PDA

View Full Version : "Tvangsforing" på Sterling


SQ 777
19-10-2005, 10:50
De har tydeligvis innført chartermodellen med "kjøpeplikt av mat/drikke om bord"
i motsetning til mange andre som oppfordrer deg til å ta med medbrakt hvis du vil.

Begrunnelsen er vel "allergi" igjen.

Dette fra min blillett til Firenze neste år:

"Mat og drikke om bord
Vær oppmerksom på at måltider ikke er inkludert i prisen, men at det er mulig å kjøpe mat og drikke om bord. Du finner vareutvalget på Sterlings fly på www.sterling.dk.
Vi ber våre gjester om å respektere forbudet mot å nyte medbragt mat og drikke om bord på Sterlings flygninger."

EB
19-10-2005, 10:57
Dette må jo nesten prøves...skal like å se begrunnelsen for at noen vil ta fra meg en vannflaske...:p

Jan
19-10-2005, 11:02
I praksis har jeg aldrig oplevet problemer af den art hos NB !
Tror ikke de håndhæver dette !

SQ 777
19-10-2005, 11:14
Skaper også trass, og en vil som EB prøve å se hva som skjer. Men jeg tror ikke det blir praktisert. Opplysningen står også langt nede på billetten . Den delen ingen leser.

FR tar gladelig med seg all søppel folk bringer med, siden ombord der er alt dyrt, dette vet erfarne FR-pax og de provianterer før avgang. Har t.o.m. sett at de tar med tomme, medbrakte ølbokser uten å si et ord .

TigerBlack
19-10-2005, 16:20
nok en unskyldning ikke å bruke Sterling..

EB
19-10-2005, 16:38
Ikke rart Icelandair har lyst på dette selskapet...:naughty:

Savipix
19-10-2005, 17:14
Originally posted by EB
Dette må jo nesten prøves...skal like å se begrunnelsen for at noen vil ta fra meg en vannflaske...:p



Skall gärna prova åt dig när jag flyger NCE-ARN den 26/10

SQ 777
19-10-2005, 17:48
Prøv for meg også. Skal du sette det på spissen kan du ta med en McDonald Meal også med partylue !!

Savipix
19-10-2005, 17:51
Originally posted by SQ 777
Prøv for meg også. Skal du sette det på spissen kan du ta med en McDonald Meal også med partylue !!



Det skall jag göra. Lovar att komma med bilder också. Skämt åsido så var det lite ironi i mitt inlägg. Beklagar om inte det framkom. Sterling har faktiskt ganska bra kvalité på sin onboard shop och jag kommer att vara i behov av mat så det blir nog köp från min sida.

EB
19-10-2005, 19:37
Men prøv med vannflaske og du blir kastet ut like fort som en middels trønder...

THS
19-10-2005, 23:07
Medbrakt Imsdalsflaske på Sterling går helt greit. Jeg har prøvd og hverken jeg eller flasken ble kastet av :) Nå kan det jo selvfølgelig være noen paragrafryttere som jobber i kabinen akkurat den dagen du er ute og flyr hvis du er ekstra uheldig.

MD11
19-10-2005, 23:07
Originally posted by EB
Men prøv med vannflaske og du blir kastet ut like fort som en middels trønder...



Hallo???????????? Er du frekk??
Jeg reiste TRD-AMS-TRD i sommer og ble ikke kastet av...:up: Synes kapteinene i dag har blitt hårsåre....:biggrin

By the way, jeg aksepterer alt medbragt bortsett fra ALKOHOL. Det innbefatter også ølbokser.....ingen FR snillisme her......