PDA

View Full Version : Glad fredag morgen...

EB
21-10-2005, 05:51
Kroppen føles bedre - så da prøver jeg meg på jobb i noen timer. Det er fredag og jeg skal i allefall få med meg Gull rekka på NRK i kveld - første gang i høst. Ha en bedre start på helgen...

CK
21-10-2005, 07:15
glad fredag! 45 minutters arbeid, og så off til Blodbanken for dagens innskudd! En fin måte å starte dagen på. Ser frem til min faste Gjendekjeks, og har med meg "Terrorismens Historie" som jeg skal "kose meg med" mens jeg sitter i stolen og tappes. GI BLOD, folkens - det kan være DU som trenger blodoverføring neste gang!

ENGM RAMP
21-10-2005, 07:57
God morgen ja......

Kroppen er tung og ødelagt her idag etter nattevakt....Skulle egentlig sove noen timer og SÅ opp til ENML og familie, men pga problemer med fruens SK/BU's ITA kort mååå jeg vente til IK kontoret åpner kl. 08

Såååååå blir det kanskje noen fåååå timers søvn før avreise med ekstra-flighten til ENML kl. 1335...

I helgen, vin, god mat & eeeenda bedre cognac :nor

Goood helg!

Exiz
21-10-2005, 09:36
Og da var jeg ferdig med mine siste kjøretimer før oppkjøring... :wow:
Ellers har jeg fri fra skolen idag, så blir tidlig helg.

Ha en fin slutt på uka! ;)

SK384
21-10-2005, 13:25
God formiddag fra Bergen

Her høljer det ned i kjent stil. En rolig formiddag her. Ungene sover, og kona og eldstemann har forsvunnet til IKEA. Fordel med småunger i en slik sammenheng. Hadde det ikke vært for de små hadde nok fruen insistert på at jeg skulle vært med. *SKrekk og gru* Da er det bedre med noen timer alene foran maskinen.

Søndag er det tilbake til Alta igjen. For min del blir det bare noen timers stopp der før ferden går tilbake til Oslo søndag kveld for et møte. Hadde vært fristene å vært igjen i Oslo, men med to infants må vi være med flyet til Alta begge to.

LN-MOW
21-10-2005, 13:44
Amen til IKEA-storyen .. det er et sted jeg helst holder meg unna ogsaa ... ;)

Da er det begynt aa lysne i ATL .. mild morgen, selv om det ventes temperaturer ned mot frysepunktet neste uke. Hagearbeid staar paa skjemaet idag, saa da kan jeg faa testet mine nye traadloese hodetelefoner med aa hoere paa Herreavdelingen i opptak paa nrk Nettradio. :musikk

Loerdag blir det tidlig start .. skal jobbe en 753 paa Ft. Benning paa morran, saa det betyr avgang heimefra saann rundt 04.00 .....

Martin
21-10-2005, 14:26
God fredag fra FedEx Gardermoen.

Sitter og gjoer klar div. eksportsendinger, og det er heldigvis faa av de i dag.. Blir vel helg rundt 20-21-tiden i kveld.. Om ca. en halvtime aapner ogsaa nettinsjekkingen for morgendagens flight til Bergen, og jeg tenkte aa proeve det for foerste gang.

Oensker ellers alle en god helg, og ja: jeg har amerikansk tastatur selv om jeg sitter paa OSL..

PS. Husker ikke flightnummeret i farten, men vet noen hvilket individ som flyr meg til Bergen? SK-et-eller-annet med avgang fra OSL 1250 i morgen..

LCH78
21-10-2005, 14:48
Originally posted by Martin
PS. Husker ikke flightnummeret i farten, men vet noen hvilket individ som flyr meg til Bergen? SK-et-eller-annet med avgang fra OSL 1250 i morgen..

LN-RPJ :)

dc-8-63
21-10-2005, 15:11
....det lysner her borte i vest ogsaa, selv om det ikke ble mye soevn paa oss i natt. Mine svigerforeldre er i Cancun, og med Wilma paa vei er ikke Cancun den beste plassen. Mye av natten har gaatt med til aa forsoeke aa faa dem ut, noe som ikke lykkes. De har faatt proviantert opp med plenty med vann pluss, lomme lykter var det derimot omtrent umulig aa faa tak i. Naa er det bare aa vente, vi samles alle i Portland i ettermiddag.....:wow:

LN-MOW
21-10-2005, 15:20
Wilma er bare en firer ... de klarer seg fint! Cancun har sett flere femmere uten aa ta altfor mye skade.

dc-8-63
21-10-2005, 15:29
...naa er jeg noe mere bekymret for 2 eldre personer enn bygninger og veier, og Katarina var "bare" en 3 naar den traff New Orleans.....Cancun er jo ei heller kjent for de hoeye bjerge!!!

Falcon
21-10-2005, 15:32
Go'wættemidda' fra Fornebu. Her er det knallvær og fremdeles mye å gjøre før jeg kan gå hjem. Men så blir det ikke noe jobbing i helgen, heller! Det tegner til å bli en riktig bra helg med lite planlagte aktiviteter. Regner også med å bli onkel igjen, og det er jo alltid hyggelig.

Jeg skjønner meg ikke på alle dere som hater IKEA. Jeg vet jeg er littegrann annsleis på dette området, men jeg blir faktisk i godt humør av å dra dit, jeg! Jaja, det kan være grusomt når det er mye folk der (ok, det er det jo det meste av tiden), og det å vente på varer på lageret kjennes som å bli stekt sakte over lav flamme garnert med hissige maur. Men ellers er det bra! :up:

Ha en riktig god helg, folkens.

TigerBlack
21-10-2005, 16:40
Tilbake på jobb igjen her også, døgnvill og j*vlig. ikke rart det med senvakt flere dager på rad så tidligvakt.

Tur til svigers denne helga, så på'n igjen med senvakter i neste uke. Håper på pent vær på tirsdagsformiddagen og spottertur.

Kos dere i helgen folkens :)

Er litt mer aktiv her i nesteuka regner jeg med

LN-MOW
21-10-2005, 16:52
Originally posted by Falcon

Jeg skjønner meg ikke på alle dere som hater IKEA.

Hater ikke IKEA. Hater aa gaa paa IKEA med kona.... :up:

Thomas
21-10-2005, 16:57
Helg og helg fru Blom!

Her går man på week:of:hell med 5:30 -> jobbing den neste uka!

Dog ser jeg frem i mot langhelg neste uke, og snart ferie!! :hi2

LN-MOW
21-10-2005, 17:06
Originally posted by dc-8-63
...naa er jeg noe mere bekymret for 2 eldre personer enn bygninger og veier, og Katarina var "bare" en 3 naar den traff New Orleans.....Cancun er jo ei heller kjent for de hoeye bjerge!!!

Cancun er, i motsetning til det meste av New Orleans, over havflaten og godt utstyrt med tilfluktsrom. Kanskje ikke det mest komfortable, men et trygt sted aa vaere for de som ikke kom seg ut. :up:

dc-8-63
21-10-2005, 17:14
...dessverre var nok det den fancy reklamen....det staar noksaa ille til med mine, de er evakuert til en skole, det siste vi hoerte var at det mangel paa det meste, spesiellt vann. Stroemmen har gaatt og svigerfars hjerteproblemer er naa saapass ille at vi reiser mest sannsynelig i kveld til GDL, og fortsetter til CUN saa fort flyplassen aapner. Vi maa faa svigerfar hjem, i det minste til GDL......og det nytter ikke aa gjoere dette pr telefon slev for en som har Spansk som morsmaal......

Savipix
21-10-2005, 17:25
Riktigt god fredag.

Efter min näst sista examen idag har jag flytt hem till mina föräldrar i St. Raphaël över helgen med det tunna häftet som jag behöver för att göra bra ifrån mig på måndag morgon.

Resan höll på att förstöras av trafikkaos på kustvägen och strejkhot... men ikke.

Mobilen är på silent och nu skall jag njuta med ett glas rödvin i solnedgången på terrassen.

Ha en fin helg allesammans. :nor

LCH
21-10-2005, 19:15
Originally posted by Falcon
Jeg skjønner meg ikke på alle dere som hater IKEA. Jeg vet jeg er littegrann annsleis på dette området, men jeg blir faktisk i godt humør av å dra dit, jeg! Jaja, det kan være grusomt når det er mye folk der (ok, det er det jo det meste av tiden), og det å vente på varer på lageret kjennes som å bli stekt sakte over lav flamme garnert med hissige maur. Men ellers er det bra! :up:

Skjønner meg heller ikke på folk som hater IKEA, synes det er glimrende butikk jeg, lave priser, grei kvalitet, ingen overivrige og übertrendy ekspeditører som absolutt skal hjelpe deg, og sist men ikke minst: MAN FÅR LOV TIL Å SETTE SAMMEN MØBLENE SELV!
Genialt konsept! (JA, jeg er 100% seriøs)