PDA

View Full Version : Vanskelig å finne ledige bonusbilletter med SAS


VirreVapp
07-04-2011, 14:10
Da har jeg brukt laaang tid på å lete etter Bonusbilletter på SAS til høsten, Nice, Kina, USA, Barcelona etc etc.. Det er ikke ledige billetter noen sted !! Trodde jo jeg var tidlig ute... Blir vanskelig å benutte poenegene når det er slik...

SudCaravelle
07-04-2011, 14:19
Da har jeg brukt laaang tid på å lete etter Bonusbilletter på SAS til høsten, Nice, Kina, USA, Barcelona etc etc.. Det er ikke ledige billetter noen sted !! Trodde jo jeg var tidlig ute... Blir vanskelig å benutte poenegene når det er slik...

Det er i alle fall noe ledig til Nice i september, men da ofte slik at det blir enveis da ledige returer eller vice versa ofte er usansynelige.

Chriscross
07-04-2011, 16:59
Bruk ANA-tool og finn ledige seter i F til SFO eller LAX, beste bruken av poeng. Dessuten er F det eneste som duger her på forumet etter alle kampanjene med US air.

Ville fulgt litt med fremover, for det kan bli flere seter ledige etterhvert, kanskje til og med en kampanje til NYC dersom belegget tynnes litt ut på den nye Osloruten på høsten.

Tommy777
08-04-2011, 06:56
Da har jeg brukt laaang tid på å lete etter Bonusbilletter på SAS til høsten, Nice, Kina, USA, Barcelona etc etc.. Det er ikke ledige billetter noen sted !! Trodde jo jeg var tidlig ute... Blir vanskelig å benutte poenegene når det er slik...

Er ikke du Pandion? Ring kundeservice. Det er jo eget inventory for slikt og en garanti.

VirreVapp
08-04-2011, 07:54
Er ikke du Pandion? Ring kundeservice. Det er jo eget inventory for slikt og en garanti.

:-( fant ut at jeg nå er redusert til en vanlig Gull, snufs snufs.. Når det er sagt, i fjor klarte ikke SAS å overtale Widerøe til frigi bonusbilletter til oss på vei hjem fra Dubai... Så alt ordner seg ikke fordi man var P.. Når man reiser fra TRD var det egentlig ikke så mye ekstra + med det.. så 100 000+ points holdt ikke..