PDA

View Full Version : Ny mandag nye muligheter!


kekker
11-04-2011, 08:27
God morgen fra solfylte Gjelleråsen, godt folk!

Ligger ann til en kort kontordag på Kløfta, før turen går inn til Oslo og Jeff Dunham show på Fornebu i kvell!
Ser fram til dette showet i kvell.

En god dag til dere alle.

sirpjalle
11-04-2011, 08:47
God morgen fra Stavanger!

Det er vaktuke i denne uken, så defor er man enda ikke kommet seg på jobb.

Tror at vi kan si at våren er offisielt åpnet. Blå himmel, solen er framme og fuglene kvitrer! :)

Ha en fin dag forumister! :)

FlyHi
11-04-2011, 08:55
God morgen fra Malmö.

Stadig lidt træt efter en travl weekend, som bød på gæster, havearbejde og masser af sol og forår :)

Nu er junior afleveret i Dagis og fruen snart på vej til EWR. Selv skal jeg lige forbi min kiropraktor inden dagen byder på job og møder på kontoret i København.

Aftenen går med at tjekke lidt flyafgange på Expertflyer inden den forestående ferie i USA og Mexico.

9 dage igen til turen går over Atlanten :)

God dag til alle...

LN-FHU
11-04-2011, 08:56
Go morn fra Trondheim

Litt jobb fra morran,deretter tannlege. Forhåpentligvis bare en puss og et OK fra ham, så er man "in the clear" :)

Får se hva som skjer i ettermiddag - blir vel litt indretjeneste tenker jeg :)

Strålende dag ønskes alle sammen :D :D :D

Someone
11-04-2011, 09:00
Mornings fra Oslo. Solen skinner og en vanlig dag på jobben venter, før DY-et-eller-annet tar meg til Berlin for en konferanse i kveld. Ha en fin dag

jcnorway
11-04-2011, 09:03
God morgen fra Akersgata.

Amputert uke siden man på torsdag startet påskeferien med LH i First ;) Blir nok busy arbeidsdager før det.

Ha en fin mandag!

Fnate
11-04-2011, 09:08
God "morgen" fra Cairns. Sitter og leser bok i solen på et nydelig hotell anbefalt av et annet forummedlem.

Bizflyer
11-04-2011, 10:04
God morgen fra Krsand, som kan se ut som en riktig sommermorgen med 2siffret varmegrader, sol fra skyfri himmel og nesten vindstille! Ahhh som jeg har lengtet etter dette i hele vinter!!

Allerede på plass på jobb og kommet igang. Deriblandt fått sjekket inn madammen på KLM flighten til MNL i morgen. Overraskende å se at mens turistklassen var 98% full var World Business Class helt tom. Iallefall ikke booket inn et eneste sete der. Så KLM tilbød oppgradering for 227 euro. Det må jo kunne kalles et varp for en 13 timers flytur?

I kveld blir det et lite styremøte og så blir det vel å legge seg tidlig ettersom ho skal kjøres til flyplassen før 5 i morgen tidlig.

Ord for dagen: "Det verste med politiske vitser, er at noen av dem blir valgt...."

Så sånn går no dagan!

BF:cool2

FBU 4EVER
11-04-2011, 10:53
Noe høyt skydekke, men flott vær allikevel her på Nærsnes. Sitter her og "manner" meg opp til cowboyfrokosten før det blir en liten tur med cabrioleten nye dekk.
Ha en fin dag.

learjet
11-04-2011, 11:18
God morgen

Første offisielle feriedag. Hadde noe ferie igjen fra i fjor, så da er det bare å brette opp ermene å sette i gang...
Har fått lapp i votten fra fruen om alt hun ønsker skal være gjort, så ferien er vel snart redefinert som arbeidskoloni :p

Men skal bli deilig å få unna litt prosjekter i heimen som har ventet lenge.

Men kan uansett ikke klage når man kan ta en kopp te med aviser og forum i solveggen ute.

Ønsker alle en fortreffelig dag.

S

Thomas
11-04-2011, 11:39
Mornings fra Oslo. Solen skinner og en vanlig dag på jobben venter, før DY-et-eller-annet tar meg til Berlin for en konferanse i kveld. Ha en fin dag

Jeg skal sørge for å sende en forsinkelse på den så du ikke blir positivt overrasket.

God morgen fra markene på Romerike. Det ligger et veldig tynt dislag høyt der oppe, men ser ikke ut som det har så mye å si på termomteret, currently 12.9 and rising - endelig kom våren! :D
Fridag nummer én går med til å unne Audien en tur på spa (aka vaskehallen), før det kanskje blir en tur t/r TRD med LN-DYO - me får sjå. (Forøvrig ser det ut til at også Someone får se hvordan denne ser ut på sin ferd til Berlin)

Good one..

Someone
11-04-2011, 11:45
Jeg skal sørge for å sende en forsinkelse på den så du ikke blir positivt overrasket.


He he, "du" har klart det 2 av 3 på mine turer med DY til KRS til nå i år.

Men får satse på at det blir DYO og det fortsatt er noe ny-bil lukt igjen :p

LN-MOW
11-04-2011, 13:47
G'morgen der ute. Da var det tilbake i arbeidslivet etter en uke ferie. Rimelig tungt aa staa opp da klokka klang.

Dere faar ha det moro der som skal paa Jeff Dunham. Det hoeres ut som han har noen nye tiing i showet, saa kom gjerne med 'anmeldelse' ..

kekker
11-04-2011, 14:05
Dere faar ha det moro der som skal paa Jeff Dunham. Det hoeres ut som han har noen nye tiing i showet, saa kom gjerne med 'anmeldelse' ..

Will do, gleder meg no veldig til dette!

ENGM 911
11-04-2011, 16:06
Oslos 2 cruiseanløp ligger til kai og solen legger ikke akkurat en demper på vår-stemningen. Ellers åpner jeg grillsesongen i aften før nattvakt uken begynner. Ha en strålende aften.