View Full Version : Gatwick hotel
Noen som har erfaring med hotel på Gatwick og vet om der er hotel man ser rullebanen på eller har god oversikt over flyene? Må bo der i august og da kan jeg like godt få god utsikt og ikke bare oversikt over en parkeringsplass eller motorveier...
Sofitel ved North Terminal ligger godt til for den slags har jeg hørt (såfremt du får et rom litt opp i etasjene og som vender mot airside og ikke andre veien). Ellers har jeg bodd på Hotel Mercure som ligger litt bortenfor North Terminal (i utkanten av Horley) og synes å huske at der er var utsikt over den vestlige delen av parkeringplassen (fra broa og mot tårnet) og rullebanen fra toppetasjen, ihvertfall. Dette hotellet er et lite stykke lenger borte så det kommer an på hvor nærme der det skjer du vil være. Også litt usikker på hvor høye trærne er rundt der nå.
Begge hotellene hører inn under Accor Hotels.
Så vidt jeg kommer på er disse de eneste som har direkte utsikt inn til flyplassområdet. Det eneste unntaket er at Travelodge rett utenfor gjerdet på Crawley siden (syd-siden) kanskje kan ha utsikt mot rullebanen fra noen av rommene på toppen, men kan ikke huske hvordan der er med høye trær eller lagerbygg der...De drev nå og ryddet litt i buskasene der i forrige uke.
T