PDA

View Full Version : God Søndagsmorgen!


FBU 4EVER
10-04-2011, 06:06
Natten er overfalt og lagt i bakken. Solen er sluppet løs og fuglene kvitrer.
Hva skal DERE gjøre idag?
Ha en fin søndag!

Twin Otter
10-04-2011, 07:09
Forus. Nok en helgevakt. Bare velstand så langt. Boller til frokost.

amatør
10-04-2011, 07:10
Idag skal far og kone feires med fødselsdager 10 og 13 april. Ha en fin fin søndag alle forumister.:drink

SK384
10-04-2011, 07:31
God morgen fra Kongsberg. Ser ut til å bli en riktig fin dag her også i dag. Om et par timer går ferden mot Fredrikstad og deltakelse i Fredrikstadløpet (halvmaraton). Satser på å legge inn en liten harrytur til Svinesund på veien tilbake.

Concorde
10-04-2011, 08:07
Vi hadde gjenforeningsfest med Lysaker Skole igår, 25 år etter på Odanata.
Det var kjempeherlig å se igjen ansikter jeg ikke har sett siden da!
Heldige med været og det gikk mye champagne ute før middagen..

Discus
10-04-2011, 09:03
God morgen fra fjellheimen. Her er det vindstille og et grått slør på himmelen i dag. Ferdig med frokost før hordene av barnefamilier inntok området. Blir en tidlig retur til hovedstaden tipper jeg, ingen grunn til å sitte å se på det lille som er av snø smelte.

Ha en fin søndag!

Someone
10-04-2011, 09:08
God morgen fra Tjøme. Ser ut som det er vindstille når jeg kikker ut på fjorden. En løpetur er planlagt, eller lite på programmet før kursen settes hjem til Oslo. Første av to visninger i leiligheten i dag, så må uansett holde meg borte til den er over. Litt pakking til mine to turer den kommende uken må også gjøres. Ha en fin dag

sirpjalle
10-04-2011, 09:17
God morgen fra Stavanger!

Da var man kommet seg ut av loppekassen, fått i seg frokost, og er snart på vei for å plukke opp ungene som har vært på overnatting og sette kursen mot fjells og speiderleir.

Ha en fin dagf forumister!

LCH78
10-04-2011, 18:20
jeg skal jobbe (evt være på jobb) :)

LN-MOW
10-04-2011, 18:33
Sitter og ser på Villa-Newcastle. Storkampen i Norge var jo fredag. ;)

Lang sovemorgen - godt å være tilbake i egen seng. Blir mest klesvask og annen moro i dag - i morgen er det tilbake i arbeidslivet.

Fint vær - temp opp mot 30. Kronisk utrygt for ettermiddagstorden når det er som nå ...