LN-MEH
04-04-2011, 22:15
Først noen bilder av gode gamle Antonov An-24RV RA-46651 som er fra 1974. De er tatt onsdag 30/3 i sneværet.
http://i116.photobucket.com/albums/o13/Hotman_bucket/Antonov%20Tupolev%20and%20Yakolev/169.jpg
http://i116.photobucket.com/albums/o13/Hotman_bucket/Antonov%20Tupolev%20and%20Yakolev/174.jpg
http://i116.photobucket.com/albums/o13/Hotman_bucket/Antonov%20Tupolev%20and%20Yakolev/186.jpg
http://i116.photobucket.com/albums/o13/Hotman_bucket/Antonov%20Tupolev%20and%20Yakolev/191.jpg
http://i116.photobucket.com/albums/o13/Hotman_bucket/Antonov%20Tupolev%20and%20Yakolev/196.jpg
Så noen av dagens gjest og nå er det snart 10 år siden (i sluuten av mai) denne ruten ble fløyet med noe annet en An-24. Jeg så den på radaren og regnet med en tidlig ankomst og ganske riktig, 12.55 landet den som jo er godt før rute som er 13.40! Desverre sendte de ikke en av sine -505, men det skader ikke med denne VP-BQL en -5Y0 som er bygget i 1992. Den ble overlevert ny til mexikanske TAESA som XA-RJS 18/2-1992, før den ble så G-OBMR hos British Midland, så til Brasil som PT-SSL hos Rio-Sul. Så fulgte opphold hos Sky Europe Hungary (HA-LKO) og Sky Europe Airlines som OM-SEF før den i november 2006 dro til Russland og Aeroflot-Nord som VP-BQL.
http://i116.photobucket.com/albums/o13/Hotman_bucket/Boeing%20737/069.jpg
http://i116.photobucket.com/albums/o13/Hotman_bucket/Boeing%20737/071-2.jpg
http://i116.photobucket.com/albums/o13/Hotman_bucket/Boeing%20737/083.jpg
http://i116.photobucket.com/albums/o13/Hotman_bucket/Boeing%20737/130.jpg
http://i116.photobucket.com/albums/o13/Hotman_bucket/Boeing%20737/136-1.jpg
Bonusbilde er denne krabaten som landet rett før russeren tok av...
http://i116.photobucket.com/albums/o13/Hotman_bucket/Piper%20aircraft/127-1.jpg
http://i116.photobucket.com/albums/o13/Hotman_bucket/Antonov%20Tupolev%20and%20Yakolev/169.jpg
http://i116.photobucket.com/albums/o13/Hotman_bucket/Antonov%20Tupolev%20and%20Yakolev/174.jpg
http://i116.photobucket.com/albums/o13/Hotman_bucket/Antonov%20Tupolev%20and%20Yakolev/186.jpg
http://i116.photobucket.com/albums/o13/Hotman_bucket/Antonov%20Tupolev%20and%20Yakolev/191.jpg
http://i116.photobucket.com/albums/o13/Hotman_bucket/Antonov%20Tupolev%20and%20Yakolev/196.jpg
Så noen av dagens gjest og nå er det snart 10 år siden (i sluuten av mai) denne ruten ble fløyet med noe annet en An-24. Jeg så den på radaren og regnet med en tidlig ankomst og ganske riktig, 12.55 landet den som jo er godt før rute som er 13.40! Desverre sendte de ikke en av sine -505, men det skader ikke med denne VP-BQL en -5Y0 som er bygget i 1992. Den ble overlevert ny til mexikanske TAESA som XA-RJS 18/2-1992, før den ble så G-OBMR hos British Midland, så til Brasil som PT-SSL hos Rio-Sul. Så fulgte opphold hos Sky Europe Hungary (HA-LKO) og Sky Europe Airlines som OM-SEF før den i november 2006 dro til Russland og Aeroflot-Nord som VP-BQL.
http://i116.photobucket.com/albums/o13/Hotman_bucket/Boeing%20737/069.jpg
http://i116.photobucket.com/albums/o13/Hotman_bucket/Boeing%20737/071-2.jpg
http://i116.photobucket.com/albums/o13/Hotman_bucket/Boeing%20737/083.jpg
http://i116.photobucket.com/albums/o13/Hotman_bucket/Boeing%20737/130.jpg
http://i116.photobucket.com/albums/o13/Hotman_bucket/Boeing%20737/136-1.jpg
Bonusbilde er denne krabaten som landet rett før russeren tok av...
http://i116.photobucket.com/albums/o13/Hotman_bucket/Piper%20aircraft/127-1.jpg