PDA

View Full Version : God morgen fra Forus!


sirpjalle
05-04-2011, 07:50
God morgen fra Forus!

Da var man kommet seg på plass, og kaffekoppen er fin fin venn å ha på morgenen.

Mye store og små ting som står på tapetet i dag, prio 1 i dag bli Exchange, så det er snart på tide å brette opp armene og komme i gang.

Ha en fin dag forumister! :)

zico77
05-04-2011, 08:46
God morgon frå Trondheim!

Gårsdagens flyprat-møte avdeling midt-noreg blei ein suksess! :) Skal gjentas! No er det dagens oppgåver som er på tapetet -samtidig som det fjernes bjørketrær i hagen heime. Det blir antakeligvis langt mindre pollen i stova no, som passer ein allergiker nokså bra ;)

Ha ein flott dag alle saman!

Someone
05-04-2011, 08:58
Mornings. Ombord i den store rød klossen, med 'pod'n på øret, på vei til jobb. Litt småplukk i forbindelse med boligsalget, eller en ganske vanlig dag. Ha en fin dag

OSL-MRU
05-04-2011, 09:33
God morgen fra Oslo. Her står det fint lite på programmet i dag, unntatt å se på sesong 4 av Mad Men i kveld. Etter helgens skuffende tur til Skeikampen (ingen snø), ser man frem til en behagelig påske i Statene.

Ønsker alle en god mandag!

LN-FHU
05-04-2011, 09:47
Go morn #2 fra Trondheim

Man takker for hyggelig treff igår, og satset på gjentagelse i mai :D
Forøvrig merker man at man er HELT ut av drikketrening -tre øl igår......Våkna i morges og....it's HAMMERTIME !!!! :headbang :headbang

Idag blir det et lite infomøte om dåpen til junior, ellers fint lite . Får satse på en liten runde med CoreFHU også tenker jeg ;)

Ønsker alle en strålende dag :D :D

sirpjalle
05-04-2011, 09:47
God morgen nr 2!

Dette blir en bra dag! :colgate:

Så at jeg hadde en kursinnkalling med tema HMS! Men gjett hva jeg fant i skuffen på jobb, 2 beviser på at jeg allerede har tatt det!

Blir en bra dag dette! ;)

kekker
05-04-2011, 10:04
God morgen fra Kløfta...

Her går det i prisjusteringer for alle penga og det må være klart før jeg vender nesa mot OSL og etterhvert Wien i kvell..
Undertegnede er sjekket inn på SK1477 og OS306, så da er det gode forhåpninger for tur!

Som en liten bonus har IT avdelinga funnet ut at i DAG er dagen for å oppdaterer fra office 2007 til 2010, slikt pleier erfaringsmessig å føre til mye grining, noe som jeg absolutt ikke har tid til i dag..

Jeg drar på tur uansett, så får IT-fail drive med sitt...

En god dag til dere alle!

LN-MOW
05-04-2011, 16:07
Gud mårning fra kysten i SC. Sitter på terassen og ser ut på det regntunge våtlandet utenfor huset. Rock'n'roll i nesten hele natt, og nå står det igjen noen timer med regn før det skal bli finvær resten av uka. Fint med en pause, dog .. fikk litt mye sol de siste par dagene.

Scoret en pacmin på ebay i morges. Og glad og fornøyd er jeg - har vært på jakt etter en Vanguard MD80 i årevis. Og den jeg fikk har vært spesiallagd og har sikkert sittet på en kontorpult hos en eller annen direktør ... Så da har jeg endelig modeller fra alle selskapene jeg har jobbet for!

BSSW
05-04-2011, 18:25
God kveld fra Oslo

Sitter akkurat nå på hotellet og ser ut på bl.a. et dyrt bygg med rare kanter :p
Folk på taket ser jeg :p
Kjenner at sulten kommer snikende på, får se om man finner en plass å spise...
Noen tips blant folket?

Blir her borte til torsdag (ihvertfall) så det blir nok flere turer ut for å spise ;)

Likte ikke dette her som falt fra oven i 12 tiden og utover...
Satser på at noen holder det Yr har "lovet" de neste dagene :p

Ha en fin dag forumister :)