View Full Version : "Blackbird" på besøk...
Denne saken her kan man kalle en "Black Hawker"! Stilig sak som var innom på snarvisitt i går fredag. Her er et par bilder fra avgangen. Det er Hawker 800XP c/n 258358 som er bygget i 1998 og eies av Sun-Air of Scandinavia A/S. Da flyet var nytt var det registrert N240B, så var det fra 2003 i Tyskland som D-CJET. Så i 2007 kom det til Danmark og har vært der siden. Den fikk de nåværende fargene i fjor.:up:
http://i116.photobucket.com/albums/o13/Hotman_bucket/Biz%20jets/045.jpg
http://i116.photobucket.com/albums/o13/Hotman_bucket/Biz%20jets/048.jpg
Farlig å skrive Blackbird i overskriften.
Kunne nesten tro det var SR-71 du hadde på besøk
Made you look!;) Ja, og med dansk flagg og anførselstegn så skulle det jo være svært sannsynlig? Men hvis overskriften virker upassende beklager jeg det og da kan en moderator selvsagt endre den til noe mer passende. Det fikk ikke jeg til. Men jeg trodde at litt kreative overskrifter for å var tillatt her inne på Flyprat? For hvis jeg ikke husker helt feil forekommer jo slike, og da tenker jeg gjerne på bilder og foto avdelingen.
Kult at du fikk den,for den var råtøff og uvanlig i lakken.
Vidar
Snasen, kan du fortell mæ kordan denna lurte sæ unna haukeblikket mitt? ;) Va den mella 9-13tia kanskje?
Snasen, kan du fortell mæ kordan denna lurte sæ unna haukeblikket mitt? ;) Va den mella 9-13tia kanskje?
Takker! Polaris, denne kom etter kl. 13.00 men jeg vet ikke eksakt når for den var landet da jeg kom. Men den dro litt før kl 14.30, like før WF921.:fly
Kult fly dette, var heldig med det første bilde hvor det ser ut som WL har vinger;)
ENGM 911
09-04-2011, 23:32
Svart er kul farge på fly. Tøff liten plugg det der.
Det må være et av de stiligste flyene som har vært der. En "Blackbird" med en "Silverbird" på sidene :)
Flotte fargekombinasjoner.
(Ingen feil med overskrifta, kunne jo vært enda mer saftig. Hadde jeg hatt en svart C172 ville jeg brukt samme overskrift ;) )
Det må være et av de stiligste flyene som har vært der. (Ingen feil med overskrifta, kunne jo vært enda mer saftig. Hadde jeg hatt en svart C172 ville jeg brukt samme overskrift ;) )
OK det er jeg enig i, jeg gikk jo glipp av ikke mindre enn to besøk av den franske svarte MD-80'en i fjor sommer. Gjett hva jeg sa da...:headbang Jeg mistenker sterkt at du ville reist ned til Sola Flyplass for å kjøpe 172'en!;)
putzmeister
10-04-2011, 17:49
Godt dokumentert, stilig maskin:D