deilig å stå opp til dette været og med temperaturen ute så får jeg stikke etter ny jakke etter jobb.

Ha en fin dag folkens!

Bizflyer
18-04-2011, 10:45
Gla' påskemandag!

Her er vi på plass på kontoret etter jobbehelg. Glad for at det bare er 2 dagers uke, så det skal vel bli nok tid til å hente seg inn igjen! Regner med at det blir nokså fredelig på jobb ettersom mange har tatt påskeferie.

Nevnte jeg at sola skinner??

Fortsatt gla' påsk!

BF:cool2

Martin
18-04-2011, 10:59
God formiddag fra Maura. Her klarte man å stå opp alt for tidlig, før noen avtaler ble forskjøvet - eller: En avtale ble inngått sånn at jeg ikke fikk gjort det jeg egentlig skulle, og det på et mye senere tidspunkt, sånn at jeg nå egentlig bare sitter og venter på at klokka skal bli nok.

Nuvel, sola skinner, og jeg har ingen grunn til å klage på noe som helst akkurat nå. God mandag ønskes ;)

Fnate
18-04-2011, 11:15
God morgen fra hjemmekontoret. En lugn påskemandag som brukes til å gjennomgå minst 30cm med epost som har hopet seg opp.

Solen skinner så det blir nok et par eftapils på verandaen hos noen som har slikt.

LN-FHU
18-04-2011, 11:55
God formiddag fra Trondheim

Her venter vi på bedre vær, vel overstått dåp igår, nå er det rolige tider på jobb.

Ønsker alle sammen en god dag og flott påske :) :) :)

FlyHi
18-04-2011, 11:55
God formiddag fra Malmö. Idag bliver kombineret hjemmekontor og pakning til den forestående rejse til Mexico... I eftermiddag besøg hos frisør og de sidste forberedelser inden den afsluttende dag på kontoret imorgen...

Onsdag går turen CPH-ORD med SK og torsdag forhåbenligt videre med UA på biz til CUN hvor der venter 16 dage i solen og på stranden :)

God dag til alle...

petru26
18-04-2011, 12:04
God mandag formiddag fra verandaen på kolby. Sitter med kaffe og flightradar på iPad og ser på flya som skal lande :-) mao, fridagen nytes til fulle! God mandag hele hurven :-)

SQ 777
18-04-2011, 13:23
God morgen fra Crowne Plaza EWR. Noen timer til CO 15 nonstop HNL 11 timer. Helt flott tur med CO 39 i går i deres meget flotte BusinessFirst.:cool:

LN-MOW
18-04-2011, 13:45
G'morgen fra Alpharetta! Her synger fuglene i forventning over solens forventede ankomst om kort tid. Et par pene dager ventes foer Tor & Co hamrer loes igjen paa onsdag.

Ingen paaskeferie her. Her er det arbeid og skole hele uka. Har vaert litt slapp paa CoreMOW-fronten i det siste, saa faar kanskje manne meg opp og ta en tur paa torturkamm.. gymmen i dag.

eirikma
18-04-2011, 19:06
Er vel heller god ettermiddag fra Sortland her! Sitter og surfer litt på nettet for å få tiden til å gå litt fortere. Kjørte bussen fra Bodø kl 0715 i morges, og har vel egentlig vært en innholdsrik tur oppover. Først var nattoget 50 min forsinket inn til Fauske, så jeg hadde kun to stk med meg derfra. Vekslende føre helt til nordsiden av Kråkmo, og deretter hovedsaklig bart resten av vegen, inkl Kåringen. Kom til Innhavet, annonserte 5 min stopp, og kjørte etter 7. I rute hele vegen, så ringer plutselig tlf fra drift. Ei jente hadde blitt etterlatt på Innhavet. Hun hadde gått på toalettet inne på hotellet, uten at jeg hadde merket det. De satt av gårde etter oss i bil, og tok oss igjen ved Storjord. Der kom togpassasjerene fra Fauske også; de hadde kommet med drosje.
Da jeg kjørte fra Lødingen, møtte jeg en flybuss i en venstresving, og han hold bra fart. Speilet hans sneiet en del av siden på bussen, slik at det ble stygge svarte striper; han bare fortsatte videre etterpå. Ripene blir nok å gå av med avfetting og hvit skurepad, men enkelte av sjåførene kjører som at de har stjelt bussen.

Ha en fortsatt fin ettermiddag og kveld! :)

SK384
18-04-2011, 19:33
God kveld fra Kongsberg. Strålende dag her i dag med 20 varmegrader. Blir nok en liten lopetur når ungene er lagt om en times tid.



Har vaert litt slapp paa CoreMOW-fronten i det siste, saa faar kanskje manne meg opp og ta en tur paa torturkamm.. gymmen i dag.

Litt trim har du bare godt av MOW. :) Begrepet torturkammer har jeg reservert til å kjøpesentre med masse klesbutikker, spesielt når jeg går dit med kona.

TOS
18-04-2011, 19:42
God mandags ettermiddag fra distriktet!

Har vært en tur på Finnsnes (besøk hos svigers), og du verden så sørgelig syn den byen er. Halvparten av butikklokalene synes å være tomme, og de butikkene som er i aktivitet er nok flyttet inn på det "fantastiske" kjøpesenteret. Kan ikke annet enn å være glad for at jeg ikke bor her... Ingen anstendige kafeer er det heller ikke.

Thomas
18-04-2011, 20:27
Goood kveld!
En powernap er over etter en lang arbeidsdag, nå er man up and pumping med å se FFK gruse RBK!! Hah! :old
Det blir en tidlig kveld med nok en frykteleg tildeg vakt imorgen, før A4'en får sine nye sommerdekk på plass utpå ettermiddagen!

God kveld og god natt til alle - zz!

Tommy777
18-04-2011, 20:46
God mandag fra Chicago. Her kom det faktisk snø på morran, skikkelig påskestemning selv om man ikke har en eneste dag fri denne uka... Har varmet opp litt og all snøen er borte.

Dagstur til NYC i morra, ellers kontordager frem til og med torsdag, avreise til DC på fredagsmorran.

Ellers er bikkja bedre. Hun fikk seg en rift i øyet i bikkjebarnehagen litt over en uke siden, operert hos spesialist forrige mandag, tungt medisinert hele uka med diverse steroider, mindre medisin denne uka og sjekken på fredag gikk greit. Enda litt å gå, men fullt syn i øyet er sikret. Not bad for 2000 bucks :rolleyes.

Bortsett fra det, lite å melde

TOS
18-04-2011, 21:06
Ellers er bikkja bedre. Hun fikk seg en rift i øyet i bikkjebarnehagen litt over en uke siden, operert hos spesialist forrige mandag, tungt medisinert hele uka med diverse steroider, mindre medisin denne uka og sjekken på fredag gikk greit. Enda litt å gå, men fullt syn i øyet er sikret. Not bad for 2000 bucks :rolleyes.


Godt å høre at dyret kommer seg! Slåsskjempekatta vår har en tendens til å utvikle infeksjoner som følge av bittskader, og da ryker pengene fort selv for slike enkle affærer. Riktignok ikke helt i 2000-dollars klassen, men hva gjør man ikke for disse dyrene.:)

Henshaw
18-04-2011, 21:25
God ettermiddag fra Rauland/Vierli.

Her har det vært definisjonen på perfekt påskevær, knall sol og nesten vindstille. Man benyttet sjansen til å traske litt på bortoverskiene og jeg skal klare å vende meg til skiturer i t-skjorte (hadde jeg hatt med shorts så hadde de kunne blitt brukt også). KjØlig drikke i sola er det blitt også, men hadde glemt å fylle på så må vente litt på den neste.

Tommy777
19-04-2011, 06:01
hva gjør man ikke for disse dyrene.:)

Ain't that the truth. ;)