PDA

View Full Version : God fredag fra Forus!

sirpjalle
01-04-2011, 07:52
God morgen forumister!

Da var det fredag og snart helg og jeg kan senke skuldrene. Kjenner at dette skal gjøre godt i en gammel skrott etter en lang og travel uke.

Kaffen står på pulten og forum skal skumleses før dagen tar til....

Ha en fin dag forumister! :)

Someone
01-04-2011, 08:01
Mornings fra Oslo. Fortsatt for tidlig for et B-menneske som meg, men håper å våkne snart. Jobben kaller før det blir en rolig kveld. Men noen innkjøp til morgendagens middag må gjøres før jeg kan dumpe ned i sofaen med noe alkohyler i glasset :p

LN-BLO
01-04-2011, 10:01
God morgen fra ett nesten skyfritt Bergen. Her kaller pliktene før det blir en rolig kveld hjemme med ett par duggfriske... Ellers står arbeidshelg for tur så det blir uansett ingen store utskeielser.

En fin dag ønskes dere alle!

ClassOne
01-04-2011, 10:04
God morgen fra Haugesund. Etter 2 dager på IT-forum er man tilbake på kontoret. Grått og trist ut vinduet. Trøsten er at etter jobb skal jeg hjem å skru gipsplater, rive bad, sparkle, male, handle og alt som hører en oppussing til. :(

Ha ei super helg folkens :)

zico77
01-04-2011, 10:41
God morgon frå ein solskinnsdag i Trondheim!

Ny dag, første i ny jobb. Dette byr på nye ting ;)

Ha ein fin dag alle saman!

Bizflyer
01-04-2011, 10:48
Det er en grå fredag her i Krsand!
Men bedre det enn om det skulle komme mer snø. Heldigvis ikke mye igjen av den hvite massen, så jeg går og lurer på om jeg skal skifte over til sommerdekk på bilen i helga.

Ellers er det dobbel jobbing denne fredagen også. Men resten av helga skal iallefall bli i avslappingens tegn. Neste uke byr på en tur til Stockholm. Det er sandelig lenge siden. Skal bli morsomt å se hvordan disse svenskene har det!

Ha en lure-fri dag!

BF:cool2

Halvorsn
01-04-2011, 10:55
God morgen fra et grått og kjedelig Oslo. Men fortviler ikke ettersom jeg sitter på et 1D mark III. Hurra. Gooood fredag og helg fra meg!

FBU 4EVER
01-04-2011, 11:58
Trøsten er at etter jobb skal jeg hjem å skru gipsplater, rive bad, sparkle, male, handle og alt som hører en oppussing til.

Og du har selvfølgelig sendt inn alle 20 skjemaene som skal til?

God morgen fra et langt fra snøfritt Nærsnes! Men det smelter raskt iallefall. Nå venter cowboyfrokost og utover det har jeg ingen planer om noe som helst.
Ha en fin dag.

LN-FHU
01-04-2011, 12:03
Hei og god formiddag fra et Trondheim badet i sol :)

Blir en flott dag idag, junior har fått på seg AC/DC-bodyen som far har handla inn ( han er for liten til Boeing-bodyen som zico77 så snilt ordnet i januar enda ) :musikk

Ser fram mot helg nå,gårdagens treningsøkt kjennes i kroppen. Helgen tilbringes med div.innhandling og besøk her og der.

Ønsker alle sammen en stråååålende fredag :cool: :cool: :cool:

flappflapp
01-04-2011, 12:48
God formiddag fra OSL. Venter på SK1467 til CPH, for deretter å reise videre med SK943 til ORD. Skal bli morsomt å fly (SAS) IC igjen - faktisk hele to år siden sist!

Ha en utmerket fredag!

Polaris
01-04-2011, 12:50
Jeg skal ut å fly med noen som aldri har flydd i sitt liv i dag. Håper jeg gir han et godt inntrykk av flyenes verden :colgate: Sola skinner, det er blå himmel og snødekte fjell. Life's gooood.

LN-MOW
01-04-2011, 14:03
G'morgen fra Alpharetta. Her er det kun fire smaa grader, og regnet lurer i nabolaget ..

Siste arbeidsdag foer ferie .. skal bli deilig med noen dager ved solkysten i South Carolina. Klar for hengekoeye og Jo Nesboe.

Henshaw
01-04-2011, 14:41
God fredag.

Kort skoledag men fortsatt produktiv. Visumsøknad for Tanzania er levert inn, eksamensuniformen er ankommmet (les: russebukse) og man har jobbet seg gjennom noen gamle eksamensoppgaver.

Forøvrig vil brodern slite litt med pc-muse når han kommer hjem:
http://28.media.tumblr.com/tumblr_lawrp8Q2xI1qdcvh4o1_500.jpg

Polaris
01-04-2011, 14:55
Trollface ftw!! Han kommer til å
le! :colgate:

mikro
01-04-2011, 14:59
God ettermiddag fra Asker. Grått, men mye bedre vær enn i går ;) Vært så langt en hyggelig uke hjemme, men søndag blir det retur til Calgary med KLM. Avslapping hjemme resten av kvelden.

God fredag :)

AirbusTrond
01-04-2011, 16:17
God ettermiddag fra Amundsen bryggeri og spiseri. Relativt nytt og meget lovende ølsted. God plass og behagelig lokale. Endelig et bra og sentralt sted. Fish & chips føles riktig. God fredag!!

gustavf
01-04-2011, 17:02
Sitter ombord i LN-DYF og kikker på Flightradar24, surfer litt og får unna noe mail. Kapteinen sa at vi snart kunne se ei askesky på venstre side, så her er det vel bare å holde øynene åpne.

zico77
01-04-2011, 17:42
...han er for liten til Boeing-bodyen som zico77 så snilt ordnet i januar enda...

DET kommer seg nok nokså raskt.. og så abrakadabra så er bodyen for liten ;)